Las net op nu.nl dat ze rond 7 uur voor vandaag gestopt zijn met zoeken.. Hoop zo erg dat hij ergens binnen, op een veilige plek zit, en niet nog een hele nacht met -10°C buiten zit.
En dan de ouders, familie en anderen naasten. Hoe zullen die er op dit moment wel niet aan toe zijn?!
vickylover
Geplaatst: 02-02-12 23:10
pppfff met deze kou echt verschrikkelijk moet dit zijn . ik duim nog steeds maar vrees ook het ergste .
vanmiddag hier ook een paar mannetjes op het ijs . je houdt je hart vast
Weer een nieuwe dag. Hoop zo dat er vandaag een antwoord gaat komen!
Blanket
Geplaatst: 03-02-12 09:50
Wat verschrikkelijk... Nogsteeds niet gevonden. Ik las wel dat hij gedragsproblemen heeft en op een school zit voor ZMOK, misschien is hij wel boos weggelopen en verdwaald. Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Ik hoop dat er vandaag eens duidelijkheid komt in de zaak....
wat een nachtmerrie voor die ouders ik ben eerlijk gezegd bang voor de afloop.. wat een goede dat amber alert, ik had werkelijk geen idee dat je je zelf daarvoor moest aanmeden,heb t dus meteen maar even gedaan
Ja inderdaad goed dat dat is neergezet want zo te horen aan de reacties wisten ikzelf en veel meer anderen het ook niet hoe je je aanmeldde!
Laura_
Geplaatst: 03-02-12 10:02
Ik ben ook bang voor de afloop.. Vooral met die vrieskou.. Hopen dat er meer duidelijkheid komt! Moet toch een nachtmerrie zijn voor die ouders... En ik weet niet in hoeverre het te maken heeft met opa en oma, maar die moeten zich toch ook schuldig voelen... Zal wel zijn dat die altijd zelf naar huis loopt, maar toch
Jeetje wat vreselijk.. al zo lang vermist en dat met deze kou.. Hoop dat ze hem snel ongedeerd vinden!
blensink
Geplaatst: 03-02-12 10:24
Vreselijk nog geen nieuws
Mjetterd
Geplaatst: 03-02-12 10:36
Ik had me ook al aangemeld voor amber alert na aanleiding van dit topic! Even een smsje gestuurd.
Lees net een heel stuk in de krant, opzich veel dubbel nieuws wat ik in dit topic ook al had gelezen, maar wel 1 opmerkelijk dingetje wat ik nog niet had gelezen. De oma van het jongetje denkt dat hij is meegenomen, dit denkt ze omdat de speurhonden een geurspoor hadden en die volgden. Het spoor ging eerst naar de kade, toen naar de ijsbaan en toen naar een nieuwbouwwijkje in het dorp. Daar hielden de honden op, ze verloren het spoor.
Verschrikkelijk zeg... Hoop dat het knulletje toch nog gezond wel wordt gevonden...
3timesmom
Geplaatst: 03-02-12 11:33
pf vreselijk zoiets. Na zo een koude nacht wordt de kans dat je hem nog levend terug vind ook wel kleiner vrees ik. Wat een ramp voor zn ouders, familie en vrienden
RoWi
Geplaatst: 03-02-12 11:44
Dat had ik ook nog niet eerder gehoord Mjetterd. Vandaar dat dus al die huizen zijn doorzocht!
De huizen zijn niet grondig onderzocht hoor. Bij ons hebben ze gewoon een praatje gemaakt in de huiskamer. De schuur hebben ze wel helemaal bekeken. Maar misschien dat de huiszoekingen nog komen? Ze lopen wel weer met honden door de straat.