Wat vind bokt van de uitspraak tegen Joran van der Sloot?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:12

russel schreef:
Joran wil altijd van alles. Ik zag een amerikaanse uitzending wat ik niet wist is dat ze met veel brute kracht is vermoord, dat het bloed tot op het plafond zat. Dat ze onder de blauwe plekken zat en na haar dood ook nog is uitgekleed...als dat zo is gegaan, dan hoort hij nooit meer vrij te komen...dat het geld onder het bloed zat en dat dat hem flink tegen zat.....nou ja.......kan het nog erger??

Weet je toevallig nog de naam van deze uitzending?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:13

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:23

[quote="LecyTinker"]@Crypto... de laatste paar pagina's zijn er toch echt wel een aantal bokkers flink in de verdediging gegaan ovr de veroordeling hoor. Ik snap je woede,aangezien je maar de helft van het topic hebt gelezen.

Woede is eem groot woord hoor,Het is meer ergenis en zoals ik al zei niet alleen op bokt

Het punt blijft wel dat niemand in dit topic invloed heeft op wat er met Joran gaat gebeuren, dus dat iedereen hier vrij is om zijn mening te uiten.

idd dat heeft niemand die invloed En uiteraard mag iedereen zn eigen mening hebben , ik zeg ook nergens van niet toch?, Alleen snap ik niet dat men hem (of wie dan ook) letterlijk wrede dingen toewensen, dat gaat imo te ver maar dat is dan weer mijn mening.. ik zie een mening uiten als iets wat hoort bij het leven zou niet goed zijn als iederen dezelfde mening heeft, alleen n eigen mening hebben staat niet gelijk aan allerlei verwensinngen imo

Dat er genoeg mensen zijn die blij zijn dat deze knul lang achter de tralies verdwijnt, dat kan je ze niet kwalijk nemen.
nee dat kan ik idd niem kwalijk nemen, en ergens snap ik dat ook wel, Ik liet enkel even een paar puntjes zien waardoor men misschien iets genunanceerder zal kijken, niet naar Joran op zich maar de hele zaak

Ik zou zeggen, probeer oh nog even de laatste paar pagina's door te lezen en dan ben je op de hoogte van wat iedereen denkt.

Je kan niet ontkennen dat Joran zijn neus in dubieuze zaken heeft gehad en meer dan waarschijnlijk nog steeds geen zuiver-op-de-graad type jongen is. Ongeacht wat hij wel of niet heeft gedaan, wie er wel of niet aan heeft bijgedragen, hij is wel betrokken geweest bij twee moordzaken. Dat mensen hier een sterke mening over hebben, dat is meer dan normaal.

IK denk ook dat er veel meer achter dit alles zt dan bij ons bekend is en ik ben ook van mening dat we geen gegronde mening over hem kunnen vellen ( net als een flnk aantal andere in dit topic) maar dat er iets niet klopt aan hem, daar heb ik persoonlijk geen twijfel over.[/quote]

Wat je als laatste zegt KLOPT wel Joran zal idd geen standaard mens zijn mee eens En dat er iets heel erg mis is in zn koppie ook mee eens,Maar is het dan niet beter hem weg te halen uit een gevangenis waar dat alleen maar meer gevoedt zal worden,is het dan niet veel beter om hem in een psychiatrische forensische instelling langdurig te behandelen zodat ie en hopelijk meer inzicht krijgt even als artsen etc ook meer inzicht krijgen in zijn mind en zn straf uitzit?

En ja hij is betroken bij 2 ernstige zaken zaak1 is niet als moord te benoemen zolang natalee niet gevonden is en voor beth hoop ik dat ze haar oiit vinden. alleen hoe erg ik het ook vindt voor haar vindt iik Beth ook n media aandachtstrekster en peter r heeft dat meer en meer gevoedt bij beth. Ook Natalee dr zaak is triest genoeg voor natalee een 'circus"geworden vindt niet dat dat meisje dat verdiend het trieste is dr mama doet aar zelf aan mee. Ik hoop echt dat ooit duidelijk wordt hoe en wat

Maar ik houdt de optie dat ze ergens is ook open, er werd gespeculeerd dus niet bewezen dat ze nog leeft maar ergens is omdat in tegenstellng wat beth beweert ze het niet goed kon vvinden met haar ouders, dat heeft joran NIET verklaart maar kenissen van natalee zelf.

De 2e zaak waar wel n dood meisje is is zoals ik al schreef meer dan dubieus ,Het is sowieso zo dat Amerika hemkoste wat koste wilde hebben die gary <- was zn naam geloof ik die zgnde vriend van poker was een ingehuurd iemand , kortom teveel haken en ogen IK geloof cht dat Joran geen lieffie is en ja ik geloof direct dat hij haar geslagen etc heeft en dat hij makkelijk de controle over zichzelf verliest, dat geloof ik echt wel, maar nogmaals of hij werkelijk achter de dood zit ik weet t niet dat hij ernstig letsel heeft toegebracht dat geloof ik wel

Ik snap de mening van velen wel, alleen vond ik dat die mening teveel gebaseerd was op wat ze weten van tv zenders zoals sbs6 Snap je mijn punt?

Ben je het dan wel met mij eens dat psychiaters die t hoogste woord hadden n paar jaar terug hebben gefaald door niets te doen maaralleen maar lopen blaten langs de zijlijn?

n mening is persoonlijk en oordelen over een eigen mening zal ik niet doen,

ik ben wel van mening dat alle verwensingen naar hem toe niet stroken met het gegeven dat men gerechtigheid wil gerechtigheid krijg je niet door verwensingen.

edit typo

Anoniem

Re: Wat vind bokt van de uitspraak tegen Joran van der Sloot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:17

Crypto, hoezo denk jij dat jouw vragen al niet al lang zijn beantwoord? Heel de wereld kijkt mee hoor en wat dacht je van mensenrechtorganisaties?

In normale situatie zou Joran tussen de gevangenen gezet zijn en dan had hij er beduidend slechter uitgezien....maar hij heeft juist bescherming gekregen door een cel alleen te krijgen.

Dat je kritisch bent is natuurlijk heel goed, maar je moet wel de feiten in de gaten blijven houden.

Hoezo denk jij dat hij niet de dood op zijn geweten had, als er bloed op het geld zat wat hij in bezit had? Dat alleen al is niet te rijmen als je niet schuldig bent en ook haar auto had meegenomen en dan dumpen, is ook zeer vreemd.

Zijn proces is ook al behoorlijk vlot gekomen, ook iets wat met duidelijke voorzichtigheid is gegaan..nogmaals heel de wereld kijkt mee en politieke belangen spelen dan een belangrijke rol.

Deze Joran is zo schuldig als wat en deze keer had hij voor het eerst geen praatjes, hij heeft al heel wat meer slachtoffers op zijn pad gemaakt die geen stem kunnen hebben..

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:15

Beste russel,

je zegt mij bij de feiten houden (wat ik doe) en vervolgens zeg je dit->
Citaat:
hij heeft al heel wat meer slachtoffers op zijn pad gemaakt die geen stem kunnen hebben

En dat is verre van een feit; dat is jouw invulling :j dat geeft niet dat mag je denken maar dat maakt het GEEN feit , dus je vraag aan mij geldt in deze ook voor jezelf :)

Waarom ik dat denk staat er al :D ik zeg niet dat hij het NIET heeft gedaan ik zeg dat ik er over twijfel vanwege alle rare ‘toevalligheden’

En ja hij zit alleen En nee niet omdat peru dat wil maar omdat peru GEEN gezichtsverlies wil hebben of kritiek als er idd wat zou gebeuren. Dus dat is JUIST omdat er wordt meegekeken niet omdat ze Joran zelf willen beschermen . En ik vond Joran er slecht uitzien moet ik zeggen.

En nee idd sommige dingen zijn niet beantwoord ,

Ik ben voor eerlijk proces klaar en dat krijgt hij daar niet ,Leuke tolk(die vorige) die al in pers van alles blaat voor dat ie maar 1x contact had gehad, Joran’s proces is van alle kanten beïnvloed en dat werkt nou eenmaal in op de mens en tja dan is de kans heel groot dat er bedoeld en onbedoeld partijdigheid is zeker in een land als peru. N menselijk brein is zo beïnvloedbaar zelfs onbewust

Als Stephany ipv miljonairsdochter een gewoon doosnee simpel meisje was geweest, denk jij dat dan al deze ophef t zelfde zou zijn onder de lokale bevolking daar? Ik denk van niet let op ik denk van niet! Maar fam Flores is invloedrijk en laat Peru nou een land zijn waar je met geld een heel eind komt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:35

Ik vind de straf van 28 jaar terecht, als ik moet geloven, naar aanleiding van de onderzoeken, op welke manier deze meid om het leven is gebracht.

Dan hadden ze hem van mij voor de rest van zijn leven daar in Peru mogen houden, zo'n type kan toch niet meer terug de maatschappij in, in Nederland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:33

Misschien heb je niet alles rondom Joran gevolgd, maar hij heeft heel wat mensen hun spaargeld afhandig weten te praten en nooit terug betaald, die zijn ooit een keer in een documentaire rondom Joran in beeld geweest..maar die kunnen daar natuurlijk niets meer mee...

Overigens vind ik het erg onplezierig lezen jouw dik gedrukte letters. Komt erg agressief over, maar dat zal je wel niet zo bedoelen, maar wij zijn met zijn allen niet blind 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:37

Crypto schreef:
Waarom ik dat denk staat er al :D ik zeg niet dat hij het NIET heeft gedaan ik zeg dat ik er over twijfel vanwege alle rare ‘toevalligheden’

Sorry hoor, maar hier zeg je 2 dingen...Welke is het nu? De 2e, je twijfelt dat hij het heeft gedaan, ook als zijn vingerafdrukken aanwezig zijn op sporen die naar het lijk wijzen????

Misschien ook een beetje voorbarig om er maar van uit te gaan dat JIJ alle ins en outs weet van het onderzoeksrapport en juist OMDAT jij die niet hebt, kun jij geen oordeel vormen dat er een samenzwering in het spel is....je mist gewoon wat antwoorden op jouw vragen, maar die vragen zijn al lang beantwoord door de onderzoeksbelanghebbenden....

Je 2e alinea heb je helemaal gelijk in, maar jij wilt maar niet begrijpen dat de FBI op zijn hielen zat en daar was hij wellicht ook niet van op de hoogte...hij heeft een fout gemaakt en is door de mand gevallen, als hij niet zo in de picture van de FBI had gestaan, was de moord op Stephany wellicht nooit opgelost...was wellicht Joran wel gespot in dat hotel en ineens verdwenen en waren er wellicht vragen geweest rond hem, maar konden ze hem niets maken....hij dacht nl dat hij anoniem was en dat was hij niet...hij werd gewoon in de gate gehouden..

Maar zoveel invloed had die familie nu ook weer niet om te weerhouden dat hij niet zijn cel hoefde te delen en dat hij dus wel in staat was om de direkteur om te kopen met een groot tv scherm, Iphone en internet, dat kennelijk dus al maanden lang, de bewakers dus ook...want hij heeft tralies in zijn cel. Als die familie zoveel invloed had gehad, dan had hij water en brood gehad tussen de gevangenen gezeten..net zoals alle andere Peruanen.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:16

Citaat:
Misschien heb je niet alles rondom Joran gevolgd, maar hij heeft heel wat mensen hun spaargeld afhandig weten te praten en nooit terug betaald, die zijn ooit een keer in een documentaire rondom Joran in beeld geweest..maar die kunnen daar natuurlijk niets meer mee...
ik interpreteerde dat stukje anders want je schreef dit
Citaat:
hij heeft al heel wat meer slachtoffers op zijn pad gemaakt die geen stem kunnen hebben
daarop maak ik uit dat je er van uit gaat dat hij meer moorden gepleegd heeft aangezien je zelf zegt ze geen stem kunnen hebben, Dat hij mensen geld afhandig heeft gemaakt ja maar die mensen kunnen dat gewoon zeggen die leven immers nog ;) vandaar mn verwarring

En russel Soms he en dat zie ik vaker in discussies als iem het niet met jou eens is dat je dan opeens iets agressief vindt??? Of dan maar gewoon personal gaat worden.. Maar goed ->

Met vette letters bedoel ik niets anders dan dat ik het benadruk en met gesproken taal is dat makkelijk te horen in getypte tekst niet vandaar dat ik dat vet maak

Wie zegt dat ik niet wil begrijpen dat fbi op zn hielen zat? Dat maak jij er van omdat je blijkbaar niet kan hebben dat ik anders denk dan jij en je wijs op n vraag naar mij over feiten dan ga je het maar personal maken met je ‘jij wil maar niet begrijpen’ . Beetje jammer dat je mij dan agressief over vindt komen:? hoewel jou reactie in deze me nu wel wat 'kriebels bezorgd dus w,s wederzijdse wrijving wat niet nodig was geweest , maar goed Fbi die is dan ook niet lekker bezig he als er n meisje dood gaat omdat hun zonodig Joran willen hebben ze hielden m idd in de gaten ja vanwege t geld van die betty twitty die plots weer holoway heet , en juist diezelfde gezette val maakt het dubieus.

Want uhmz die hotelkamer stond op jorans en die gast zn naam (even er van uitgaande dat stel t was een normale situatie en dat die gast wel n vriend was ipv fbi ) dus hoe bedoel je dan was t niet opgelost. ?

En dat hij die spullen heeft? Who cares? verder kan hij nergens heen met geld is daar veel om te kopen hij had een rijke suikertante <- zo noemt de pers haar die mary hamer Dat is t nadeel van Peru status is te koop. Als hij dalijk geen geld meer krijgt zal dat ook voor hem helemaal ophouden.
Buiten dat hebben die andere wel 'sociaal'contact met elkaar hij heeft dat niet

Ik denk dat je voor dat soort dingen/ongelijkheden het systeem aansprakelijk moet houden niet de gevangene want elke gevangene zal proberen privileges te krijgen als dat mogelijk is met geld ..

En ja dat is krom heel krom want de mensen die geen geld hebben hebben t daar een stuk minder goed qua benodigdheden, Mee eens Alleen heeft dat meer met geld te maken dan met de naam, Tuurlijk zou t voor elke gevangene gelijk moeten zijn… ja maar de werkelijkheid in Peru is anders

En ja ik twijfel , want ik zei al ik geloof best dat hij haar geslagen etc heeft en bloed zegt nog niet dat diegene ook dood is ik geloof best dat hij haar behoorlijk letsel heeft toegebracht maar of hij verantwoordelijk is voor de ‘genade klap” ik kan dat niet voor 100proc zeggen vanwege mn genoemde punten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:12

O ja? Nou het woord agressief gebruik ik niet in discussies, ik denk dat jij mij met iemand anders verward, heb jou trouwens nog nooit in een discussie meegemaakt...Ook makkelijk om zo iets de grond in te drukken....dan ben ik er eigenlijk al weer helemaal klaar mee.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:53

russel schreef:
O ja? Nou het woord agressief gebruik ik niet in discussies, ik denk dat jij mij met iemand anders verward, heb jou trouwens nog nooit in een discussie meegemaakt...Ook makkelijk om zo iets de grond in te drukken....dan ben ik er eigenlijk al weer helemaal klaar mee.

niet??? -> t staat er echt en je zal t vast niet zo vijandig bedoelen zo komt het over en ik kom w,s bij jou verkeerd over en dat geeft wrijving
russel schreef:
Overigens vind ik het erg onplezierig lezen jouw dik gedrukte letters. Komt erg agressief over, maar dat zal je wel niet zo bedoelen, maar wij zijn met zijn allen niet blind 8-)

Wat ik wilde is mn visie weergeven meer niet

klopt dat je mij weinig bent tegen gekomen in discussies maar ik lees wel eens discussies. ben ook niet veel op bokt ja nu toevallig maar ben nie techt vaak actief

Ik vraag me wel af waarom je alles wat ik typ zo negatief oppakt? ik zie daar niet echt een reden voor *behalve dan dat we verschillen van mening maar goed de wereld zou erg saaai zijn alss we alllemaal t zelfde denken* het is niet nodig (althans wat mij betreft niet)

vindt het alleen wel jammer dat een 'discussie' zo meer gaat lijken op gehakketak ,letters blijven letters en BEIDEN kunnen we dingen anders iinterpreteren dan de bedoeling.

Jij hebt een mening ik heb n mening en die verschilt van elkaar meer niet,Snap dus niet waarom je je zo vijandig opstelt? (zo komt t bij mij over en daar werd ik t laatste berichtje idd wat ik ook typte een beetje kriegelig van.)

maar goed ik ga nou antwoorden wat niet eens veel nut heeft want jij bent er klaar mee staat er, nou vooruit; ik heb toch wat betreft mn mening over zaak joran gezegt wat er wat mij betreft over te zeggen is en wat er imo niet aan klopt valt verder weinig aan toe te voegen op het moment
, ik hoop dat mensen iig beseffen dat het niet zo zwart/wit is als sbs6 (o.a.) wil laten overkomen.

Dus dan wens ik je verder een fijne avond... :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:24

Jij hebt het over meerdere discussies....als ik mijn gelijk niet krijg, roep ik meteen dat men agressief is....

Overigens weet jij al jarenlange bokker ook hoe dikgedrukte letters lezen...

Jij vind het vijandig, sorry dan heb je een te teer zieltje om met mij in discussie te gaan en dan snap ik je opmerking over agressief zijn in veel discussies meteen, dat is dan jouw interpretatie...

Jij wil niet snappen dat jij niet de slimste bent en dat er nog veel slimmere rechercheurs en advokaten, politici rondlopen die zich ook over de zaak hebben gebogen...Joran is een politieke issue, niet meer in de verborgenheid....dus jouw vragen roepen vraagtekens bij jouw op, prima, je kent de ins en outs niet, je mag ze best met ons delen, maar wij zijn nu niet ineens domme koeien die achter de meute aan lopen omdat in Jorans zijn zaak de voor jouw zo logische gaten in het proces van belang zijn dat hij nog steeds niet schuldig is.

Soms is het bewijs zo overtuigend dat de stille getuigen zijn en dan kan je idd beter maar bekennen om het niet nog slechter voor je te maken...in dit geval waren de stille bewijzen overduidelijk tegen hem. Tant pis.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:44

Crypto schreef:
En ja hij is betroken bij 2 ernstige zaken zaak1 is niet als moord te benoemen zolang natalee niet gevonden is en voor beth hoop ik dat ze haar oiit vinden.

Natalie is dood verklaard, (wat ik nog steeds een vreemd moment vind nu dat Joran zijn veroordeling in Peru kreeg... toeval?) dus is het nu wel moord. Het is alleen een punt hoe ze het moeten gaan bewijzen. Maar of het lichaam wel of niet gevonden wordt, volgens de wet is hij betrokken bij twee zaken waarin in allebei de zaken een dodelijk slachtoffer is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:48

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:57

hola, ik heb de laatste paar berichten niet gelezen, want het was net een cat-fight!

Ik denk dat Crupto bedoeld dat we onze mening niet compleet moeten laten leiden door wat we op het nieuws zien en ik ben het daarmee eens. Ik denk dat iedereen met vragen zit, die geheel niet beantwoord worden door de media, verdediging of aanklagers. Aan de 28 jaar die hij gekregen heeft, kunnen we toch niets veranderen, of we het er wel of niet mee eens zijn.
IK heb al een keer gezegd dat een deel van me blij is dat hij 28 jaar heet gekregen, omdat het bij mij een gevoel van rechtvaardigheid oproept met betrekking van alle leed die hij mensen heeft aangedaan. Maar de persoon die in de rechtsgang wil geloven, die vind hier gewoon een luchtje aan zitten. Hij zou niet veroordeeld mogen worden op alle leed die hij mensen heeft aangedaan, maar op wat hij S Flores heeft aangedaan en ik vind dat daar verdraait weinig over bewezen is.
Ja, zijn kleding zat onder het bloed, ja, hij had het geld bij met haar bloed erop. Dus ja, ik geloof dat hij zeker wat te maken heeft met haar dood en meer dan waarschijnlijk verantwoordelijk is ervoor ook.
MAAR, in een corrupt land als Peru, geloof ik ook zeer zeker dat ze misschien de scene wat hebben aangedikt, om op die manier het allemaal NOG erger te laten lijken dan het al was ( en het was uiteraar erg, want ze was niet op een voorzichtige manier vermoord.).
Ik vind het alleen al vreemd dat er dus geen verklaring is vrijgegeven over hoe het allemaal gebeurd is. Normaal staat het nieuws hier bol van, van details over hoe het allemaal gebeurd is enzo. Maar zover ik weet zijn er dus totaal geen details over hoe en wat bekend geworden. En dan roept dus gewoon vraagtekens op.
En ik denk dat dat misschien ook Crypto's punt is in al dit, maar het misschien niet z gunstog is uitgelegd en dit dan weerverkeerd opgevat is en an hot naar her er een discussie is ontstaan die niet zo bedoeld is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 14:52

Als je het er niet mee eens bent, dan krijg je met de stok en dan wordt het een cat fight...ja... :D

Ik kan niet begrijpen dat mensen gaan speculeren en op complottheorieën uit willen komen en dergelijke simpele vragen die ze zichzelf stellen dan maar er meteen van uit gaan dat er geen eerlijk proces is geweest. Er worden hier vragen neergezet die ergens weer anders op internet zijn gesteld door speculanten, vragen die allang beantwoord zijn...en daar moeten wij dan ook mee op het verkeerde been gezet worden?

Joran is zo schuldig als wat. Dat er nog mensen aan twijfelen vind ik erg naïf...

Deze knul is tot alles in staat...dat is nl wat een psychopaat is, die heeft geen empathie, kent geen angst, heeft geen geweten en soms is het moorden juist om die gevoelens te willen ervaren.....foutje van de natuur....een paar hersencellen minder.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:00

Russel, wel erg zwart-wit dat je zo denkt en dat vind ik apart.

Natalee is nooit gevonden, dus bewijs is er volgens mij niet?! Dat Joran daar niets mee te maken heeft betwijfel ik maar bewijs is er gewoon niet, punt.
Dat hij de moeder heeft willen afpersen is natuurlijk absurd, dat doet een normaal en gezond persoon niet.
Wat betreft het laatste meisje, daar vind ik zelf nog veel onduidelijk over maar hij zegt dat hij haar heeft vermoord, dus dan mag ik aannemen dat dat zo is en dat geloof ik ook. Ik praat het echt niet goed maar ik mag dan toch wel mijn vraagteken hebben? Bepaalde zaken vond ik erg toevallig, zoals 5 jaar na Natalee en dat nu die camera's hingen maargoed... Dat mag dus niet, want dan ben je naïef.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:06

Het feit dat Joran de moeder van Natalee afperst zegt voor mij al dat hij schuldig is, zo heeft hij de schijn tegen zichzelf gekeerd. ;) Als je ego maar groot genoeg is denk je dat je alles kunt maken, en dan blijk je opeens minder slim te zijn dan je denkt en ga je onderuit, in mijn ogen nog steeds een vorm van eigen schuld dikke bult. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:11

Vind jij dat apart? :+

Nathalee zal nooit worden gevonden...als je vader rechter is, dan weet je dat zonder lijk er geen moord is...

Jammer dat die vader niet meer zal spreken, die heeft het zo zwaar op zijn hart gekregen van al het gedoe, dat hij er aan bezweken is...

Heb zo een donkerbruin vermoeden dat moeders nooit het klankbord van paps is geweest, en dus helemaal niets wist, alleen maar moeder van het gezin is geweest en dat is maar beter ook.... soms kan je maar beter niets weten.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:52

Russel schreef
Citaat:
Jij wil niet snappen dat jij niet de slimste bent

Russel jij bent imo denigerend, En als er iets niet in jou straatje past ga je jezelf overschreeuwen,Je kan wel stampvoetend je gram willen halen. Heeft alleen weinig nut

En anders denkende naïef noemen Sorry maar wat kortzichtig.

En nee ik weet niet hoe een andere bokker kan reageren op vette letters want daar is geen standaarlijn voor Dat dat in jouw beleving wel zo is daar kan ik niets aan doen..

Met jou een discussie aan gaan is geen probleem Echter de kortzichtigheid en je minachting naar een andere mening maakt het zinloos want een discussie is met jou geen discussie aangezien jij denkt dat je al de hele waarheid en t hele plaatje kloppend hebt, Nou veel succes Maar er zijn meer kleuren dan zwart/wit en meer mogelijkheden, Maaar goed dat zal je w,s niet willen en kunnen zien het staat bij jou al helemaal vast, waarrom dan disucieren, Wat jij wilt is gelijk krijgen en niets anders dan gaat het niet om discusieren maar om je zin door drammen.. en daar daar doe ik niet aan mee

Lecytinker schreef
Citaat:
Ik denk dat Crupto bedoeld dat we onze mening niet compleet moeten laten leiden door wat we op het nieuws

Dat is idd zo’n beetje de insteek ja, Fijn dat je dat snapt :J
En ja het is en blijft apart dat fbi en betty hem perse willen hebben en dat dat dan in peru gebeurt waar leefomstandigheden als gevangene slecht zijn destijds geen uitleveings vedrag met nl wel in bepaalde gevallen met vs en er plots van alles gebeurt en dat vanwege geld, ik vindt het een slechte manier van de fbi

Dat Joran geld afhandig heeft gemaakt is erg evil ja, Maar anderzijds hebben haar ouders samen met prdv hem jaren lang zwart gemaakt en uitgelokt en heeft betty ZELF contact gezocht en tja aangezien Joran een andere denkwijze heeft dan wij kan dat idd een wraakactie geweest zijn niet goed te praten maar is dat wat hun deden dat wel? Ik snap best dat ze willen weten water gebeurt is maar moet dat op zo’n smerige manier? Vindt zowel Joran als de familie van natalee hierin te ver zijn gegaan, daarnaast waren er meer die meer zouden weten waarom zijn ze daar niet zo grof tegen geweest? Het overal zwart gemaakt worden is ook voor een destijds 17 jarige moeilijk en dat was geen maanden nee ze gingen door en door en door

Fijne discussie verder

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:12

Citaat:
Een veroordeling in Nederland voor moord zonder lijk heeft tot nu toe twee keer plaatsgevonden

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bende_van_Venlo

Volgens mij in america ook al. dus als natalie dood is verklaard, dan kan hij dus wel voor moord worden aangeklaagd!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:13

Ik ben het in grote lijnen zeker met russel eens. Mensen denken hier slimmer te zijn dan alle die enorm goede rechercheurs, advocaten en weet ik veel wat voor slimme mensen nog meer. Mensen die denken dat de zaak niet tot in de puntjes uitgezocht is omdat peru een corrupt land is. Niemand weet hier de ins en outs van het dossier en dat zal ook niemand ooit te weten krijgen hier op bokt. Jammer is dat, maar je moet je er maar bij neerleggen dat Joran schuldig is. Zo'n uitspraak doen ze niet als het niet 100% zeker is. Er hoeft maar één iemand te zijn die nu kan bewijzen dat Joran onschuldig is en half Peru verliest zijn baan. Alle advocaten, rechters en alle mensen die er mee bezig zijn geweest zullen dan een grote fout hebben gemaakt die ze zich niet kunnen permiteren. Die rechters daar weten ook wel dat ze heel de wereld in hun nek hebben zitten en dat iedereen ze op de vingers loopt te kijken, die maken zo'n beslissing alleen als ze er heel zeker van zijn.

En die ideeen van iedereen hier vind ik ook een beetje raar. Alle vragen die jullie hier stellen zullen de mensen die deze zaak tot in de puntjes uitgezocht hebben zich allang afgevraagd hebben en allang nagetrokken hebben. De vragen hier in het topic zijn namelijk de eerste vragen die ze onderzoeken.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 10:59

@Cha-Elle... en JUIST om de reden dat de hele wereld meekijkt, JUIST daarom denk ik dat bepaalde dingen wel eens aangedikt kunnen zijn. En hoe je het draait of keert, in de zaak van Kristel Ambrosius wist iedereen het ook zeker en TADA, jaren laten blijkt het helemaal niet zo te zijn.
Zover ik weet is er NIEMAND in dit topic die zegt dat hij het niet gedaan heeft, maar dat we onze vraagtekens bij bepaalde dingen zetten, vind ik een gegrond iets. Er is TE VEEL onduidelijkheid op bepaalde punten. En dat heel Peru zeker weet dat alles klopt, prima, maar ik ben geen schaap die de rest volgt omdat de rest zegt dat het okay is. IK denk voor mezelf en ik heb vragen, waardoor ik het gewoon een beetj vaag vind allemaal!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:14

Maar hoe weet jij dat er te veel onduidelijkheid is? Weet jij dan precies wat er onderzocht is? Lijkt me niet.je denkt dat er heel veel onduidelijk is omdat de media alleen interessante dingen laat zien.je denkt dus dat er veel onduidelijkheid is.

Linndatbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:15

Dat de straf te lang is, vind ik niet. Hij heeft wel mensen vermoord. Als het een familie, vriend of kennis van jou geweest was, had je het te kórt gevonden.