Citaat:
Misschien heb je niet alles rondom Joran gevolgd, maar hij heeft heel wat mensen hun spaargeld afhandig weten te praten en nooit terug betaald, die zijn ooit een keer in een documentaire rondom Joran in beeld geweest..maar die kunnen daar natuurlijk niets meer mee...
ik interpreteerde dat stukje anders want je schreef dit Citaat:
hij heeft al heel wat meer slachtoffers op zijn pad gemaakt die geen stem kunnen hebben
daarop maak ik uit dat je er van uit gaat dat hij meer moorden gepleegd heeft aangezien je zelf zegt ze geen stem kunnen hebben, Dat hij mensen geld afhandig heeft gemaakt ja maar die mensen kunnen dat gewoon zeggen die leven immers nog
vandaar mn verwarring
En russel Soms he en dat zie ik vaker in discussies als iem het niet met jou eens is dat je dan opeens iets agressief vindt??? Of dan maar gewoon personal gaat worden.. Maar goed ->
Met vette letters bedoel ik niets anders dan dat ik het benadruk en met gesproken taal is dat makkelijk te horen in getypte tekst niet vandaar dat ik dat vet maak
Wie zegt dat ik niet wil begrijpen dat fbi op zn hielen zat? Dat maak jij er van omdat je blijkbaar niet kan hebben dat ik anders denk dan jij en je wijs op n vraag naar mij over feiten dan ga je het maar personal maken met je ‘jij wil maar niet begrijpen’ . Beetje jammer dat je mij dan agressief over vindt komen:? hoewel jou reactie in deze me nu wel wat 'kriebels bezorgd dus w,s wederzijdse wrijving wat niet nodig was geweest , maar goed Fbi die is dan ook niet lekker bezig he als er n meisje dood gaat omdat hun zonodig Joran willen hebben ze hielden m idd in de gaten ja vanwege t geld van die betty twitty die plots weer holoway heet , en juist diezelfde gezette val maakt het dubieus.
Want uhmz die hotelkamer stond op jorans en die gast zn naam (even er van uitgaande dat stel t was een normale situatie en dat die gast wel n vriend was ipv fbi ) dus hoe bedoel je dan was t niet opgelost. ?
En dat hij die spullen heeft? Who cares? verder kan hij nergens heen met geld is daar veel om te kopen hij had een rijke suikertante <- zo noemt de pers haar die mary hamer Dat is t nadeel van Peru status is te koop. Als hij dalijk geen geld meer krijgt zal dat ook voor hem helemaal ophouden.
Buiten dat hebben die andere wel 'sociaal'contact met elkaar hij heeft dat niet
Ik denk dat je voor dat soort dingen/ongelijkheden het systeem aansprakelijk moet houden niet de gevangene want elke gevangene zal proberen privileges te krijgen als dat mogelijk is met geld ..
En ja dat is krom heel krom want de mensen die geen geld hebben hebben t daar een stuk minder goed qua benodigdheden, Mee eens Alleen heeft dat meer met geld te maken dan met de naam, Tuurlijk zou t voor elke gevangene gelijk moeten zijn… ja maar de werkelijkheid in Peru is anders
En ja ik twijfel , want ik zei al ik geloof best dat hij haar geslagen etc heeft en bloed zegt nog niet dat diegene ook dood is ik geloof best dat hij haar behoorlijk letsel heeft toegebracht maar of hij verantwoordelijk is voor de ‘genade klap” ik kan dat niet voor 100proc zeggen vanwege mn genoemde punten.