Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abiola schreef:Als ik op de vorige pagina lees dat er studenten zijn die van hun stufi op vakantie kunnen, rijlessen nemen, auto's hebben en kunnen sparen, lijkt het me al helemaal zo gek nog niet om dat maar eens om te zetten in een lening
Cassidy schreef:Niet mis met een lening. Als er daarna maar kans is op werk (al dan niet in de studierichting) om die lening terug te betalen.
En helaas is dat niet het geval. Die garantie heb je niet. Ik weet van piloten met een schuld van een paar ton die niet aan het werk kunnen.
En dat is pas zuur....
Killyenn schreef:Cassidy schreef:Niet mis met een lening. Als er daarna maar kans is op werk (al dan niet in de studierichting) om die lening terug te betalen.
En helaas is dat niet het geval. Die garantie heb je niet. Ik weet van piloten met een schuld van een paar ton die niet aan het werk kunnen.
En dat is pas zuur....
En dat komt (naast de economische troep) omdat er tegenwoordig te veel mensen naar de universiteit kunnen. Dus wellicht is het dan niet eens zo'n slecht idee om die mensen die het niet zien zitten om een lening aan te gaan voor hun studie te filteren, aangezien die blijkbaar toch minder gemotiveerd zijn!
Cassidy schreef:Killyenn schreef:En dat komt (naast de economische troep) omdat er tegenwoordig te veel mensen naar de universiteit kunnen. Dus wellicht is het dan niet eens zo'n slecht idee om die mensen die het niet zien zitten om een lening aan te gaan voor hun studie te filteren, aangezien die blijkbaar toch minder gemotiveerd zijn!
Niet mee eens. Ik kan nog zo gemotiveerd zijn, en een studie nog zo goed afronden, met cum laude slagen, als er geen werk is, is er geen werk....
Killyenn schreef:Cassidy schreef:Niet mis met een lening. Als er daarna maar kans is op werk (al dan niet in de studierichting) om die lening terug te betalen.
En dat is pas zuur....
En dat komt (naast de economische troep) omdat er tegenwoordig te veel mensen naar de universiteit kunnen. Dus wellicht is het dan niet eens zo'n slecht idee om die mensen die het niet zien zitten om een lening aan te gaan voor hun studie te filteren, aangezien die blijkbaar toch minder gemotiveerd zijn!
Abiola schreef:Als ik op de vorige pagina lees dat er studenten zijn die van hun stufi op vakantie kunnen, rijlessen nemen, auto's hebben en kunnen sparen, lijkt het me al helemaal zo gek nog niet om dat maar eens om te zetten in een lening
CoronaLime schreef:Abiola schreef:Als ik op de vorige pagina lees dat er studenten zijn die van hun stufi op vakantie kunnen, rijlessen nemen, auto's hebben en kunnen sparen, lijkt het me al helemaal zo gek nog niet om dat maar eens om te zetten in een lening
Maar wel een met een bizar goedkome (en kleine) kamer.. Ken er weinig die hun kamer van alleen stufi kunnen betalen, met Jennx erbij 2
Fiffill schreef:Ik ken niemand die z'n kamer van alleen stufi kan betalen
Fiffill schreef:Je woont in Groningen toch? Hoorde van meer mensen dat dat sowieso niet zo'n hele dure stad is (weet niet of dat waar is), dat scheelt natuurlijk ook al. Maar fijn dat je het van je stufi kunt betalen zeg!
Fiffill schreef:300 is hier vaak nog goedkoop (Amsterdam/Den Haag), inderdaad er wordt flink misbruik van gemaakt. Sommige prijzen zijn echt niet normaal