Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:01

Idd maar wat je doet vind ik toch wel een verschil hoor met wat je hierboven ziet ;)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:02

Er zit toch wel een verschil tussen schuren en daggarin :+
Schuren heb ik nog nooit meegemaakt op die manier haha :Y) Zou ik persoonlijk ook niet van gedient zijn.
Ik heb bij schuren meer het idee van dicht tegen een jongen aan dansen, en ja daarbij raak je elkaar idd aan, maar wat er beschreven werd...?? Nog nooit meegemaakt haha :') eigenlijk ook vrij kansloos als een jongen op die manier aan zijn trekken moet komen :j

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:04

ashley1 schreef:
Neee hahah helemaal voorover gebukt of met 1 been omhoog haha... ik zie mezelf al staan zeg, midden in de kroeg/discotheek _O-
Dan zie je er meer uit als een hengstige merrie haha ipv het flirten/teasen

:') _O-

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:07

Na het zien van bovenstaand filmpje ben ik benieuwd hoe dat er nu uitziet als de dans wordt uitgevoerd door West-Europese tieners. West-Europeanen staan nou niet echt bekend om hun losse heupen.
Sensueel en erotisch of juist helemaal niet sensueel of erotisch?

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:08

Mowoah schreef:
Ik ben het helemaal eens met Fiffill. Blowdiene, in jou post leek ik ook te lezen dat je 14-jarige ontmaagde meisjes sletten vindt en dat het pas normaal is als je op je 19de ontmaagd wordt. Zelf was ik 15 jaar toen ik ontmaagd werd, we hebben expres tot mijn 15de gewacht omdat 14 toch wel erg jong leek. Maar daarvoor had ik al handwerkjes met mijn vriendje gedaan ( :+ ) die nu overigens nog steeds mijn vriend én enige bedpartner is. :)

Hahaha dat filmpje. :P

Sorry maar ik heb niet in mijn post gezet dat het sletten zijn.. ik zeg alleen dat ik zelf als slet bestempeld werd omdat ik met 4 jongens in 6 maanden gezoend had! En dat vind ik helemaal niet veel als je nu hoort dat er meisjes zijn die met 7 verschillende jongens op een avond zoenen.. Dan denk ik, wat vind onze jeugd dan van de jeugd van tegenwoordig.. Toch een behoorlijke kloof inderdaad

En begrijp me niet verkeerd.. ik vind het normaler als je gewoon wacht tot je de ware gevonden hebt.. En dat zou inderdaad ook op een jonge leeftijd kunnen zijn, maar bij de meeste ligt die leeftijd naar mijn mening toch echt wel wat hoger
Laatst bijgewerkt door blowdiene op 24-11-11 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:10

Klopt hoor blowdiene, maar je overmatige gebruik van uitroeptekens en het woord 'normaal' komt bijna op hetzelfde neer :+

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:10

Maar zo bedoelde ik het dus niet :Y)
Met die uitroeptekens bedoelde ik juist dat ik het belachelijk vond dat ze mij als slet bestempelde :')
Laatst bijgewerkt door blowdiene op 24-11-11 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:11

:= Ik heb al moeite om zo op 1 been te staan, laat staan als er dan ook nog eens iemand tegen je aan staat te rijen.

En over 10 jaar zitten ze zeker op hun knieen op de dansvloer met de jongens erachter? Tja, das dan modern en iedereen doet het dus het is normaal. :o

Misschien een idee voor de aanwezige tieners om zaterdagavond een camera mee te nemen zodat half bokt zondag kan zien hoe er in nederland geschuurd wordt? :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:11

blowdiene schreef:
Maar zo bedoelde ik het dus niet :Y)
Met die uitroeptekens bedoelde ik juist dat ik het belachelijk vond dat ze mij als slet bestempelde :')

Uitroeptekens op andere plaatsen natuurlijk ;)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:13

#Zinnn In zekere mate dansen we zo maar dan niet met die 'extreme' bewegingen zoals been omhoog of bukken. Wel schuren we ook zakkend door ne benen en zovoort want dat is voor sommige(jongens) ook al een hele opgave. Het schuren zelf daarbei zitten we dichter bij de jongens. Soms zie je ze ook gewoon schuren en zoenen te gelijkertijd en daarvoor moet je toch echt wat dichte op elkaar dansen.

Meer vragen voor deze 'jonge bokker' :Y)

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:15

Mmhh.. ik heb het even terug gelezen en ik heb mijn uitroeptekens inderdaad op een verkeerd plekje gezet.. Het was niet de bedoeling om het te laten lijken dat ik 14 jarige ontmaagde meisjes een slet vind, maar juist dat ik ontzettend braaf ben :Y) uhuum..

Maar ik blijf het een raar idee vinden dat jongetjes achter je gaan schuren en klaar kunnen komen in hun broek daardoor :')

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:16

Su_Cr_Cheese schreef:
Ik kan de hele tijd maar aan 1 ding denken als ik dit topic lees en dat is dit filmpje
Ik weet het geen nuttige bijdrage maar kan me niet meer inhouden
http://www.youtube.com/watch?v=CUa6pcMOLEM

They call me ''pipelayer'' _O- _O-

:')
Laatst bijgewerkt door blowdiene op 24-11-11 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:17

blowdiene schreef:
Mmhh.. ik heb het even terug gelezen en ik heb mijn uitroeptekens inderdaad op een verkeerd plekje gezet.. Het was niet de bedoeling om het te laten lijken dat ik 14 jarige ontmaagde meisjes een slet vind, maar juist dat ik ontzettend braaf ben :Y) uhuum..

Maar ik blijf het een raar idee vinden dat jongetjes achter je gaan schuren en klaar kunnen komen in hun broek daardoor :')

Geloof het of niet vanmiddag aan een vriend gevraagt en het kan :Y) }:0

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:21

KLfan schreef:
blowdiene schreef:

Geloof het of niet vanmiddag aan een vriend gevraagt en het kan :Y) }:0

Dan vraag ik mij af.. Hoe!?! :\

DearLove

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:22

Door de schuurbeweging :Y)

blowdiene

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:23

Hehe dat snap ik, maar dan kan je toch weinig voelen met al dat stof ertussen.. Alhoewel.. ik den kdat het sowieso wel makkelijker is voor die jonge jongetjes..

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:24

Door de combinatie van spanning en constant op die ene gevoelige plek blijven wrijven / schuren met de juiste druk waarschijnlijk. Vrouwen kunnen toch ook klaarkomen zonder uit de kleren te gaan dus waarom jongens dan niet?

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:24

@dat filmpje, dat komt in de buurt van het schuren wat ik ken, maar dan minder erg . niet bukken enzo haha :')

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:27

We duwen echt wel hoor:Y) Ik voel ook gewoon de 'banketstaaf' maar dan door stof :cow:

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:30

ashley1 schreef:
Neee hahah helemaal voorover gebukt of met 1 been omhoog haha... ik zie mezelf al staan zeg, midden in de kroeg/discotheek _O-
Dan zie je er meer uit als een hengstige merrie haha ipv het flirten/teasen

Maar daar had het toch ook niet mee te maken, ik lees hier steeds dat het 'dansen' is. :?

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:30

Schuren ik zat echt nog te denken wat moeten ze met hout in een discotheek dan er tegen aan te hangen of op te zitten... Goed ik loop dus achter heb ik geconcludeerd.8)7

Dit is echt iets bizars.... :roll:

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:32

is het ook vind ik! :)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:32

Bij de 12-15 jarige komt dat idd wel vaak voor, teminste wat ik er hier van zie/hoor.. Bij ons in de kroeg (16+) vrijwel niet eigenlijk.. Ik heb 1 keer meegemaakt dat er opeens eentje achter me kwam staan en zo maar even begon, terwijl ik met een andere jongen "gewoon" aan het dansen was. Ik heb me even omgedraaid en hem héél arrogant aangekeken en dat was voldoende om de boodschap over te brengen, hij wist niet hoe snel die weg moest wezen _O- _O-

Maar klaarkomen van het schuren.. Dat gaat wel erg ver.. :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:33

KLfan schreef:
We duwen echt wel hoor:Y) Ik voel ook gewoon de 'banketstaaf' maar dan door stof :cow:

Dan bende meer aan het daggeren of droogn.euken..
Schuren is dansen en niet iemand laten klaarkomen op de muziek :')

Benen omhoog en bukken vind ik niet onder schuren vallen, maar meer daggeren of gewoon ordinair dansen. Je gaat toch geen standjes nadoen op de dansvloer :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:35

Ik woon 5 minuten van die discotheek vandaan, welkom in de *********. :roll:
'Jullie zijn toch boeren, iedereen kent elkaar, je bent altijd braaf en saai'. Yep, je merkt het.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 04-01-18 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Plaatsnaam verwijderd