Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mowoah schreef:Ik ben het helemaal eens met Fiffill. Blowdiene, in jou post leek ik ook te lezen dat je 14-jarige ontmaagde meisjes sletten vindt en dat het pas normaal is als je op je 19de ontmaagd wordt. Zelf was ik 15 jaar toen ik ontmaagd werd, we hebben expres tot mijn 15de gewacht omdat 14 toch wel erg jong leek. Maar daarvoor had ik al handwerkjes met mijn vriendje gedaan () die nu overigens nog steeds mijn vriend én enige bedpartner is.
Hahaha dat filmpje.
Su_Cr_Cheese schreef:Ik kan de hele tijd maar aan 1 ding denken als ik dit topic lees en dat is dit filmpje
Ik weet het geen nuttige bijdrage maar kan me niet meer inhouden
http://www.youtube.com/watch?v=CUa6pcMOLEM
They call me ''pipelayer''![]()
blowdiene schreef:Mmhh.. ik heb het even terug gelezen en ik heb mijn uitroeptekens inderdaad op een verkeerd plekje gezet.. Het was niet de bedoeling om het te laten lijken dat ik 14 jarige ontmaagde meisjes een slet vind, maar juist dat ik ontzettend braaf benuhuum..
Maar ik blijf het een raar idee vinden dat jongetjes achter je gaan schuren en klaar kunnen komen in hun broek daardoor
KLfan schreef:blowdiene schreef:Mmhh.. ik heb het even terug gelezen en ik heb mijn uitroeptekens inderdaad op een verkeerd plekje gezet.. Het was niet de bedoeling om het te laten lijken dat ik 14 jarige ontmaagde meisjes een slet vind, maar juist dat ik ontzettend braaf benuhuum..
Maar ik blijf het een raar idee vinden dat jongetjes achter je gaan schuren en klaar kunnen komen in hun broek daardoor
Geloof het of niet vanmiddag aan een vriend gevraagt en het kan![]()
ashley1 schreef:Neee hahah helemaal voorover gebukt of met 1 been omhoog haha... ik zie mezelf al staan zeg, midden in de kroeg/discotheek![]()
Dan zie je er meer uit als een hengstige merrie haha ipv het flirten/teasen
KLfan schreef:We duwen echt wel hoor:Y) Ik voel ook gewoon de 'banketstaaf' maar dan door stof :cow: