occupy Wallstreet, protesten tegen kapitalistisch systeem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:32

Anoniem schreef:
Hmmmm... het leek hier interessant maar hoe meer ik lees hoe meer het hier op een soort schizofrenisch topic begint te lijken. En als ik dan deze site zie...
http://www.unitynet.nl/index.htm
:')
Nog even en alle ziekenhuizen hebben hun MRI- scanners alleen nog maar staan om het geheime "global mind control" programma mee uit te voeren :')

Jij behoort dus tot 0,01% die de bijgevoegde link leest. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:40

Electra63 schreef:
[naam] schreef:
Hmmmm... het leek hier interessant maar hoe meer ik lees hoe meer het hier op een soort schizofrenisch topic begint te lijken. En als ik dan deze site zie...
Nog even en alle ziekenhuizen hebben hun MRI- scanners alleen nog maar staan om het geheime "global mind control" programma mee uit te voeren :')

en ik ben kapitalist, ik wil de schijn hooghouden... sssssttttt :x
;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 01:01

Ach, zo :D veel bokkers, zoveel meningen. Ik werd een theedrinkende linkse knuffelaar genoemd

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 01:12

Dit gaat wel heel ver? Ik ben bijna letterlijk op de grond gevallen van het lachen, maar ik zal dan ook wel een ongelovige oorlogshitser zijn...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 01:22

Tja Karl, de leugens als argument om de orde in Iraq te vernietigen zijn niet lachwekkend.
Net zo min als de drogredenen om de structuur in Afghanistan te vernietigen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:22

:oo HC, wat zeg je nou? :oo Hoor jij ook bij de 99,99% die het artikel niet gelezen heeft? Voor je het weet hoor jij straks ook bij de oorlogshitsers...

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:28

Electra63 schreef:
Anoniem schreef:

0,02% hè. ;)

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:30

Ulissa schreef:
Dit gaat wel heel ver.
Ik geloof het pas als er iets gebeurd.

Hoe bedoel je dit? Heb je het nu over die rechtzaak? Want daar kwam jij toch mee?
Ik vind het heel interessant trouwens... wel erg veel om te lezen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:37

Karl66 schreef:
:oo HC, wat zeg je nou? :oo Hoor jij ook bij de 99,99% die het artikel niet gelezen heeft? Voor je het weet hoor jij straks ook bij de oorlogshitsers...

Sarcasme
sar` cas - me («Frans«Latijn) het -woord sarcasmen bittere, bijtende spot; uiting daarvan

Begrijpend lezen
Abstract: Het toekennen van betekenis aan geschreven taal, een actief en complex proces waarbij zaken als woordenschat, voorkennis en een juist gebruik van leesstrategieën van essentieel belang zijn.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:51

HC om begrijpend te kunnen lezen, zal je eerst moeten lezen. Maar ik zal even een tipje van de sluier voor je oplichten. Het artikel gaat over buitenaardse chinezen, die in het bezit van de steen der wijzen zijn en die na een geheime rechtzaak tegen de VS voor de eeuwige wereldvrede gaan zorgen. Het kan natuurlijk zijn dat ik de laatste tijd wat internet samenzweringen gemist heb en dat Irak en Afghanistan ondertussen chinese provincies geworden zijn, maar los daarvan heeft dit artikel verder niks met jouw opmerking te maken.

Mochten jullie hierna niks meer van mij horen, dan ben ik waarschijnlijk vermoord omdat ik deze geheime informatie openbaar heb gemaakt :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:57

Karl66 schreef:
HC om begrijpend te kunnen lezen, zal je eerst moeten lezen. Maar ik zal even een tipje van de sluier voor je oplichten. Het artikel gaat over buitenaardse chinezen, die in het bezit van de steen der wijzen zijn en die na een geheime rechtzaak tegen de VS voor de eeuwige wereldvrede gaan zorgen. Het kan natuurlijk zijn dat ik de laatste tijd wat internet samenzweringen gemist heb en dat Irak en Afghanistan ondertussen chinese provincies geworden zijn, maar los daarvan heeft dit artikel verder niks met jouw opmerking te maken.

Intelligentie
Uitspraak: ɪntɛliˈxɛn(t)si de -woord (vrouwelijk) intelligenties Zelfst. Naamw. eigenschap dat je moeilijke dingen gauw begrijpt `intelligentietest` sociale intelligentie (= eigenschap dat je gevoelens en gedrag van andere mensen goed begrijpt en daar goed op reageert.

Het verwijzen naar ´samenzweringen´ is een tweesnijdend zwaard Karl.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 10:16

Je mag ook wel gewoon toegeven dat je de links van Ulissa niet gelezen hebt en dat jouw opmerking dat de mensen die ze niet gelezen hebben oorlogshitsers zijn. Want nu begin je een beetje op Joey uit Friends te lijken, die één deel van een encyclopedie koopt en die hoopt slim te worden, door daar te pas en te onpas uit te citeren.

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 10:40

Karl66 schreef:

Mochten jullie hierna niks meer van mij horen, dan ben ik waarschijnlijk vermoord omdat ik deze geheime informatie openbaar heb gemaakt :D

:D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 10:52

Karl66 schreef:
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je de links van Ulissa niet gelezen hebt en dat jouw opmerking dat de mensen die ze niet gelezen hebben oorlogshitsers zijn. Want nu begin je een beetje op Joey uit Friends te lijken, die één deel van een encyclopedie koopt en die hoopt slim te worden, door daar te pas en te onpas uit te citeren.

Ach, maar Joey was wel een schatje ;)

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:43

Karl66 schreef:

:') :') :') _O-

Aha. Ik was afgehaakt voor 'buitenaards' ter sprake kwam. Dat verklaart een hoop. Ik heb hier ook nog ergens een boek liggen dat de buitenaardse roots van de Vrijmetselaars openbaart.

Nou ben ik persoonlijk dol op iedere samenzweringstheorie met het begrip 'buitenaards' aan de basis ervan, maar ik dacht altijd dat de motieven voor de oorlogen in Afghanistan en Irak een tamelijk 'aards' motief hadden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 12:36

waanidee
1) Drogbeeld 2) Fantasiebeeld 3) Hallucinatie 4) Hersenschim 5) Hersenspinsel 6) Illusie 7) Inbeelding 8) Ongegrond idee 9) Ongegronde gedachte 10) Onjuiste voorstelling 11) Verbeelding 12) Waan 13) Waanbeeld ...

waanidee
een op grond van psychische voorstellingen voorkomende onjuiste en zinledige voorstelling van de werkelijkheid, die niet als zodanig wordt erkend en ook niet door redelijke bewijzen kan worden weerlegd.

Daarvoor heb je:

Antipsychotica
Werking
Antipsychotica zijn medicijnen die psychotische verschijnselen, zoals wanen en hallucinaties, tegengaan. Ze hebben bovendien een kalmerende werking en kunnen helpen een volgende psychose te voorkomen.

Dit soort sites:

http://www.niburu.nl/

ga je toch niet serieus nemen :')
Laten de buitenaardsen maar een keer huis gaan houden in irak en afganistan. Dan houdt al dat gesodemieter daar mischien eindelijk eens een keertje op.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 12:49

Ach, ik kom op mijn werk dagelijks mensen tegen met waanideeën :D , dus ik ben niet zo snel verbaasd of onder de indruk ;)

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 13:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:14

gummie

Re: occupy Wallstreet, protesten tegen kapitalistisch systeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:17

Er is mij onlangs uitgelegd dat Kim Jong Il nooit hoefde te poepen, omdat hij goddelijk was. Het schijnt zo te zijn dat het volk daarin gelooft. Zou het dan toch zo zijn? Past wel in de beschrijving van intelligentie die HC heeft gegeven: het snel begrijpen van MOEILIJKE dingen.

Tis maar hoe je het bekijkt.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:12

Het leuke van Noord-Korea is dat de meeste mensen feestelijk lopen te 'huilen' van vreugde om de dood van Kim Jong Il .

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:19

Tja, betaal die arme sloebers wat geld, of bedreig ze met de dood..... Dan willen ze wel een stukje acteren :)

On-topic: misschien zijn er juist zoveel protesten tegen het kapitalistische systeem, omdat het het enige systeem is waartegen geprotesteerd kan en mag worden zonder gevaar voor eigen leven :)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:45

HolyPope schreef:
Het leuke van Noord-Korea is dat de meeste mensen feestelijk lopen te 'huilen' van vreugde om de dood van Kim Jong Il .

Ik kan niets leuks ontdekken aan Noord-Korea

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:26

Niks leuks??? Jawel hoor, genoeg te lachen :)

"Volgens de Noord-Koreaanse staat werd Kim Jong-il in een hut op de helling van Korea's hoogste berg geboren. Zelfs voor zijn geboorte veroorzaakte de toekomstige leider al wonderen. Officiële biografen zeggen dat zijn geboorte in februari 1942 werd voorspeld door een zwaluw. Op het moment dat hij werd geboren begon een zeemonster te zingen, verscheen er een dubbele regenboog, begonnen in heel het land de bloemen te bloeien en als klapstuk verscheen er ook nog eens een nieuwe ster aan de nachtelijke hemel.

Kim was al als klein jongetje al een waar genie. Volgens de officiële biografieën kon de jonge Kim al met slechts 3 weken lopen en kon hij praten toen hij 8 weken jong was.

Op de basisschool strafte Kim zijn leraren voor hun onjuiste interpretaties van de geschiedenis.

1500 boeken
Tijdens zijn studententijd op de Kim Sung-il univeristeit, waar hij afstudeerde in 1964, schreef Kim maar liefst 1500 boeken.

De eerste keer toen Kim een golfclub vastpakte, in 1994, liep hij naar verluidt een ronde van 38 onder par over de enige golfbaan van Noord-Korea, waaronder 5 holes-in-one - een wereldrecord.

Kim schreef zes volledige opera's in twee jaar tijd. Dit zijn ware meesterwerken - zo valt te lezen in zijn officiële biografie - en stuk voor stuk beter dan welke opera ook uit de geschiedenis van de muziek.

Volgens Noord-Koreaanse media is de iconische stijl van Kim Jong-il uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen. Zijn oversized tenue in kaki-tinten en bijpassende broeken zijn een grote hit, zelfs bij de vrouwen in Hollywood. Een voor de hand liggend bewijs van zijn verstrekkende invloed en uitmuntende imago.

De eeuwige discussie over wie nou de hamburger heeft uitgevonden, wordt in Noord-Korea beslecht. Niemand minder dan Kim Jong-il bedacht een dubbele sandwich met vlees, in een poging om 'kwaliteitsvoedsel' te verstrekken aan studenten, zo meldde de Noord-Koreaanse krant Minju JoSon op een zeker moment.

Architectuur
In Kim huisde ook een architect. De leider ontwierp eigenhandig de toren van de Juche, een 170-meter hoge toren in het centrum van Pyongyang, bekroond met een gloeiende rode vlam.

Kim kon het weer veranderen door eraan te denken.

Volgens het officiële Noord-Koreaanse persbureau was Kim een expert op alle aspecten van de filmindustrie. Zo verbeterde hij scripts en begeleidde hij de productie van een film. Zijn favoriete films waren naar verluidt 'Vrijdag de 13de', 'Rambo' en alle films waar Elizabeth Taylor de hoofdrol in vertolkt.

Volgens staatsmedia was Kim Jong-il de meest prominente en populaire staatsman ter wereld. Overal ter wereld wordt de verjaardag van de alom gevierde leider van Noord-Korea gevierd met films en festivals."

:D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:39

Ja voor de buitenwereld is dit zeker lachwekkend, ik dacht meer aan de Koreanen, de gewone burgers.
Maar als ik het goed begrijp, was Kim een genie en zoals algemeen bekend: genialiteit en gekte horen bij elkaar. Dit is dan weer het bewijs