Winddancer schreef:Met de stofzuiger over de snelweg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Wow ik vind het gewoon gênant om te lezen wat hier allemaal boven staan... dat mensen echt zo kunnen zijn en zich daar niet schuldig om voelen... en andere mensen die wel eerlijk zijn en gewoon werken voor hun geld uitmaken voor schijnheilig en NSB'ers?
ashley1 schreef:Eigenlijk, Isabonny: ja, ik zou het inderdaad doen.
Ik zou het denk ik (als ik zou durven als er een camera stond te filmen) zeker zoveel mogelijk meenemen... en thuis een rustig nadenken en lezen en overleggen wat ik er het beste mee zou kunnen doen.
Ik zou uitzoeken van wie het af komt, is het de dagopbrengst van winkeliers of is het voor een pinautomaat bestemd (was dus in dit geval zo)? Zijn de biljetten gemerkt en ben je dus sowieso de sjaak als je het wilt uitgeven of kun je het gewoon prima houden zonder dat iemand daar achter komt?
Ergo: in het geval van vandaag, was bestemd voor een pinautomaat en ik geloof niet dat er een verfbom is afgegaan of dat de biljetten gemerkt zijn, dus kom er maar eens achter wie wat heeft meegenomen... zou deze opbrengst toch mooi hier bij mij blijven!!
Blue_Eyes schreef:Dat ze achter de namen/adressen van die mensen kunnen komen, dat is zo en hebben ze ook al gezegd. Maar ze kunnen niet hard maken wie iets heeft meegenomen en zo ja dan, hoeveel.
Balou_k schreef:Een paar weken geleden gingen er voor mij mensen pinnen, het was 250 euro, de beste man vergat het en toen ik wou pinnen zag ik het, ben al gillend en rennend achter de beste mensen aan gerend deze was me erg dankbaar.. Tuurlijk wat zou het fijn zijn 250 euro zomaar uit het niets.. Maar prettig zou ik me er niet bij voelen..
Ik weet niet of ik me op de weg zou kunnen inhouden dat durf ik niet te zeggen ik was er niet bij..
lelijke_heks schreef:grappig om te zien (op het filmpje) dat sommige mensen zich heel erg schamen en andere zich totaal niet schamen.... vind het begin stukje ook wel grappig... "mevrouw, wat gaat u met dat geld doen?" "ik weet niet van wie het is, ik raap het ff op" jaja.... en vervolgens in je auto stappen....
Chaos schreef:Durf je wel?? Cyberpesten.
Isabonny schreef:Dan ben je dus , en jij niet alleen hoor, doodgewoon een ordinaire dief
.
xDramaQueen schreef:@ Zunzuncito; ik zou het dus echt niet meenemen, al was het in de nacht en was er geen camera aanwezig, ik kan dan gewoon niet meer slapen, misschien is dat dom dat mag, ik vind het gewoon diefstal... kan misschien komen omdat ik op mijn werk met open kassa's sta en waar gerust zo'n 5000 euro inzit iedereen vraagt me altijd of ik niet ff naar de bahama's wil, ik ben misschien wel gewoon (te) eerlijk opgevoed, daar schaam ik me niet voor