Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IngridM schreef:Nou sorry hoor maar het lijkt mij toch wel HEEL vreemd dat een therapeut zoiets voor zou stellen. Als er mogelijkheid is tot zelfmoord moet hij andere hulp inschakelen/iemand op laten nemen. Je neemt je patient natuurlijk niet mee naar huis.
Klopt natuurlijk niet om patienten mee naar huis te nemen.....heeeel vreemd!!
Polivy schreef:Waarom per definitie heel vreemd? Sommige mensen hebben soms de hulp nodig die misschien niet binnen het ideale plaatje en kader van patient/cliënt-therapeut-relatie en behandeling past. Nogmaals: ik zeg niet dat elke therapeut zijn/haar cliënten mee naar huis moet nemen. Ik denk ook dat het dermate onverstandig is, omdat het een heel kwetsbare positie is waar je je in begeeft, zowel als patiënt/cliënt en niet in de laatste plaats als therapeut, maar ik sluit ook zeker niet uit dat het misschien eens in het belang kan zijn van de behandeling. En daarbij speelt dus dat gevoel/intuïtie voor mij persoonlijk een heel grote rol.
Kanelly schreef:Maar goed, hoewel het zijn goed recht is om te vertrekken, heeft het in dit geheel inderdaad een beetje een nare bijsmaak.
joyce_eddy schreef:Ik reageer hier ook maar even.
Ik volg veel van hem.
heb zoveel respect voor die man.
hij was gister avond bij PAUL EN WITTEMAN en heeft daar een heel gesprek gehad!
Ik hoop echt dat hij onschuldig wordt verklaard, heb echt zoveel goede dingen van hem gehoord van mensen uit mijn directe omgeving
Sky_As schreef:Mocht het niet waar zijn, dan komt dat vanzlf uit, maar meestal komen deze verhalen niet voro niks in de wereld.
lejo schreef:joyce_eddy schreef:Ik reageer hier ook maar even.
Ik volg veel van hem.
heb zoveel respect voor die man.
hij was gister avond bij PAUL EN WITTEMAN en heeft daar een heel gesprek gehad!
Ik hoop echt dat hij onschuldig wordt verklaard, heb echt zoveel goede dingen van hem gehoord van mensen uit mijn directe omgeving
heb je pauW en witteman gezien?
Hij heeft inderdaad heel veel gepraat, maar eigenlijk niks gezegd.
Ik ken de man niet en ik ken ook niemand persoonlijk die hem kent, dus heb geen goed oordeel over hem.
Maar bij die uitzending zette ik echt wel mijn vraagtekens.
Hoop dat dit heel goed uitgezocht gaat worden en dat de waarheid boven tafel komt.
(dit kan natuurlijk ook zijn dat hij onschuldig blijkt, maar dan weten we het iig zeker)
Lusitana schreef:Ik zie eigenlijk bij een te intense therapeut relatie dat de afhankelijkheid van een middel/het probleem naar de afhankelijkheid van een persoon wordt verlegd, of zie ik dat te zwart-wit? Dan moeten ze toch weer "afgespeend"? Dan kun je toch beter aanklampen voorkomen door genoeg afstand te houden?
Ze kunnen je toch heus wel vertrouwen zonder dat ze nou meteen je in je huiselijke omgeving kennen?
patatkraam schreef:Heb ook net P&W gezien. Hij draait er wel om heen ja.