Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Embe schreef:Geen tijd gehad om hele topic door te lezenmaar heb ik het goed begrepen dat de pakketten wel gewoon bezorgd worden en de brieven niet? Pfff, ingewikkeld!
Emytje schreef:Embe schreef:Geen tijd gehad om hele topic door te lezenmaar heb ik het goed begrepen dat de pakketten wel gewoon bezorgd worden en de brieven niet? Pfff, ingewikkeld!
Pakketten wel, trombose-, rouwkaarten en nog iets ook gewoon. Daarnaast is het afhankelijk van bij welke vakbond jouw depot van de TNT is aangesloten. Hier doen ze namelijk niet meer mee en word er gewoon post rond gebracht.
RoseK schreef:Ik vraag me toch af of de pakketpost wel wordt bezorgd. Vorige week had ik 2 pakketjes moeten ontvangen en die zijn er nu een week later nog niet...
Vandaag ga ik maar even kijken of ze op het postkantoor liggen, misschien is de bezorger vergeten een briefje door de bus te doen..
moonfish13 schreef:Hier maar mager brievenbuspost.
Drie enveloppen in de brievenbus, er is er nog zeker een onderweg.
Ik word toch zo schijtziek van die waardeloze TNT.
Aan de bokkers die staken: Ga bij de directeur op de stoep liggen en val mij er niet mee lastig.
Als ik een andere optie zou hebben zou ik meteen naar de concurrent rennen.
moonfish13 schreef:De pakketdienst was laat in de weer zeg, ze stonden om half 8 hier voor de deur!
Wel blij dat ik mijn spulletjes heb, had spullen besteld voor mijn papegaai.