miep1979 schreef:Ik maak wel even een diepe buiging voor Albert Verlinde zoals hij dit gebracht heeftRESPECT!!!!
Ik ook.....................................
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:marleen_usar schreef:Okee maar hij zong het toch.
Doelde meer op dat dat zinnetje niets met zijn depressies te maken heeft. Hoorde ook bij de film.
LecyTinker schreef:persoonlijk denk ik niet dat depressie uit onzekerheid kom hoor. Het kan erdoor gevoed worden, maar depressie is een storing in bepaalde stoffen in je lichaam...
Dus het maakt niet uit of hij zelfverzekerd was of niet depressie is niet iets diepgaander dan tegen iemand te zeggen dat hij wel of niet goed is in iets.
Daarom is dit zo in triest omdat dit geen bewuste keuze was.
Chrissy_ schreef:mooi dat er zoveel aandacht voor is vanavond... Inderdaad zoals al vaker gezegd is, wist hij zelf maar hoe een belangrijk en geweldig persoon hij was
fargo schreef:kleinvosje schreef:Ik vind het persoonlijk dan geen taak van Albert om dat te doen... Meer management of zo...
Hij is familie.. zijn man is de broer van Isa. Bovendien is hij gewend om in de media op te treden. Zal in goed overleg zijn gegaan.
En verder: Wat een schok, sympathieke open man. Wat een verlies voor vrouw en kinderen en familie.