Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ayasha,
Ik begrijp dat jij mij niet snapt, maar Jantergouw snapt mij wel. Wij komen elkaar tegen in andere topics.
Dus ik heb een mening over hem en hij heeft een mening over mij. Of dat juist is, laat ik maar in het midden.
Alleen bij vrijheid van meningsuiting, dacht ik, dat ik alles mocht zeggen?
Ayasha schreef:Waar staat dat het me stoort dan?Er staat dat ik haar niet snap.
Ik vind het niet netjes om anderen woorden in de mond te leggen waves. Bovendien draagt dat volgens mij ook niet bij aan een goede discussie!
Electra63 schreef:Jij mag mij een vraag stellen.
Ik leg jou uit waar mijn mening in dit geval Jantergouw op gebaseerd is.
Verder nog vragen?
Kanelly schreef:Ik moest gelijk hier aan denken....
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_7225_291f4d0b10856dbfa8109f82de16ff4090649b11.gif
Electra63 schreef:Dan is het voor jou en Jane te hopen, dat dit zo blijft.
Want anders moet je straks toch ineens je hand ophouden en je heb dan natuurlijk geen rechten opgebouwd immers je was in het buitenland en je hebt niet gewerkt in Nederland.
Nicolletje schreef:Mensen die mij kennen vinden het fijn dat ik mijn mening zeg en niet kan liegen.
Dat schept duidelijkheid en met die duidelijkheid kan je wat mee, of niet.
Mensen die dat eigenlijk niet willen horen en willen dat ik lieg voor de goede orde, vinden mij beledigend.
Beledigend is dus in dit geval telkens subjectief.
jantergouw schreef:Electra63 schreef:Dan is het voor jou en Jane te hopen, dat dit zo blijft.
Want anders moet je straks toch ineens je hand ophouden en je heb dan natuurlijk geen rechten opgebouwd immers je was in het buitenland en je hebt niet gewerkt in Nederland.
Die kans is gelijk aan 0,0.
Hoe kom je erbij dat ik nooit in Nederland gewerkt heb? Is dat weer zo'n feit dat uit je linkse duim komt?
Ayasha schreef:Electra63 schreef:Dat komt door de andere topics.
Als je een hekel hebt aan buitenlanders die in Nederland zijn, dan vraag ik me af, wat de Duitsers denken van die Nederlanders in Duitsland?
Maar jullie hoeven het niet op te nemen voor Jan, dat kan hij nl. zeer goed zelf.
En jij hoeft niet voor mij te bepalen wat ik "hoef" of "niet hoef". Dat kan ik nl zeer goed zelf.
Dat moet je aan de duitsers vragen. Misschien is hij wel daarheen gevráágd voor extra expertise? En nu hij die gegeven heeft komt hij weer terug naar eigen land. Daarbij, als ik Jan's berichten goed lees heeft hij niets tegen die wat hier komen werken. Wel tegen die dat hier komen zitten en niets doen.
He jan, je hebt de quote verkloot...
Waves schreef:Wat vinden we hier nu van? Libelle heeft dus de politieke discussies gesloten omdat ze het niet aankonden. Bokt wil zo niet in het nieuws komen neem ik aan, het komt behoorlijk amateuristisch over dat je je eigen forum niet in de hand houdt. Ze hadden alle storende gebruikers toch gewoon kunnen bannen bijvoorbeeld.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... an_Libelle
Maar waar ligt de grens? Wanneer ban je mensen om hun mening, of gaat het om de manier van brengen?
Electra63 schreef:jantergouw schreef:
Die kans is gelijk aan 0,0.
Hoe kom je erbij dat ik nooit in Nederland gewerkt heb? Is dat weer zo'n feit dat uit je linkse duim komt?
Je weet nooit hoe het loopt met de economie Jan. Zolang banken kunnen omvallen, zo kan het ook gaan met die paar kledingzaken van Jane haar vader.
En ik weet niet of je ooit in Nederland gewerkt hebt.
Jane is 21 (schreef ze ooit eens), dus lang gewerkt heeft zij niet, dus ze kan niet veel opgebouwd hebben.
Maar misschien ben jij veel ouder, sorry dan, ik dacht dat haar vriendje ongeveer net zo oud zou zijn.
En jij mag mij best beledigen hoor met mijn linkse duim
Krips schreef:Is vrijheid van meningsuiting zoiets als het doel heiligt de middelen? Het blijkt gewoon dat ergens meer aandacht voor is wanneer het ongenuanceerd en grof gebracht wordt.
Waves schreef:Wat vinden we hier nu van? Libelle heeft dus de politieke discussies gesloten omdat ze het niet aankonden. Bokt wil zo niet in het nieuws komen neem ik aan, het komt behoorlijk amateuristisch over dat je je eigen forum niet in de hand houdt. Ze hadden alle storende gebruikers toch gewoon kunnen bannen bijvoorbeeld.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... an_Libelle
Maar waar ligt de grens? Wanneer ban je mensen om hun mening, of gaat het om de manier van brengen?
jantergouw schreef:Ayasha schreef:Mwah Jan, Zo heb je ze nu eenmaal... Daar doe je weinig aan.Ik zou het opvatten als een compliment als ik jou was.
Dat doe ik ook, Ayasha. Des te meer links op me hakt, des te beter ben ik rechts bezig.
Waves schreef:Het onderwerp wordt wel leuk in de praktijk gebracht maar dat was niet de bedoeling geloof ik