Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:wilders ziet het als een bevrijding voor die vrouwen om de hoofddoek af te doen..........
en ergens snap ik dat wel, die hoofddoek belemmert hier in Nederland een hoop in je leven......... werk bijvoorbeeld
CtjeLief schreef:geen uitkering krijgen omdat je niet wordt aangenomen door het dragen van een hoofddoek? haha wat een klinklare onzin.. je mag niet worden afgewezen vanwege een hoofddoek, dus die schuld ligt dan toch ECHT bij de werkgever, en niet bij degene die een hoofddoek/keppel/kruisje draagt.. Als sta je nog zo hard op je hoofd, dat IS zo.. Zou dus wel heel krom zijn om dan een uitkering te weigeren terwijl de fout bij de werkgever ligt...
Nederlands spreken mag in veel gevallen wel geeist worden, dat is een ander verhaal..
janesmith schreef:Waarop de moderator met een bericht kwam;Moderator ThePast03 schreef:Nog even voor de duidelijkheid: Voor de vraag waarom PVV stemmers zich aangevallen voelen kan je een ander topic openen.
Dit topic heeft als titel: Politiek, hoe nu verder dus graag posten die daar over gaan.
En toen werd dit topic geboren.
KiWiKo schreef:dit zou je op kunnen vatten als een persoonlijke aanval.......
Nikka schreef:@ Slokkie: Ik vind het nogal krom dat de schuld van het zich aangevallen voelen ligt bij de PVV stemmers. In dit topic en ook in andere topics is meermaals te lezen dat men over PVV'ers onaardige dingen zegt. Ook zijn er in dit topic een aantal mensen die het in de wereld buiten Bokt hebben meegemaakt. Om nu te zeggen dat het in de beleving van deze mensen plaatsvindt gaat me veel te ver. Als ik door iemand onheus bejegend wordt is het niet mijn fout dat ik er last van heb, dan heb ik niet ineens een slechte jeugd gehadNee dat ligt in de benadering door anderen. Jij draait nu de dingen wel erg om.
CtjeLief schreef:geen uitkering krijgen omdat je niet wordt aangenomen door het dragen van een hoofddoek? haha wat een klinklare onzin.. je mag niet worden afgewezen vanwege een hoofddoek, dus die schuld ligt dan toch ECHT bij de werkgever, en niet bij degene die een hoofddoek/keppel/kruisje draagt.. Als sta je nog zo hard op je hoofd, dat IS zo.. Zou dus wel heel krom zijn om dan een uitkering te weigeren terwijl de fout bij de werkgever ligt...
Nederlands spreken mag in veel gevallen wel geeist worden, dat is een ander verhaal..
Teddy321 schreef:CtjeLief schreef:geen uitkering krijgen omdat je niet wordt aangenomen door het dragen van een hoofddoek? haha wat een klinklare onzin.. je mag niet worden afgewezen vanwege een hoofddoek, dus die schuld ligt dan toch ECHT bij de werkgever, en niet bij degene die een hoofddoek/keppel/kruisje draagt.. Als sta je nog zo hard op je hoofd, dat IS zo.. Zou dus wel heel krom zijn om dan een uitkering te weigeren terwijl de fout bij de werkgever ligt...
Das niet helemaal waar Ctje, er zijn werkgevers die duidelijk in functie-omschrijvingen hebben staan dat je geen hooffddoek mag dragen.
Zulke functieomschrijvingen vindt je oa in de zorg (verplegend personeel) en in de luchtvaart (vliegend personeel)
Siets schreef:Dit had ik al in de gaten, en vind ik erg triest. Bewijst maar weer hoeveel verstand de mensen hebben die tegen de PVV zijn