Rebeccatjuh schreef:Waarom blijft men dan ontkennen dat er een probleemgroep is.....
Wie doet dat dan?
En nogmaals, lees dat verslag gewoon, zij kunnen het beter uitleggen dan ik..
Enne, waar blijven die quotes nou?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:Hoe kom je daar bij dat mensen uit de grote steden minder op PVV stemmen, Sarabande? Het is toch compleet logisch dat in de gebieden waar de meeste allochtonen zitten, het percentage PVV stemmers omlaag gaat! Is net zo'n opmerking als dat je in huis lang niet zo nat wordt van de regen als buiten!
sarabande schreef:janesmith schreef:Jij weet heus wel dat het slim is wat hij doet. Hij moet wel zeggen dat het een schande is dat hij niet mee mag regeren. Als hij zou zeggen dat het hem goed uitkomt dan stemt geen hond meer op hem. Nu geeft hij zwevers het gevoel dat alles geod komt als hij maar nog groter wordt. Strategisch heel logisch en slim. Maar dat weet jij wel, want je bent weliswaar van de PVDA maar niet achterlijk.
Punt is dat niet alleen ik niet achterlijk ben, maar meer mensen zich af gaan vragen waarom hij zich alleen maar afzet, dat heeft meestal een metaal moeheid, kijk in de geschiedenis
Rebeccatjuh schreef:Nogmaals; waarom worden Marrokanen steeds genoemd en heeft niemand het over chinezen of indonesiers?
Waarom blijft men dan ontkennen dat er een probleemgroep is.....
vibabu schreef:Dat vind ik ook een hele mooie. Omdat misschien de marrokanen etc echt crimineel zijn en de chinezen en indo's en andere buitenlanders keihard werken? en daar dus geen "slechte" tussen zitten.
vibabu schreef:Rebeccatjuh schreef:Nogmaals; waarom worden Marrokanen steeds genoemd en heeft niemand het over chinezen of indonesiers?
Dat vind ik ook een hele mooie. Omdat misschien de marrokanen etc echt crimineel zijn en de chinezen en indo's en andere buitenlanders keihard werken? en daar dus geen "slechte" tussen zitten.
Rebeccatjuh schreef:Nogmaals; waarom worden Marrokanen steeds genoemd en heeft niemand het over chinezen of indonesiers?
Heino schreef:Hey Jane, wat vind je van die nuancering van dat verhaal van je?
Heino schreef:Rebeccatjuh schreef:Waarom blijft men dan ontkennen dat er een probleemgroep is.....
Wie doet dat dan?
En nogmaals, lees dat verslag gewoon, zij kunnen het beter uitleggen dan ik..
Enne, waar blijven die quotes nou?
NatasjavE schreef:vibabu schreef:Dat vind ik ook een hele mooie. Omdat misschien de marrokanen etc echt crimineel zijn en de chinezen en indo's en andere buitenlanders keihard werken? en daar dus geen "slechte" tussen zitten.
Ik kan me anders nog heel goed herrineneren dat de Ambonezen weldegelijk een probleem vormden.
Heino schreef:Rebeccatjuh schreef:en ik vind het kwalijk dat sommigen hun ogen hiervoor sluiten.
Wie doen dat dan?
Rebeccatjuh schreef:en ik vind het kwalijk dat sommigen hun ogen hiervoor sluiten.
jameyskatje schreef:als je niet anti die 'groep' bent dan ben je automatisch vóór.
ookal herken je een probleem, als je er niet tegenaanschopt dan ben je automatisch een thee-drinker.
snap dat nu eens.
je kan 100x typen dat je het probleem wél herkent, net zoals ik... maar men zal dit nooit van je willen lezen, want je bent een knuffellaar, niet objectief, links, theedrinker, je staat open voor iedereen en denkt oprecht na over oorzaken én oplossingen.. dat kan niet iedereen volgen. klagen en afzetten is makkelijker
zwart of wit.
toon je maar enig begrip of hoop of sympatie, ondanks je kritische houding en dialoog dat je aangaat met beide doelgroepen, dan val je gewoon buiten de boot.
janesmith schreef:Maar niet jaar na jaar na jaar! En er is geen groep zo vaak besproken in de Tweede Kamer als die straatterroristen.