Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Specials schreef:nessah: Vind jij iemand die in de schulden zit onder "normaal" vallen?
Ik denk namelijk dat zo iemand ok niet kan studeren , Die moeten namelijk veel werken om uit de schulden te komen, En hebben het geld niet..
sporter schreef:goedzo
Ik vind dat je met bovenstaande wél een punt hebt
In het kader van dat hij alles mag zeggen over de Islam wat hij wilt, zouden anderen idd over hem ook mogen zeggen wat ze willen
Kijk en ik kan het misschien niet zo goed uitleggen![]()
Maar dat is het enige maar dan ook het enige punt dat ik wou maken.
ladylay schreef:sporter schreef:goedzo
Ik vind dat je met bovenstaande wél een punt hebt
In het kader van dat hij alles mag zeggen over de Islam wat hij wilt, zouden anderen idd over hem ook mogen zeggen wat ze willen
Euhm.....nee. Hij zegt dingen dat gebaseerd is op feiten.
Want betreft intregatie {hoe spel je dat ook alweer} is veel gebaseerd op feiten, en niet geswans van de eerste plank.
Maar mensen stoppen dat vaak in de doofpot, want dat is niet zo, of willen het niet zien of is onzin, of shhhht....dat is discriminatie !
sporter schreef:Ik vind dat je met bovenstaande wél een punt hebt
Want betreft intregatie {hoe spel je dat ook alweer} is veel gebaseerd op feiten, en niet geswans van de eerste plank.
Maar mensen stoppen dat vaak in de doofpot, want dat is niet zo, of willen het niet zien of is onzin, of shhhht....dat is discriminatie !
Sorry maar laten we wel even reeel blijven Wilders zegt niet alleen dingen die gebaseerd zijn op statistieken. Maar als jij dat wil geloven prima.
Veder blijft hij voor vrijheid van meningsuiting. Dan krijg je ook dingen te horen die minder prettig zijn. waar het omgaat is dat hij vind dat hij alles mag zeggen. Maar dat hij niet vind dat iedereen alles over hem mag zeggen en dat is krom.
Verder klopt je quote ook niet.
Alet74 schreef:Je hebt helemaal gelijk Krips! Ik ga ook graag uit van het positieve, daar bereik je volgens mij veel meer mee dan met het negatieve.
Kirsten_S schreef:Dannnn zet ik hem op een katapult samen met zijn aanhangers
en schiet ik hun naar een onbewoond eiland, waar ze met elkaar
volstrekt nederlandse kinders kunnen broeden, die allemaal hetzelfde eruit zien en gedragen![]()
Hahah sorry hoor, maar je hebt regeren en je hebt over lijken lopen regeren...
LADPR schreef:Kirsten_S schreef:Dannnn zet ik hem op een katapult samen met zijn aanhangers
en schiet ik hun naar een onbewoond eiland, waar ze met elkaar
volstrekt nederlandse kinders kunnen broeden, die allemaal hetzelfde eruit zien en gedragen![]()
Hahah sorry hoor, maar je hebt regeren en je hebt over lijken lopen regeren...
En over wie hebben we het hier dan? Niet over Wilders lijkt mij?
ladylay schreef:sporter schreef:Ik vind dat je met bovenstaande wél een punt hebt
Sorry maar laten we wel even reeel blijven Wilders zegt niet alleen dingen die gebaseerd zijn op statistieken. Maar als jij dat wil geloven prima.
Veder blijft hij voor vrijheid van meningsuiting. Dan krijg je ook dingen te horen die minder prettig zijn. waar het omgaat is dat hij vind dat hij alles mag zeggen. Maar dat hij niet vind dat iedereen alles over hem mag zeggen en dat is krom.
Verder klopt je quote ook niet.
Staat dat dan in mijn post ? Nee, als ik A zeg, gaan mensen direct ervan uit dat ik ook B zeg.
En dat is een fout, wat voor veel gedoe zorgt. En dus ook ziet, dit is een mooi voorbeeld ervan.
LADPR schreef:Kirsten_S Dan heb je dus geen idee waar je over praat. Hoe kom je dan op die rare gedachten dat Wilders wil dat iedereen hetzelfde eruit ziet en 100 % Nederlands geboren en getogen moet zijn?
Nessah schreef:Ik denk niet dat Wilders "wint" wat je inderdaad ziet is dat veel mensen op de PVV stemmen zonder zich verdiept te hebben in de standpunten. Alleen maar luisteren naar het woord: Moslim.
Sorry, ik zeg dit even heel zwart wit.
In de andere topics heb ik dingen aangehaald met bron, waar vervolgens niemand echt op in gaat.. Want waarschijnlijk wisten ze niet dat PVV gaat bezuinigen op het milieu en het eens is met het bouwen van mega stallen,het fokken van pelsdieren en het oneens is om de bio-industrie op korte termijn te verbeteren en ook nog eens een extra kerncentrale wil bouwen.
Jammer vind ik dat.. Maar ik denk dat vooral jongeren stemmen op de PVV en mensen die het debat van gister gevolgd hebben en zich er echt even in hebben verdiept,zullen niet zo gauw op PVV stemmen, zeker niet als dierenliefhebber. ( of ze hebben alleen het woordje dierenpolitie gehoord).
Ik stem voor de zekerheid dit jaar heel links, SP.. Omdat ik het een eng idee vind om met rechtse partijen te zitten die zo groot worden.
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen....
Nessah schreef:marlinH schreef:Ik heb nooit beweerd dat er iets niet klopt aan je verhaal.
Ik vraag alleen hoe je er aan komt. Ik kreeg die link doorgestuurd en zag het daar anders staan, en niet gelet op fokken-productie.
Gewoon via de stemwijzer.. Daar staat bij elk punt hoe een partij er over denkt