Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:34

Kytha schreef:
hij is inderdaad aangehouden, hoor het ook net op sbs
Zal voor de nabestaanden van Natalee ook al een 'fijn' (nouja, wat is er nog fijn nadat je dochter vermoord is? :\ ) idee zijn dat hij zeer waarschijnlijk achter slot en grendel gaat, en dat ze daar niet al te zuinig met 'm om zullen gaan..

edit; typo's.. :\

of cru, dat dit voorkomen had kunnen worden als ze hem al eerder opgepakt hadden -O-

Maargoed, is hij aangehouden als verdachte nu dan, of zijn ze al nagenoeg zeker dat hij de dader is ?

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:34

MarcoBorsato schreef:
Oh. Ik kreeg het net in een smsje van nu.nl

Was om 19.00 in hart van Nederland..
Waarschijnlijk duurt het bij nu.nl via sms wat langer.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:35

Wat zal ik blij zijn als hij veroordeeld is tot heel veel jaren celstraf. Zo'n gek mag je toch niet rond laten lopen? Volgens mij is het voor iedereen duidelijk dat hij een grote crimineel is.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:35

Heino schreef:
Specials schreef:
hotelkamer op zijn naam enz..

Dat schijnt dus niet bevestigd te zijn :)

Ze hadden het net over de bewijzen en daarin zeiden ze dat oa de hotelkamer op zijn naam stond, Dus neem aan dat het nu dan wel is bevestigd.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:36

Ik heb het ook gehoord ja. Het meisje is op dezelfde datum (30 mei) omgekomen als Natalee.. Ik hoop dat ze Joran dit keer oppakken, en mooi in Zuid-Amerika in een gevangenis gooien. Lekker barre levensomstandigheden!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:37

Mloes schreef:
Ik heb het ook gehoord ja. Het meisje is op dezelfde datum (30 mei) omgekomen als Natalee.. Ik hoop dat ze Joran dit keer oppakken, en mooi in Zuid-Amerika in een gevangenis gooien. Lekker barre levensomstandigheden!

Hij is al opgepakt, En het gaat sowieso een proces worden en als hij de cel in moet word dat ook in Peru.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:39

Ja? Waarom niet in Nederland? Of hebben Peru en Nederland geen uitleveringsverdrag?
Laatst bijgewerkt door Mloes op 03-06-10 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:39

Mloes schreef:
Ja? Waarom niet in Nederland? Of hebben Peru en Nederland geen uitleveringscontract?

nee

Mloes

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:40

Verdrag was het woord dat ik zocht, niet contract :P Oh maar dat is pech voor Joran, maar zijn verdiende loon vind ik persoonlijk.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:40

Ik ben benieuwd hoe dit verlopen gaat.

Als hij daadwerkelijk deze moord heeft gepleegd hoop ik dat hij in één van de meest gevreesde gevangenissen van Peru terecht komt.

@ Mloes, en dan hier in NL met een milde straf er vanaf komen? Laat hem daar mooi gaar worden. :n

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:41

Rintah schreef:
Mloes schreef:
Ja? Waarom niet in Nederland? Of hebben Peru en Nederland geen uitleveringscontract?

nee

Is maar goed ook, Kan die anders hier leuk zitten wezen in een celletje en leven als god achter de tralies, Daar heeft die het teminste echt zwaar, Had het eigelijk ook niet gek gevonden als die echt zelfmoord geplecht had, Bedoel vluchten voor de plisie in Peru en WEER verdacht worden van moord lijkt mij geen fijn toekomst beeld..

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:43

Muzefee schreef:
@ Mloes, en dan hier in NL met een milde straf er vanaf komen? Laat hem daar mooi gaar worden. :n

Daarom zeg ik ook: Pech voor Joran, maar ik vind het zijn verdiende loon. Laat hem maar onder erbarmelijke omstandigheden in een Peruaanse gevangenis zitten. Terecht!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:44

arme joran...zo ziek zijn maar niet lichamelijk.
dat hij zichzelf nog in een spiegel aan kan kijken.
wel goed dat ie nu al is aangehouden, heeft het hele media-circus toch nog een goed doel, al is het wss niet in zijn voordeel :D
(arme joran is sarcastisch!)

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:44

Misschien krijg die nog een muts, Je weet wel met van die flapjes... Tot over je oren ?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:45

hahahahaha, oei, die is echt wel heel erg!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:53

Specials schreef:
Misschien krijg die nog een muts, Je weet wel met van die flapjes... Tot over je oren ?

Ja leuk hoor, die geintjes.. maar hou je ook even in gedachten dat er nog steeds een meisje vermoord is, en eentje vermist?
Ik vind dit soort grapjes nogal respectloos naar de nabestaanden van het meisje eigenlijk..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:09

Yes ze hebben hem!!! *\o/*
Gelukkig maar, nu word meneer vast uitgeleverd aan Peru.
Of hij nou 10 jaar of levenslang moet zitten daar, 10 jaar zal daar ook een hel zijn vermoed ik.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 20:11

Rintah schreef:
Mloes schreef:

nee

Oeh, dat vind ik dan wel onwijs interessant :D
Als hij dus schuldig wordt bevonden van moord of doodslag en daar berecht wordt en de bak in moet, krijgt hij het nog zwaar :D

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:20

Uitleveringsverdrag? Bedoel je dat?
Laten we hopen dat het zo is. }>[/quote]

Ja dat bedoelde ik idd (ik ben niet echt thuis in die dingen) Ik hoopte stilletjes al dat hij zijn straf daar zou krijgen, met mij nog vele anderen die dat hopen zie ik hier }:) Gelukkig maar dat het zelfmoord alarm, loos alarm was.....moet je toch niet aan denken dat hij er zo makkelijk vanaf gaat komen.
Het zal mij benieuwen watvoor smoesjes er van zijn kant weer gaan komen, bij zijn praatjes over nathalee kreeg ik al de griebels van zijn hoofd, hij heeft een bepaalde uitdrukking op zijn gezicht waardoor ik die jongen gewoon niet serieus kan nemen.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:21

Ze hebben hem :D :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 20:22

Telegraaf meldt trouwens dat Joran aan vrienden telefonisch had verteld dat hij "iets ergs" gedaan had...
Maar goed, dat is wel Telegraaf he ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:23

Specials schreef:
Ze hadden het net over de bewijzen en daarin zeiden ze dat oa de hotelkamer op zijn naam stond, Dus neem aan dat het nu dan wel is bevestigd.

Volgens nu.nl: "Het vermoorde meisje, Stephany Tatiana Flores Ramirez, werd woensdag dood in een hotelkamer gevonden die door Van der Sloot zou zijn gehuurd."
Volgens mij nog steeds geen duidelijkheid. Politie zal vast wel goede reden hebben om hem te zoeken, maar vind voorbarige conclusies altijd een beetje irritant :o

Goof: Telegraaf geloof ik geen f*ck van, stomme sensatiekrant

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:25

Grapje op zijn tijd moet kunnen ;) ik zie niet wat er erg aan die grap is..
Ik was ook wel blij dat hij niet uitgeleverd wordt, misschien nu eindelijk zijn verdiende loon.. Tenzij hij straks weer vrijgelaten wordt wegens te weinig bewijs.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:26

En laat hij nu maar wegrotten in een vreselijke cel in Peru.
Die is vast erger dan de nederlandse gevangenis.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 20:27