Jammer voor hem ken ik veel mensen en is ie netjes verwijderd (had het graag zelf gedaan maar dat staat dan weer zo 'aso'

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mijn puppie te laten vechten!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:heb jij niet gelezen ofzo?het waren geen pitbulls
xxMACYYY schreef:Maar ze krijgt ook altijd flink op haar donder als we het zover moet komen dat ik haar moet halen.
Kuggur schreef:Deze honden waren niet alleen onderweg, degene die ze uitliet had ze niet voldoende onder controle dit te voorkomen, dat is genoeg. Deze honden worden niet in een kwaad daglicht gezet, ze staan erin door eigen wangedrag (waar dan ook door veroorzaakt). Daarbij moet je niet vergeten, ze vilen niet alleen die andere hond aan maar ook de mens die dit hondje wilde beschermen, dat is vér over de schreef, mijns insziens (en die van de ijslandse regelgeving) meer dan genoeg een terminaal einde de maken aan dit gedrag.
shilady schreef:Nou dat heb je goed opgelost tari
Ik laat die van mij ook niet vechten hoor je hebt hier in de buurt ook afentoe van de types rondlopen die die honden een beetje tegen elkaar willen opjutten. Ongelooflijk dat ze nu ook al op de hondenshows lopen pff
Chiqa schreef:slimmerik schreef:De AB is nu eenmaal niet de knapste en een Golden Retriever oogt gewoon 100% meer aaibaar....
Nee jij víndt......even een wereld van verschil.