Zomaar even wat quote's Toekie (uit verschillende topics, met overigens dezelfde mensen 
Citaat:
geert heeft de kwaliteit om alles heeel sim,pel te schetsen en om de taal van het volk te spreken. maar zo simpel als hij situaties stelt zijn ze vaak niet. mensen die verder kijken dan hun neus lang is haken dan al snel af bij de pvv.
Stemmers die op Wilders stemmen, omdat ze een frisse wind willen:
Citaat:
wat ik bedoel, is dat ik het een belachelijke reden vind om geert als mp te kiezen omdat er dan weer wat sensatie is..
Citaat:
ja of dat men wel eens wat sensatie in de suffe politiek willen.. sorry, maar dat soort motivaties vind ik best gevaarlijk
Citaat:
Wel handig trouwens dan vallen er veel pvv stemmers af, daar heb ik nog nooit iemand een goede beargumentatie voor horen geven.
Citaat:
ik ben serieus hoor, ik ben al met heel veel mensen in discussie gegaan en ze kunnen nooit een ander antwoord geven dan: alle buitenlanders het land uit
Citaat:
Als ik alleen al die PVV-stemmers aan moet horen, dan zou ik zeggen, yesss, beperken maar met die handel.
Citaat:
Veel meer als hun doen het allemaal verkeerd in Den Haag en er moet eens wat nieuws komen, hoor ik zelden.
Citaat:
Ik vind het argument, ze doen maar niks in Den Haag een dom argument
Dus ja, ik vind dat de argumenten niet geaccepteerd worden die sommige stemmers van Wilders hebben. Wat voor de een geen argumentatie is, is voor de ander dat misschien wel