Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:De "boete" voor het rijden tijdens de spits is daar nog geeneens in meegenomen.......
Brainless schreef:Ik heb 3 kids waarvan 2 "speciaal" waarvoor ik regelmatig aardig wat km moet maken. Die kan ik gewoon thuislaten... scheelt toch weer wat km per jaar. Zo ook:
- niet meer rijden voor schooluitjes
- niet meer het ziekenhuis (pas als het heel slecht gaat bellen, dan wordt je opgehaald door de ambulance)
- niet meer boodschappen doen met oma
- niet meer met de paarden naar club/wedstrijd
- niet meer op vakantie
- niet meer een dagje/weekendje weg
- niet meer op visite bij "verder" weg wonende familie/vrienden
- wel: als je dan toch mee rijdt met de ambu deze even laten stoppen bij de AH/ALdi, kun je gelijk boodschappen doen.
Hoe duur zal het vervoer worden bv TNT nu 6,75 dan??
Taxi???
Berdien schreef:Ik ben ook weinig op de weg te vinden, gebruik mijn auto vooralsnog om naar stal te komen bij slecht weer. Dat is altijd buiten de spits, en zo'n 28 km per keer. Verder voor ritjes naar vrienden en vriendinnen, familie etc. Meer dan 5000 km per jaar rijd ik echt niet. En ik ga er dus op achteruit, ondanks mijn oh zo zuinigeauto. Dus dan denk je goed te doen, en nog word je gestraft. Dat is mijn probleem met de KMH.
Citaat:De prijzen zoals ze nu besproken zijn: (per gereden kilometer:)
2012 = 3 ct, 2013 = 3.5 ct, 2014 = 4 ct, 2015 = 4.6 ct, 2016 = 5.3 ct, 2017 = 6.1 ct, 2018 = 6.7 ct
Brainless schreef:Hoe duur zal alles wel niet worden:
Veel bedrijven zullen dit nl. gaan doorbereken aan de particulier, dus de mensen die denken wat over te houden gaan dat weer op een andere manier betalen.
Spullen in de supermarkt/kledingwinkel ed. zullen dan ook duurder worden.