Miska schreef:Dat is toch de sarcasme erin?
De 'humor'...

geloof niet dat ik zijn opmerking over Necrofilie als humor kan zien...
dat ze zo cool en netjes bleef zegt meer over haar karakter, dan meneer maassen...
anyway...comentaar van Le Paay
http://zappen.blog.nl/vara/2009/12/10/p ... eo-maassenPatricia: “Hij vond dat hij iets moest zeggen, dat is zijn vak, om tegen dingen aan te schoppen.
Ik zat het aan te horen en dacht: jij bent niet leuk. Hij zat te zoeken naar iets, maar iedereen keek hem met verbazing aan: ‘Waar heb je het over!?’”
Edwin Evers vroeg aan Patricia waarom ze de eer niet aan zichzelf hield en wegliep. “Nee, zo ben ik niet, ik loop niet weg. Daar ben ik inderdaad wel te oud voor, haha!” Vervolgens: “Dat vind ik laf, ik vind het bovendien veel te leuk, ik houd van discussies.”
Als de camera’s uitgaan, wil Theo nog wel een hand geven aan Patricia. “Maar ik heb me maar omgedraaid. Wat moet ik verder met jou? Matthijs was erg stil. Hij vond, en dat is op zich wel een compliment, dat Patricia zich wel kon weren. Ik heb natuurlijk vaker in dat programma gezeten. Maar wat moet je zeggen tegen zoiets?”
Patricia: “Natuurlijk mag je dingen zeggen. Je koopt het boekje wel of niet, dat maakt niet uit. Maar dit was zielig. Hij wilde aandacht en dat ging van mijn tijd af, dat vond ik wel zonde.”
“Ik kon er ook niet tussen komen. Dat moet je ook niet doen, dan wordt het ordinair en dan zak je af naar zijn niveau. Dat doe ik niet.”
Grote vraag is nu natuurlijk: wordt Theo Maassen nog eens uitgenodigd als tafelheer? En durven de gasten dan nog wel te komen