16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:41

Abeltje77 schreef:
klomp schreef:
Lijkt me, naast dat ik het luguber vind, ook niet practisch om met een lijk te wippen, volgens mij heb je dan toch echt wel een aantal tubes glijmiddel nodig, want de boel is dan toch flink opgedroogd? :') en dan heb ik het nog niet eens over de lucht...daar ga je toch van over je nek?

Waar men op een doordeweekse donderdagmiddag al niet over nadenkt :Y)

Tja dat krijg je als je je werk afhebt en je je stierlijk verveelt 8-)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:42

Cayenne, dat kan.
Mijn zusje en ik hebben geregeld 'humor' over onze stiefvader met opmerkingen over zijn pedofilie.
Dat houdt het luchtig en maakt het minder zwaar, want het is al erg genoeg wat er gebeurd is.
Voor ons is het een manier van uitlaten.
Lachen om iets zeer kwalijks.
We staan er boven en laten ons niet neerhalen door hetgeen wat er gebeurd is.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:43

Ik vind Patricia een prachtvrouw en vind dat ze zich super geweerd heeft! En idd ook heel mooi dat ze hiermee toont dat ook oudere vrouwen nog sensueel etc. kunnen zijn :)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:43

terorita schreef:
Miska schreef:
Dat is toch de sarcasme erin?
De 'humor'... :P

geloof niet dat ik zijn opmerking over Necrofilie als humor kan zien...
dat ze zo cool en netjes bleef zegt meer over haar karakter, dan meneer maassen...

anyway...comentaar van Le Paay

http://zappen.blog.nl/vara/2009/12/10/p ... eo-maassen

Patricia: “Hij vond dat hij iets moest zeggen, dat is zijn vak, om tegen dingen aan te schoppen. Ik zat het aan te horen en dacht: jij bent niet leuk. Hij zat te zoeken naar iets, maar iedereen keek hem met verbazing aan: ‘Waar heb je het over!?’”

Edwin Evers vroeg aan Patricia waarom ze de eer niet aan zichzelf hield en wegliep. “Nee, zo ben ik niet, ik loop niet weg. Daar ben ik inderdaad wel te oud voor, haha!” Vervolgens: “Dat vind ik laf, ik vind het bovendien veel te leuk, ik houd van discussies.”

Als de camera’s uitgaan, wil Theo nog wel een hand geven aan Patricia. “Maar ik heb me maar omgedraaid. Wat moet ik verder met jou? Matthijs was erg stil. Hij vond, en dat is op zich wel een compliment, dat Patricia zich wel kon weren. Ik heb natuurlijk vaker in dat programma gezeten. Maar wat moet je zeggen tegen zoiets?”

Patricia: “Natuurlijk mag je dingen zeggen. Je koopt het boekje wel of niet, dat maakt niet uit. Maar dit was zielig. Hij wilde aandacht en dat ging van mijn tijd af, dat vond ik wel zonde.”

“Ik kon er ook niet tussen komen. Dat moet je ook niet doen, dan wordt het ordinair en dan zak je af naar zijn niveau. Dat doe ik niet.”

Grote vraag is nu natuurlijk: wordt Theo Maassen nog eens uitgenodigd als tafelheer? En durven de gasten dan nog wel te komen

Go Patricia! *\o/*

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:44

terorita schreef:
Miska schreef:
Dat is toch de sarcasme erin?
De 'humor'... :P

geloof niet dat ik zijn opmerking over Necrofilie als humor kan zien...
dat ze zo cool en netjes bleef zegt meer over haar karakter, dan meneer maassen...

anyway...comentaar van Le Paay

http://zappen.blog.nl/vara/2009/12/10/p ... eo-maassen

Patricia: “Hij vond dat hij iets moest zeggen, dat is zijn vak, om tegen dingen aan te schoppen. Ik zat het aan te horen en dacht: jij bent niet leuk. Hij zat te zoeken naar iets, maar iedereen keek hem met verbazing aan: ‘Waar heb je het over!?’”

Edwin Evers vroeg aan Patricia waarom ze de eer niet aan zichzelf hield en wegliep. “Nee, zo ben ik niet, ik loop niet weg. Daar ben ik inderdaad wel te oud voor, haha!” Vervolgens: “Dat vind ik laf, ik vind het bovendien veel te leuk, ik houd van discussies.”

Als de camera’s uitgaan, wil Theo nog wel een hand geven aan Patricia. “Maar ik heb me maar omgedraaid. Wat moet ik verder met jou? Matthijs was erg stil. Hij vond, en dat is op zich wel een compliment, dat Patricia zich wel kon weren. Ik heb natuurlijk vaker in dat programma gezeten. Maar wat moet je zeggen tegen zoiets?”

Patricia: “Natuurlijk mag je dingen zeggen. Je koopt het boekje wel of niet, dat maakt niet uit. Maar dit was zielig. Hij wilde aandacht en dat ging van mijn tijd af, dat vond ik wel zonde.”

“Ik kon er ook niet tussen komen. Dat moet je ook niet doen, dan wordt het ordinair en dan zak je af naar zijn niveau. Dat doe ik niet.”

Grote vraag is nu natuurlijk: wordt Theo Maassen nog eens uitgenodigd als tafelheer? En durven de gasten dan nog wel te komen

Daarom, het heeft 2 kanten.
Knap toch van Paay dat ze zich hier niet door laat opfokken. :j

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:46

Klomp ik wil er niet eens aan denken..terwijl ik echt niet preuts ben hoor.

Miska ondanks dat jij het met humor probeert op te lossen, blijft het iets wat je dwars zit en dat blijkt uit je opmerkingen enz.
Nu snap ik dat het iets zo ingrijpends in je leven is dat je een andere visie op seks enz krijgt.
Maar bloot is iets zo natuurlijks kijk maar eens naar indianen-stammen enz, daar is bloot geen seks gerelateerd iets.
Wij mensen maken dat ervan door bloot als iets onnatuurlijks te zien

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:47

Miska schreef:
Cayenne, dat kan.
Mijn zusje en ik hebben geregeld 'humor' over onze stiefvader met opmerkingen over zijn pedofilie.
Dat houdt het luchtig en maakt het minder zwaar, want het is al erg genoeg wat er gebeurd is.

sorry maar ik snap dit dus ff hellemaal niet :o
je kan grappen maken over de pedolfilie van je stiefvader?
maar gaat uit je panty om la Paay, die uit de kleren gaat in een net blad als de playboy

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:47

Ik heb niet alle pagina's doorgelezen, daarvoor gaat het me even te snel, maar heb net het fragment zitten bekijken en ik vind het een beetje dubbel Het is duidelijk dat de enige reden dat PP iets doet, vanwege het geld en de aandacht is. Aan de ene kant kan ik daar in komen, omdat het geld op is en ze moet verdienen. Maar ze is wel vreselijk camerageil en ze maakt het liefst zo vunzig mogelijke opmerkingen om maar aandacht te krijgen. Die opmerking van Maassen ging wel echt te ver en was ronduit lomp, verder vond ik het nog wel meevallen, hij vindt het niks en dat mag ie vinden. Sterker nog, PP vond het dat ze jonger was ook niks om nog te poseren met 50/60! Hetgene wat PP het meest dwarszat was dat zij niet de volledige aandacht kreeg en daaruit blijkt wat mij betreft wel weer wat haar drijfveer is.

AFgezien daarvan heeft ze inderdaad een prima lijf, maar ik vind haar qua gedrag inderdaad ronduit ordinair.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:49

Theo gedraagd zich als een puber, ik vond hem al een vervelend persoontje en dat is nu alleen maar erger geworden. Maarja, het zal hem een worst wezen wat ik van hem denk.

Patricia vind ik netjes reageren!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:55

Echwel schreef:
Klomp ik wil er niet eens aan denken..terwijl ik echt niet preuts ben hoor.

Miska ondanks dat jij het met humor probeert op te lossen, blijft het iets wat je dwars zit en dat blijkt uit je opmerkingen enz.
Nu snap ik dat het iets zo ingrijpends in je leven is dat je een andere visie op seks enz krijgt.
Maar bloot is iets zo natuurlijks kijk maar eens naar indianen-stammen enz, daar is bloot geen seks gerelateerd iets.

Natuurlijk!
Ik heb ook mijn andere emoties, zoals mijn woede en frustratie, het gevoel van machteloosheid en heb een ander idee nu bij bloot en sex dan een paar weken geleden voordat mijn nichtjes dit naar buiten brachten. (ik heb het nooit gedurfd en dat heeft ook een reden gehad)
Ik ben trots op ze dat ze dit gedaan hebben, want wat er gebeurd is valt niet goed te praten en ook al is het zwaar, het heeft me ook gemaakt tot wie ik nu ben.
En ik ben tevreden met wie ik ben. :j
Maar een mening kan veranderen met de tijd alleen op dit moment reageer ik heftig en wellicht een beetje uit zijn verband om dit soort dingen.
Omdat het teveel nare herinneringen naar boven brengt die met naaktheid te maken hebben.
Daarom walg ik ervan.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:55

Wildgirl schreef:
Patricia Paay mooi?
Daar kan ik echt niet bij, die vrouw is zoooooo ordinair.
Dat je uberhaupt in de playboy gaat staan, maar op deze leeftijd met zo'n mediastunt eromheen is gewoonweg patethisch als je het mij vraagt

hier ga ik ook wel in mee hoor theo is nou eenmaal zo maar ik geloof niet dat zij geheel puur natuur is hoor

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:57

marrianne schreef:
theo is nou eenmaal zo

Ik noem jou toch ook geen k*twijf "omdat ik nou eenmaal zo ben" :?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:58

Maar Miska, het zijn toch 2 dingen die totaal los staan van elkaar?

Misbruik en model staan voor een blad zijn toch 2 heel verschillende dingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:58

Wildgirl schreef:
Patricia Paay mooi?
Daar kan ik echt niet bij, die vrouw is zoooooo ordinair.
Dat je uberhaupt in de playboy gaat staan, maar op deze leeftijd met zo'n mediastunt eromheen is gewoonweg patethisch als je het mij vraagt

Naja, hoe ze eruit ziet is niet hoe ik er zelf uit zou willen zien, en hoe ik wil overkomen op die leeftijd etc. Ik vind het idd een beetje ordinair, maar aan de andere kant... Als zij er helemaal blij mee is, siert dat haar denk ik vooral :j

Ik vind haar lichaam en de foto('s (heb er pas 1 gezien: ') ) niet echt onsmakelijk of iets, en ook niet echt onderdoen aan gemiddelde playboyfoto (in hoeverre ik die ooit in mijn leven gezien heb hoor... zijn er niet heel veel :P ) En als zij er blij mee is, snap ik niet echt waarom anderen daar commentaar op moeten hebben. Als je er op 60e er zodanig verlept uitziet dat het ook niet meer is te camoufleren door een goede foto en een beetje photoshop en het onsmakelijk is, dan snap ik dat het reacties oproept. En dan vooral met betrekking tot iemand zijn zelfkennis,

Maar ik vind de foto die ze laten zien, totaal niet schokkend of niet kunnen oid. dus ja dan doet de wetenschap dat ze wat ouder is er imo niet echt toe. :)

Vind Theo maassen sowieso een triest figuur :o

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:59

terorita schreef:
Miska schreef:
Cayenne, dat kan.

sorry maar ik snap dit dus ff hellemaal niet :o
je kan grappen maken over de pedolfilie van je stiefvader?
maar gaat uit je panty om la Paay, die uit de kleren gaat in een net blad als de playboy

Dat is de andere kant van mij die spreekt, omdat de emotie die ik erbij krijg te heftig doorwerkt in mijn link naar naaktheid.
Gevoel van machteloosheid, woede en verdriet.
Het is eigenlijk heel dubbel en niet altijd goed te begrijpen.
Verstand en gevoel gaan niet altijd samen.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:00

Ik vond het eerder raar dat ze een sinterklaasclip opnam met zwarte piet Diego... :D
Wat moet een 60+ er nou met een zwarte piet... :+

Imaginaerum

Ik vind de manier waarop die Theo Maassen zijn mening uit ronduit afschuwelijk. Een beetje respect tegen elkaar zou ik niet meer dan normaal vinden. Daarentegen vind ik dat Patrica Paay er sportief mee om ging en ik vind haar ook eerder 40 lijken dan 60! :)

Miska

klomp schreef:

Dat is het ook, alleen mijn gevoel zegt wat anders, omdat het te vers is allemaal.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:04

Miska schreef:
Dat is het ook, alleen mijn gevoel zegt wat anders, omdat het te vers is allemaal.

En dat bedoelde ik nu al die tijd al te zeggen Miska ;)
De dingen die je hier hebt neergezet, die soms wat bot overkwamen, zijn mij wel logisch gezien
wat je hebt meegemaakt, maar maken daarmee geen waarheid ;)
Niet iedereen is bijvoorbeeld ordinair als die zich sexy kleed of erop uit om mannen hun hoofd op hol te brengen, ik
bijvoorbeeld vind het soms gewoon zelf mooi of leuk. Maar dat is niet per definitie walgelijk te noemen, maar ik begrijp precies wat je bedoelt ;)

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:05

KirstenG schreef:
Ik vond het eerder raar dat ze een sinterklaasclip opnam met zwarte piet Diego... :D
Wat moet een 60+ er nou met een zwarte piet... :+

waar heb jij het in hemelsnaam over :=

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:05

Miska schreef:
klomp schreef:

Na bijna alles gelezen te hebben, Miska, wordt het niet eens tijd voor hulp bij het verwerkingsproces?

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:06

Miska schreef:
Dat is de andere kant van mij die spreekt, omdat de emotie die ik erbij krijg te heftig doorwerkt in mijn link naar naaktheid.
Gevoel van machteloosheid, woede en verdriet.
Het is eigenlijk heel dubbel en niet altijd goed te begrijpen.
Verstand en gevoel gaan niet altijd samen.

okidoki...
al snap ik het niet helemaal...maar goed gen mens is het zelfde he ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 16:06

Echwel schreef:

Indianen-stammen zijn geen mensen? :D :+ ;)

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:06

Ja maar tegelijkertijd kan je er wel om lachen en op een humoristische manier mee omgaan thuis, dat vind ik dan weer een beetje scheef.

Ik bedoel, je moet natuurlijk geheel zelf weten hoe je met zoiets om gaat en dit zal voor jou ongetwijfeld de beste manier zijn om dit te verwerken, maar het is wel precies het tegengestelde van hoe je hier reageert.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:07

Teddy321 schreef:
Na bijna alles gelezen te hebben, Miska, wordt het niet eens tijd voor hulp bij het verwerkingsproces?

Daar moet je aan toe zijn, anders komt het toch niet "binnen"
Zoiets moet je niet doen als je je nog (evt. onbewust) blokkeert