Weer mag pedofiel geen pedagogiek studeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:57

Twiggy2008 schreef:
Naief kun je mij niet noemen wat dit soort onderwerpen betreft, Blue_Eyes. ;)
Heb zelf het nodige meegemaakt, helaas.....

Ik wil beide types niet in de buurt van mijn kind hebben. Natuurlijk weet je dingen nooit zeker, dat geldt net zo goed voor jou en je kinderen. Ik leer mijn kind in elk geval dat ze grenzen heeft, die mag aangeven en dat ze bij mij altijd mag praten over alles. Tot nu toe hoor ik al haar vervelende ervaringen (gelukkig zijn dat onschuldige zaken als dat andere kinderen op school duwen/slaan/schoppen, dat soort zaken). Hopelijk hoeft ze me nooit te vertellen dat iemand haar lastig gevallen heeft. Ik leer haar absoluut dat niemand haar ongewenst mag aanraken en dat ze altijd assertief mag zijn. En dat ik voor haar klaar sta, ten alle tijde.
Meer kun je niet doen. Ja, zelf je ogen open houden. Verder kun je een kind niet overal tegen beschermen, helaas. Maar zo'n zieke gast wil ik pertinent niet in de buurt hebben. En die sneaky types overigens ook niet. :n

Wat dat betreft voel ik helemaal geen behoefte om me te bekommeren om hun gevoelens van eenzaamheid, walging, whatever. Gewoon opzouten uit mijn en vooral mijn kind haar buurt!!! :j

helemaal mee eens.
alleen het is juist die lieve man die je zo vertrouwd die het doet en zo''n goede band met je kind heeft.
waar een kind dwingen als je heel goed anders te werk kan gaan ik zal het verhaal opzoeken van een pedofiel die verteld dat je soms wel maanden bezig bent om alleen een keer een hand op de schoot te leggen van zo''n kind.
ik zoek het even op.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:01

Moniek, dat weet ik. Die 'lieve' mannen, daar moet je zeker mee oppassen. Inderdaad.
Ik ken geen pedofielen die er openlijk voor uit komen dat ze die gevoelens hebben, maar als ik het zou weten, moet ik ze niet in de buurt hebben (ik snap dus ook zeker waarom mensen zo moeilijk doen als zo'n type in de buurt komt wonen, bijvoorbeeld). Lees dat verhaal over die Sytse V. maar in de kranten.... The creep.

De meeste pedo's zijn juist van die types die zogenaamd 'lief' voor je kind zijn. Eerst een vertrouwensband opbouwen en dan daar misbruik van maken. Ik ken hun maniertjes absoluut. Hoop dat mijn kind die ellende bespaard blijft.... Dat hoop ik echt. Je wordt toch kots- en kotsmisselijk van die gasten!!!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:05

Dat soort mensen is er vast. Dat verhaal hoef ik echt niet te lezen. Ik heb gedurende de looptijd van dit topic al genoeg gegoogeld. Wel jammer dat je op internet niet de verhalen kunt lezen van de mensen die er echt moeite mee hebben dat ze die gevoelens hebben...

Zoals gezegd ken ik iemand van wie ik het vermoeden heb dat hij pedofiele gevoelens heeft. Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen waarom, bepaalde uitspraken die hij in het verleden weleens heeft gedaan, maar die heel vaag bleven en ook anders zouden kunnen worden opgevat, hebben daar o.a. mee te maken. Als hij op bezoek is, vinden de kinderen hem geweldig, maar hij negeert ze tot ze naar hem toe komen. Hij zal ook echt niet van de bank opstaan om met hen te spelen, hij blijft zitten waar hij zit, maar van daaraf doet hij wel mee, dus ze komen steeds weer naar hem toe. Mijn dochters zijn van het type 'plastic kopjes brengen met onzichtbare thee' en hij maakt zulke grappige geluiden dat ze helemaal krom van het lachen liggen. Hij is geweldig met die kinderen! Maar hij zoekt het absoluut niet op en ik weet dat hij praktiserende pedofielen het liefst allemaal op zou willen sluiten, hij walgt daar echt van. Hij is inmiddels tegen de 50 en nooit getrouwd, heeft wel met zichzelf in de knoop gezeten maar nooit willen vertellen wat er precies speelde. Ik zou hem absoluut vertrouwen met mijn kinderen - maar hij zal echt niet aanbieden om op te passen of de meiden eens mee te nemen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:07

Het idee dat iemand van die lustgevoelens krijgt van jouw kind. Wordt je daar niet onpasselijk van dan?
Ik wel!!! Ik zou iemand waar ik mijn twijfels over heb, niet in de buurt van mijn kind willen hebben.
Daar ben ik keihard in. Zal ook wel met mijn eigen ervaringen te maken hebben, dat ik daar zo over denk, al hoewel ik denk dat vele ouders zonder die ervaringen er precies hetzelfde instaan.

Blue_Eyes

Re: Weer mag pedofiel geen pedagogiek studeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:09

Niet iedere pedofiel krijgt lustgevoelens van ieder kind, weet je... Zou jij met iedere man die je tegenkomt naar bed willen?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:11

Blue_Eyes schreef:
Niet iedere pedofiel krijgt lustgevoelens van ieder kind, weet je... Zou jij met iedere man die je tegenkomt naar bed willen?

Maar ik zou het er ook niet op gokken. ;)
Want weet jij veel wat hij voor jou verbergt????

Ik hoef zeer zeker niet met elke man die ik tegen kom naar bed, maar als je bv single bent, ben je wel sneller geneigd even te kijken of het een potentiele kandidaat is, als je de behoefte hebt. :D

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:11

Blue_Eyes schreef:

is geen vergelijking.
als hetero wil jij wel sex met een man.
als pedo wil jij toch een keer sex met een kind.
kan jij je voorstellen dat jij je hele leven geen sex hebt met mannen?
en dan erbij ik doe er geen schade mee als ik sex heb met een man,wel als het een kind is

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:12

Moniek schreef:
Blue_Eyes schreef:

is geen vergelijking.
en dan erbij ik doe er geen schade mee als ik sex heb met een man,wel als het een kind is

Precies. Mij maakt het geen moer uit dat iemand geil van me wordt.
Ook al is het iemand waar ik absoluut het bed niet mee wil delen.
Maar mijn jonge kind, dat is toch een heel ander verhaal.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:13

Moniek schreef:
Blue_Eyes schreef:

is geen vergelijking.

Dat heeft er weer weinig mee te maken. Het ging hier om de vergelijking of je het zou WILLEN, niet om het DOEN.

Tja, weet je... ik kan ook niet in die man zijn hoofd/hart kijken. Ik weet slechts wat hij zegt en doet en nee, daar kan ik echt geen enkel kwaad in vinden. Dus ook al heb ik mijn vermoedens - ik kan moeilijk zeggen 'Ik wil niet dat jij komt, want ik denk dat jij weleens een pedofiel zou kunnen zijn en tot je bewezen hebt dat dat niet zo is, ben je niet meer welkom'. Ik heb hem nog nooit op iets fouts kunnen betrappen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:14

Maar goed, ik ga nog iets nuttigs doen, want mijn vergadering vanmorgen is ook al gruwelijk uit de klauwen gelopen en nu is de strijk nog niet weg...

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:16

en ik zit te kijken naar een goed intervieuw met mike tyson.
ook een erg boeiend persoon op een andere manier :D
en als hetero vrouw mag ik zeggen jammie :D :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:18

Nogmaals, ik denk dat ik daar wat harder in ben dan jij, Blue_Eyes. Als ik over iemand geen fijn gevoel heb (en dat kan ook over hele andere zaken gaan ;) ), dan verbreek ik het contact of ik zeg wat ik denk of ik laat de boel verwateren of ik hou het contact af, whatever. Ik ben daar nu makkelijker in dan ooit, omdat ik geen energie meer wil verspillen aan mensen die ik niet vertrouw of die niets positiefs toevoegen aan mijn leven.

Maar goed, ik ben daar een felle in. Geworden trouwens, want vroeger was ik veel te lief voor deze wereld.
Ik ben nog steeds heel lief, hoor, maar niet meer voor iedereen. :)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:18

Mike Tyson? Die van die losse handjes? ;)

Nou, als George Clooney zo aanbelt, dan laat ik mijn lusten ook gaan, hoor. :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:19

Tja, en ik hoef ze geen van beiden, ik heb mijn eigen George en daar heb ik meer dan genoeg aan ;)

:wave:

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:20

Twiggy2008 schreef:

dat zit toch ook ander dan dat je denkt
maar goed dat is een heel ander topic :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:24

Moniek schreef:
Twiggy2008 schreef:

dat zit toch ook ander dan dat je denkt
maar goed dat is een heel ander topic :D

Hahaha...... Ik ken nou eenmaal geen 'lekkere bekende pedofielen' (rare combinatie woorden eigenlijk :\ ). :+
Die bestaan ook niet. :n

Geef mij maar een lekkere vent die op echte vrouwen valt. :D
Hetzij je partner, hetzij George of voor mijn part een andere vent.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:27

nee die ken ik ook niet maar dat is mike tyson ook niet hoor.
maar mijn partner gaat boven alles kan niemand tegen op.
maar ik kan wel respect hebben voor een man in dit geval had ik het nu over tyson

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:29

Moniek, Mike Tyson heeft een heel naar jaar achter de rug, he (die is zijn dochtertje toch verloren?). ;(
Ik snap helemaal wat je bedoelt, hoor!!! En naast je partner, mag je gelukkig nog wel eens fantaseren dat George (of Mike :D ) bij je aanbelt? :D

En respect hebben voor personen, helemaal prima. Maar ik heb dat dus niet voor pedofielen. Maar goed, dat is nu wel duidelijk. ;)

Ik ga wat nuttigs doen en moet zo mijn dochter van school halen, dus tot later! :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:19

Moontje1991 schreef:
@ mistery
1 daar ging het niet om het ging om het feit waarom niet iedereen een potentiele moordenaar zou zijn.
2 Ja inderdaad als ik een kind had gehad had ik het liever bij een pedofiel die ik vertrouw achter gelaten dan bij een vreemde die als bijbaantje oppast.

Overgens weet je nooit van iemand of die geene een pedofiel is.
Dus eigenlijk zou jij liever je kind bij iemand laten die mischien een handelende pedofiel is dan bij iemand die pedofiel is maar die je vertrouwd en die niet handelt

beter laat je je kinderen en niet bij pedofielen achter en niet bij mensen die je niet vertrouwt.
[edit]
Wat ik er mee zeggen wil is dat ik absoluut nergens wil zeggen dat je je kinderen beter bij iemand achter kan laten die je niet vertrouwt dan bij een pedofiel. Dat is drogredenering namelijk. Het is beide niet zo verstandig imo.

Tsja, iemand die aan mij zou bekennen dat hij met pedofiele gevoelens kampt zou ik daar echt niet op af rekenen hoor. Maargoed, je moet ook begrijpen dat ik diegene ook niet alleen in de buurt ga laten zijn met kinderen. En als hij er echt zelf zo van zou walgen, zou hij dat denk ik ook heel goed begrijpen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-12-09 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:22

nou als ik er een had gehad was dat als ik jou tip had gevolgd dus een eenzamen opsluiting in de kelder geworden.
Want je kunt niemand 100% vertrouwen.
En dat is nog veel schadelijker voor een kind. (wel veilig)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:32

jij zegt zelf dat jij je kinderen niet alleen zou laten zijn met iemand die je niet vertrouwt.....
Als jij niemand 'voor 100%' vertrouwt wordt dat dan idd een erg eenzaam leven voor je kind. :)

Er zit een verschil tussen iemand vertrouwen en iemand voor '100% vertrouwen' (in de zin van dat iemand nooit in staat zou kunnen zijn tot moord ofzo), en ik neem aan dat er toch wel iemand in je omgeving is die vertrouwt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-12-09 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:33

Nou, ik sta nou ook weer niet zo achterdochtig in het leven, hoor ;) . Ken toch wel wat mensen die ik 100% kan vertrouwen met mijn kind, hoor. :j

Het is natuurlijk niet zo dat iedereen je kind aanrandt of je kind kwaad wil doen, dat gaat me wat te ver. :)
Daarbij wil ik haar ook niet teveel beschermen en angst aanjagen. Denk dat je daar ook niets mee opschiet (ik ken wel ouders die te beschermend zijn en dat is helemaal niet goed voor de ontwikkeling van je kind). Daarbij kun je je kind niet vast binden, want los laten is juist het proces waar je als ouder doorheen moet. Hoe moeilijk ook soms (en natuurlijk vind ik dat zelf ook wel eens pittig). ;)

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:38

hmm tot de dag dat die persoon die je volledig vertrouwde een handelende pedofiel blijkt te zijn en hij zich aan je kind vergrijpt.
Geen enkel mens is voor 100% te vertrouwen onmogelijk.
Iki zet me daar overheen en zeg oke ik neem het risico dat die persoon die me voorlaat niet zodra ik de weg op loop gas geeft maar je hebt ook mensen die blijven staan als je voor ze stopt zelfs bij het zebrapad die niet durfen over te steken omdat ze bang zijn dat je ineens gas geeft.
Dus tja tot welke groep jij wil horen is an jou maar ik denk dat je in de laatste groep valt.
Of steek jij wel over als een kia je voorang geeft maar niet als een chevrolet je voorang geeft?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:42

Moontje1991 schreef:
hmm tot de dag dat die persoon die je volledig vertrouwde een handelende pedofiel blijkt te zijn en hij zich aan je kind vergrijpt.
Geen enkel mens is voor 100% te vertrouwen onmogelijk.
Iki zet me daar overheen en zeg oke ik neem het risico dat die persoon die me voorlaat niet zodra ik de weg op loop gas geeft maar je hebt ook mensen die blijven staan als je voor ze stopt zelfs bij het zebrapad die niet durfen over te steken omdat ze bang zijn dat je ineens gas geeft.
Dus tja tot welke groep jij wil horen is an jou maar ik denk dat je in de laatste groep valt.
Of steek jij wel over als een kia je voorang geeft maar niet als een chevrolet je voorang geeft?

Geen enkel mens? Nou, dat is echt onzin, hoor. ;)
Ik heb toch echt genoeg mensen om me heen, die echt wel te vertrouwen zijn. En ja, er kan er eentje tussen zitten die me ooit teleurstelt of erger, maar dat wil toch niet zeggen dat het overgrote deel van die mensen onbetrouwbaar is? Dat gaat mij te ver, hoor, echt.

Ik rij zelf in een Chevrolet trouwens. :D
En of ik al dan niet oversteek, hangt van meer factoren af dan die jij aangeeft (oogcontact/snelheid/de situatie in het algemeen etc. etc.) Het leven is niet zwart/wit. ;)
Althans, voor mij niet, over het algemeen.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:46

hmm je bent minder erg dan ik had verwacht. (je rijdt iniedergeval niet in een dinkytoy)
Ik zeg ook niet dat grootste deel niet te vertrouwen is alleen dat nooit kunt weten wie jou gaat te leurstellen of je vertrouwen heeft misbruikt om intiem contact met je kind te kunnen leggen.
Als je dat van te vooren zou weten zou het leven een stuk makelijker zijn.
Dus met elk contact wat je legt neem je een risico