Twiggy2008 schreef:Naief kun je mij niet noemen wat dit soort onderwerpen betreft, Blue_Eyes.![]()
Heb zelf het nodige meegemaakt, helaas.....
Ik wil beide types niet in de buurt van mijn kind hebben. Natuurlijk weet je dingen nooit zeker, dat geldt net zo goed voor jou en je kinderen. Ik leer mijn kind in elk geval dat ze grenzen heeft, die mag aangeven en dat ze bij mij altijd mag praten over alles. Tot nu toe hoor ik al haar vervelende ervaringen (gelukkig zijn dat onschuldige zaken als dat andere kinderen op school duwen/slaan/schoppen, dat soort zaken). Hopelijk hoeft ze me nooit te vertellen dat iemand haar lastig gevallen heeft. Ik leer haar absoluut dat niemand haar ongewenst mag aanraken en dat ze altijd assertief mag zijn. En dat ik voor haar klaar sta, ten alle tijde.
Meer kun je niet doen. Ja, zelf je ogen open houden. Verder kun je een kind niet overal tegen beschermen, helaas. Maar zo'n zieke gast wil ik pertinent niet in de buurt hebben. En die sneaky types overigens ook niet.
Wat dat betreft voel ik helemaal geen behoefte om me te bekommeren om hun gevoelens van eenzaamheid, walging, whatever. Gewoon opzouten uit mijn en vooral mijn kind haar buurt!!!
helemaal mee eens.
alleen het is juist die lieve man die je zo vertrouwd die het doet en zo''n goede band met je kind heeft.
waar een kind dwingen als je heel goed anders te werk kan gaan ik zal het verhaal opzoeken van een pedofiel die verteld dat je soms wel maanden bezig bent om alleen een keer een hand op de schoot te leggen van zo''n kind.
ik zoek het even op.