Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Maar hij moet ergens beginnen!
doom schreef:we hebben geen denderend groot land, dit gaat gewoon echt problemen geven. we zitten hier gewoon straks echt vol, en ik denk dat je dan beter aan de mensen kunt denken die op dit moment in Ned wonen..
randalinpony schreef:Tally Ho:Citaat:Maar hij moet ergens beginnen!
En waarom, in godsnaam, moet hij dan beginnen met het stelselmatig demoniseren van 1 religie? Wat is daarvan de winst (behalve bij verkiezingen)?
En als ik je even op een heel belangrijk verschil mag wijzen: die Rotterdamse burgermeester was bezig gedrag aan te pakken. Gedrag dat volgens de Nederlandse wet niet door de beugel kon. Hij was niet bezig de geloofsovertuiging van Antilliaanse jongeren aan te pakken, alleen dat stukje van het gedrag dat niet binnen de Nederlandse (en wat dat betreft, geen enkele) samenleving past.
Zouden meer burgermeesters moeten doen. En wat mij betreft mogen de middelen om minderjarige oproerkraaiers aan te pakken verruimd worden. Overigens gedragen zulke jongeren, indien ze Islamitisch zouden zijn, zich vaak heel op een manier die lijnrecht indruist tegen de principes van de Islam. Denk daar maar eens over na.
Mariska_28 schreef:Maar dit speelt al veel langer he. Pim Fortuin riep precies hetzelfde. Die man was pas echt eng..
Was trouwens toen erg blij dat degene die hem dood geschoten had een blanke Nederlander was..
randalinpony schreef:En waarom, in godsnaam, moet hij dan beginnen met het stelselmatig demoniseren van 1 religie?
Wat is daarvan de winst (behalve bij verkiezingen)?
En als ik je even op een heel belangrijk verschil mag wijzen: die Rotterdamse burgermeester was bezig gedrag aan te pakken. Gedrag dat volgens de Nederlandse wet niet door de beugel kon.
Hij was niet bezig de geloofsovertuiging van Antilliaanse jongeren aan te pakken, alleen dat stukje van het gedrag dat niet binnen de Nederlandse (en wat dat betreft, geen enkele) samenleving past.
Zouden meer burgermeesters moeten doen. En wat mij betreft mogen de middelen om minderjarige oproerkraaiers aan te pakken verruimd worden.
Overigens gedragen zulke jongeren, indien ze Islamitisch zouden zijn, zich vaak heel op een manier die lijnrecht indruist tegen de principes van de Islam. Denk daar maar eens over na.
DeniseES schreef:Leg jij mij dan maar uit waarom hoofddoekjes op mogen blijven bij pasfoto's, en wij haar achter oren moeten stoppen, sieraden af moeten doen etc.
Wanneer een hoofddoek afgaat is de persoon eronder amper te herkennen omdat het gezicht er dan ineens heel anders uit ziet. Ja, dat weet ik. Dit heb ik meegemaakt met één van mijn vriendinnen die ik al 4 jaar praktische elke dag zie. Als ik die zonder hoofddoek op straat tegenkom, zou ik haar waarschijnlijk niet eens herkennen.
Loop niet te wauwelen dat ik er geen verstand van heb, sta zelf eens open voor andere meningen.
En inderdaad Tallie_Ho
Mariska_28 schreef:doom schreef:we hebben geen denderend groot land, dit gaat gewoon echt problemen geven. we zitten hier gewoon straks echt vol, en ik denk dat je dan beter aan de mensen kunt denken die op dit moment in Ned wonen..
Ach kom toch op.. Nederland vol?? Waar haal je dat vandaan? Wel eens van, zeg, Alkmaar naar Enkhuizen gefietst? Mooi leeg he? Hier in Drenthe is het ook alles behalve vol..
Vind dat echt zo`n 'Fortuin' uitspraak.
sarabande schreef:doom schreef:ik heb een spuughekel aan hoofddoekjes .
Waarom????
Tallie_Ho schreef:Heb je wel eens van Rotterdam zuid naar Rotterdam noord gefietst?Zullen we een wedje leggen dat het er letterlijk "zwart" ziet van de mensen?
Nederland is vol ja! Of wou je buiten de grenzen van Nederland al ons eten gaan verbouwen en de koeien laten grazen?
Moniek schreef:elllis schreef:Ik vind Wilders alleen maar lachwekkend ... een clown .. geen persoon om serieus te nemen ... triest dat veel mensen dat wel doen !
Ik kan me voorstellen dat er mensen erg ontevreden zijn over de huidige regering ... maar om dan te stemmen op Wilders ..of het eens te zijn met zijn uitspraken ..Daar kan ik echt niet bij ..
en juist denk ik dat je hem heel serieus moet nemen juist omdat hij zoveel aanhangers heeft.
wil je het anders dan zullen de andere partijen toch echt met hun linkse bewegingen wakker moeten worden
Tallie_Ho schreef:Ik denk dat je eens wat vaker buiten de grensen van de randstad moet gaan... Ja er is plek zat, ook voor de koeien. (maar die blijven tegenwoordig bijna allemaal op stal omdat dat makkelijker is met de mestboekhouding, maar dat is een andere discussie)Heb je wel eens van Rotterdam zuid naar Rotterdam noord gefietst?Zullen we een wedje leggen dat het er letterlijk "zwart" ziet van de mensen?
Nederland is vol ja! Of wou je buiten de grenzen van Nederland al ons eten gaan verbouwen en de koeien laten grazen?
anneliesdj schreef:Van een uitkering kun je geen 5 BMW's betalen.