Dode bij vechtpartij strandfeest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Re: Dode bij vechtpartij strandfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:33

Hmm ik ben wel benieuwd.. Zou er niet van op kijken als ze dat ook nog af zouden zeggen..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:40

Zomercarnaval is immers ook niet echt soepel verlopen afgelopen jaar....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:59

Don_Zhivago schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=E55fbZO7 ... re=related

op dit filmpje is wel goed te zien hoe de politie in het nauw werd gedreven.. denk dat de helft van de stoere mannetje geen eens boven de 20 uitkomt...

sommige mensen roepen nog steeds dat de politie nooit had mogen schieten (vooral op nieuwspagina's etc) maar ze hadden er best wat meer in de been mogen knallen van mij... wat een tuig.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:05

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:08

KellyG, dat is nog steeds niet zeker, er liepen undercover agenten, vandaar dat ooggetuigen gewoon "normale" mensen zagen, maar het is dus nog steeds niet bekend wie of wat dit aangericht heeft.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:09

ik plaats alleen het bericht maar omdat ik het net tegen kwam, zeg hierbij niet of het waar is of niet ;)

LuckyShot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:11

Ik was die dag/avond in Hoek van Holland.
En het was echt een chaos, alvoordat het feest was begonnen. Dronken mensen over de dijk, fietsers die midden op de weg stil staan. We waren aan het rijden maar hebben maar een kort rondje gedaan want je rijdt dan niet prettig.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:34

Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam geeft de komende twee jaar geen toestemming voor grootschalige, gratis dance-evenementen "die kennelijk het risico inhouden van excessief en massaal geweld". Dat staat in een brief die hij maandag aan de gemeenteraad heeft gestuurd.

dit zei hij vanmorgen op het nieuws..
maar ja wat is grootschalig... vind ik de dance parade ook...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:48

KellyG schreef:
ik plaats alleen het bericht maar omdat ik het net tegen kwam, zeg hierbij niet of het waar is of niet ;)

en ik beweer ook niet dat je het zegt, ik meld alleen dat het niets nieuws is :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:07

Don_Zhivago schreef:
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam geeft de komende twee jaar geen toestemming voor grootschalige, gratis dance-evenementen "die kennelijk het risico inhouden van excessief en massaal geweld". Dat staat in een brief die hij maandag aan de gemeenteraad heeft gestuurd.

dit zei hij vanmorgen op het nieuws..
maar ja wat is grootschalig... vind ik de dance parade ook...

Juist daarom kwam die vraag ook in me op, ook geen dance parade volgend jaar? Degene die in de planning stonden mogen nog wel, maar stond ie al in de planning?

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:17

Volgens mij wordt er nog bezien of reeds geplande evenementen wel door kunnen gaan. Daar zal de Dance Parade dan ook wel onder vallen.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:35

bij de dance parade zijn toch nooit grootschalige gevechten geweest toch?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:07

KellyG schreef:
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws? ... p%20Robbie

ik wil er 1 ding over kwijt:
vind het gewoon echt diep trist en echt belachelijk dat dit gebeurd is.....
jongeren hebben gewoon echt geen respect meer voor elkaar.

Ik ben benieuwd wat er uit komt, wie de dodelijke kogel heeft afgevuurd..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:50

Wil inderdaad nog steeds wel weten hoe het zit met het schieten.
Of de dodelijk kogel van politie was, en of ze nou in het wild om zich heen hebben geschoten..

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:04

zijn ze volgens mij nog steeds aan het onderzoeken bootjeee! ze kunnen ook niet alles op 1 dag onderzoeken!

x_fann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:50

Anoeska schreef:
Volgens mij wordt er nog bezien of reeds geplande evenementen wel door kunnen gaan. Daar zal de Dance Parade dan ook wel onder vallen.

ik weet niet of dat eronder valt ,
maar ik lees net wel op het nieuws dat het strandfeest in bloemendaal ook is afgelast .

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 22:50

Wietsje92 schreef:
zijn ze volgens mij nog steeds aan het onderzoeken bootjeee! ze kunnen ook niet alles op 1 dag onderzoeken!

ik wil niet heel banketstaaf zijn, maar dat weten ze allang, helemaal na aanleiding van de foto die gemaakt is met flits waarop duidelijk een geweer te zien is, ze zien heus wel gelijk of dat er 1 van de politie is of niet, en anders zien ze dat wel aan de kogel.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 23:19

Als de kogel er niet meer in zit, lijkt het me moeilijk te zien.
En geloof me, ze zullen écht wel vertellen als ze meer weten ;) .

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:16

denk dat als de politie "schuldig" is dat we het ware verhaal niet gaan horen .. dat word altijd in de doofpot gestopt :o .. of vedraait .. sorry hoor :o

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:19

en staat ook al in de krant dat de politie fout is geweest qua inzet van agenten en zelfs agenten op het moment naar huis hebben gestuurd ... en me was te duur om in te zetten terwijl ze wisten al van te voren dat er hooligans kwamen ..

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:26

Ik was ook aanwezig, niet op het terrein zelf maar ik was 100 meter daar vanaf aan het werk bij een strandtent. Ik heb alles gezien.. zag opeens een paar 1000 mensen op me afgerend. Ik dacht eerst dat ze de trein moesten halen ofzo. B-)
Helaas was het anders..

Er word wel meer verzwegen. Er is bijvoorbeeld ook in een andere strandtent geschoten, en dat wordt niet verteld op het nieuws.. Ook zijn er meiden verkracht in de duinen. ook dit hoor je niet.
En het verhaal dat alleen de politie heeft geschoten daar geloof ik persoonlijk niets van..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:40

vera23 schreef:
en staat ook al in de krant dat de politie fout is geweest qua inzet van agenten en zelfs agenten op het moment naar huis hebben gestuurd ... en me was te duur om in te zetten terwijl ze wisten al van te voren dat er hooligans kwamen ..

Ja, het is allemaal de schuld van de politie en de staat he.

Dat het toch uberhaupt nodig is, is toch te gek voor woorden.

Die jongen die is overleden? Wat voor type was dat (over de doden niets dan goed, ik weet het)...?

De politie schiet niet in het wilde weg of zonder reden, daar geloof ik helemaal niks van!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:46

nou ik denk dat ze idd een fout hebben gemaakt ja .. ze wisten dat ze kwamen die hooligans .. ik heb dat al eerder mee gemaakt in vld .. toen kwamen ook die hooligans aangekondigd .. nou politie was nergens te vinden hoor ja pas toen het los ging .. tja dan is het te laat! en wat doen ze .. een vriend van mij ging al op de grond liggen omdat hij zag dat ze hem wilde aanhouden .. terwijl hij nog niks had gedaan .. hij ligt op de grond en ze slaan hem gewoon als nog een gebroken neus !! nee en die hooligans laten ze lopen ! ze schijten gewoon in hun broek en zorgen altijd weer net dat ze de "zwakke" en de verkeerde te pakken hebben!

ze zouden ff wat cursussen in spanje of amerika moeten doen .. ze moeten mensen helpen mensen moeten gezag voor ze krijgen dat ze luisteren.. en politie moet niet toekijken en dan vervolgens de onschuldige pakken! heb dat nou al zo vaak mee gemaakt!

en nee het zou niet nodig moeten zijn nee !! .. maar het is nu eenmaal zo in deze tijd .. dus daar is gewoon niks aan te doen de jeugd is behoorlijk verziekt ..

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:50

Het is toch van de gekken dat hier de politie nu de zwarte piet toegeschoven krijgt? Dat tuig, dát moet de schuld hebben. Zij zijn de enige slechten in dit verhaal en ik vind het helemaal niet erg als de politie de enigen zou zijn die geschoten zou hebben. Hulde! Aanpakken die lui.

Six, hoe weet al die andere dingen?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:51

nee tuurlijk is het de schuld van het tuig .. maar politie had het wel beter aan kunnen pakken :o ..