pharagirlke schreef:Heino: Omdat ik die onzin niet steeds voor mijn ogen moet hebben. Net zoals je niet naakt over straat mag lopen, zou geloof ook niet mogen. Ik hoef daar niet steeds naar te moeten kijken. Documentatie. Als je me even tijd geeft want het voorval is ondertussen een maandje of twee geleden dus dat word wel even zoeken.
edit: sneller gegaan dan ik dacht:
bron: http://www.hbvl.be/limburg/diepenbeek/g ... -fuif.aspx
Jij ziet geloof an sich als onzin? Of alleen moslims?
En wederom: waar haal je vandaan dat allochtonen er op rekenen dat ze zorg krijgen en dus niet gaan werken?
Sorry, maar met zo'n bron kan ik niets. Op basis van 'horen zeggen' ga ik geen oordeel vormen.
Als je daar niets mee kan moet je het aan het parket zelf gaan vragen. Of had je misschien gedacht dat ik de ondervragingsnotities van de plitie in handen had? Ik weet niet of je op de hoogte bent van beroepsgeheim? Meer dan de krant en wat ik met eigen ogen heb zien gebeuren heb ik niet en heeft niemand. Als je dat niet wil geloven is dat geheel jou probleem en houd de discussie voor mij op. Ik weet waar ik voor sta. Als andere mensen dat in twijfel willen trekken dan is dat hun probleem en niet dat van mij. 
Wat zou daar nu een reden voor zijn?
Een oerhollandse kaaskop die beweerd geen nederlands te kunnen verstaan komt niet erg geloofwaardig over. En de autochtonen die groepjes om je heen komen staan, je bijna aanranden, kusje kusje kusje roepen, en je vervolgens vuile prutsmuts uitmaken als je ze met een rood hoofd, het hart in je keel en om je heen loerend naar hulp zoekend ze probeert te negeren (alsof dat zou lukken) én die nuchter is, moet ik nog tegenkomen.
dan snap je wat ik bedoel. Een hoop oorlogen draaiden om geloof.
Maar jullie je zin hoor, laten we ze allemaal gaan knuffelen en we zien wel hoe dat komt. Laten we vooral denken dat al die mensen die hier niet over straat durven, nagenoeg aangerand worden of uitgescholden worden voor vanalles en nog wat, messen op de keel gehad hebben enz liegen.
Daarnaast word ik van "Sinds 2005 is Jessica medewerker gezondheidszorg voor de SP-fractie in de Tweede Kamer en werkt ze mee aan acties tegen het nieuwe zorgstelsel, de no-claimregeling en tegen de marktwerking in de gezondheidszorg." ook wel vrolijk