'Red de mensheid van homoseksueel gedrag'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:30

lijntje87 schreef:
ok, nou in "mijn kringen" niet
misschien moeten we eens wisselen haha

nee maar serieus ik hou niet van hokjes, en wat betreft discriminatie is in mijn ogen een hele hoop verholpen als we niet iedereen een naam zouden geven, en het gewoon accepteren

Ik loop dag in dag uit in de heteroseksuele wereld. :') Maar je mag best eens hier een kijkje komen nemen hoor, ik denk dat het best verhelderend is.

Vooral omdat homo's vaak zelf degene zijn die het hardste roepen dat ze homo zijn. :Y)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:31

RedPassion schreef:
Oh, zo herkenbaar. :D

Het moet altijd maar gemeld worden dat iemand homo- of biseksueel is, dat vind ik zo raar! Net als een 'coming out', die hebben hetero mensen toch ook niet. :+

Maar dat komt dan weer omdat 90% van de bevolking heteroseksueel is, waardoor de kans 9 op 10 is dat je kind dus daadwerkelijk hetero is. Als je als kind er dan achter komt dat dat níet zo is, lijkt het me logisch dat dit dan verteld wordt. :j

Dus de 'coming out' vind ik nog niet eens zo raar. :n

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:33

idd, dat vind ik ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:35

Saskiaatje schreef:
Maar dat komt dan weer omdat 90% van de bevolking heteroseksueel is, waardoor de kans 9 op 10 is dat je kind dus daadwerkelijk hetero is. Als je als kind er dan achter komt dat dat níet zo is, lijkt het me logisch dat dit dan verteld wordt. :j

Dus de 'coming out' vind ik nog niet eens zo raar. :n

Ik vind het vaak gewoon helemaal niet relevant. Als het ter sprake komt, ja, dan meld ik het. Maar anders zie ik er totaal het nut niet van in. Dat mensen aannemen dat ik hetero ben is hun probleem, niet het mijne. :+ Ik ga er ook nooit vanuit dat iemand hetero/homo/bi is, maar dat komt natuurlijk omdat ik de situatie ken.

Ik heb geen echte 'coming out' gehad, vond dat maar onzinnig.

Saskiaatje

Re: 'Red de mensheid van homoseksueel gedrag'

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:41

Maar ik zie een coming out eigenlijk alleen maar richting de ouders. :+ Omdat zij de enige waren die niet zagen dat ik niet hetero ben en m'n vrienden niet blind zijn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:46

Bij mij waren mijn ouders juist niet blind. :D Mijn vader vroeg er gewoon heerlijk direct naar. Maar ja, mijn ouders zijn heel ruimdenkend en hebben ons zelfs opgevoed met voorlichting over homoseksualiteit en we moesten zeker nooit zomaar aannemen dat iemand hetero was. :D Het was dus heel makkelijk en 'natuurlijk' voor mij, ik riep ook altijd al wel gewoon dat ik *vul naam in* een mooie vrouw vond bijvoorbeeld.

Dat is natuurlijk wel een vrij unieke situatie, dat besef ik me wel.

Maar verder heb ik het nooit iemand verteld tenzij het ter sprake kwam dus, ik ben nooit gaan zitten met de openingszin: "Ik moet je wat vertellen". ;)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:48

Oh, dat is wel fijn, maar inderdaad ook vrij uniek. :Y)

Mijn openingszin was:
*huilt 10 minuten*
*huilt nog wat langer*
*snottert een beetje*
*begint weer met huilen*

IK VAL NIET ALLEEN OP JONGENS.

*barst weer in tranen uit*

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:53

Ach gut. :(:) :D

Ik ken wel veel van die horror coming-out verhalen, het lijkt me zo vreselijk als dat zo moet. Dan ben ik toch maar erg blij met zo'n familie en in zekere zin ook met dit land, al schort daar nog best het eén en ander aan.

Tijdens de feestdagen was ik bij een biseksuele internetvriendin in Portugal. Ze had me van te voren gevraagd om me 'hetero' te gedragen en ook absoluut niks over haar geaardheid los te laten. Zij en haar familie zijn streng gelovig en ik heb nog een hele discussie met haar gehad over de paus. Ze vind dat ze 100% achter hem moet staan en voelt zich slecht over haar bi-zijn. Dat vind ik dan wel erg schrijnend hoor.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 01:02

Ik ben zeker blij met dit land. :j Ik ben blij dat ik gewoon met vrienden op straat kan lopen en hardop kan zeggen dat ik een bepaald meisje 'geil' vind, aangezien dat mijn stopwoord is :Y), zonder dat ik achterna gezeten word, of wat dan ook.

En ja, ik vind het vooral zielig dat iemand zich zó slecht kan voelen over wie ze is, iets waar ze niks aan kan doen.. En dan heeft ze nog 'geluk' (in haar ogen) dat ze bi is en niet lesbisch.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 18:57

Saskiaatje schreef:
Vooral omdat homo's vaak zelf degene zijn die het hardste roepen dat ze homo zijn. :Y)

Mwa.. beetje wel ja :+ Ik ben er zelf ook niet zo heel erg moeilijk in eigenlijk; al ligt het wel aan het gezelschap waar ik op dat moment ben.

Volgens mij zijn mijn ouders niet blind. En anders maken ze zich blind. Maar ik heb nog geen vragen ofzo gehad. Ze zien nog maar even. Er zijn op zich genoeg aanwijzingen. Maar bij ons zijn we gewoon echt van de kerk en ik denk dat ze zich daarom een beetje blind en doof houden.