Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KingMarco schreef:Met ziektes in de familie worden ook opa's oma's ooms en tantes neven en nichten gerekend, dus de beredenering die jullie nu geven kan ik me niet in vinden.
Luigi schreef:Maar het is toch ook raar dat geen een van zijn vrienden of familie leden een keer reageerd op wat er allemaal op internet staat?
__Laura schreef:Ik vind dat hele gesprek maar wazig. Hoogtepunt in zn leven is 3fm?
Ik weet niet, komt op mij écht niet geloofwaardig over
MISTRAL94 schreef:Maar er zit een verschil tussen niet serieus nemen en respectloos zijn![]()
Ik heb het niet over niet serieus nemen ik heb het over de manier van communiceren naar elkaar en dan heb ik het niet alleen over dit fragment maar over het omgaan met elkaar in het algemeen.
Adil18 schreef:__Laura schreef:Ik vind dat hele gesprek maar wazig. Hoogtepunt in zn leven is 3fm?
En op de vraag of hij alleen is zegt hij dat er meer mensen zijn, maar die laten niks van zich horen... Zie mijn eerdere reactie
En experimenteren met bier etc.? Als je inderdaad al 5 jaar geen bier meer hebt gehad en je bent nu van alles door elkaar aan het doen ben je niet meer in staat voor het houden van een dergelijk helder gesprek lijkt me...
__Laura schreef:Ik vind dat hele gesprek maar wazig. Hoogtepunt in zn leven is 3fm?
Twiggy2008 schreef:MISTRAL94 schreef:Maar er zit een verschil tussen niet serieus nemen en respectloos zijn![]()
Ik heb het niet over niet serieus nemen ik heb het over de manier van communiceren naar elkaar en dan heb ik het niet alleen over dit fragment maar over het omgaan met elkaar in het algemeen.
Mistral, zie het nou eens in het juiste perspectief.![]()
Luister jij wel eens naar deze show? (moet je wel een nachtbraker zijn, hoor)
Ik ben zelf dol op nachtradio, zeker op 3FM, en ben er ook regelmatig bij aanwezig geweest. De sfeer is supergezellig en vaak ook erg melig, en ja, er bellen heel, heel veel idioten op. Dat wil je echt niet weten...... Daarbij is Gerard echt een prima vent, sympathiek en een echte muzieknerd, en Giel, tja, die heeft een reputatie, maar ik hou het op een hele grote bek en een heel klein ieniemienie hartje, hoor.
![]()
Ik snap niet zo dat je zo door blijft hameren........ Die Otto is geen moment boos of gepikeerd geweest, hij vertelde gewoon zijn verhaal op een emotionele manier. Of het waar is? Tja, dat weet ik ook niet....... Maar ik blijf het effe opnemen voor Gerard en Giel in elk geval. Ik vind dat ze het prima gedaan hebben!!!
anneliesdj schreef:Hij heeft 5 jaar geen bier gehad, als hij zegt dat hij experimenteert wil dat toch niet zeggen dat hij zich vol giet? Lijkt me toch niet dat je je laatste uren laveloos en kotsend door wil brengen.
Als je 5 jaar geen bier/alcohol hebt gehad dan is een biertje en een wodka'tje al een heel expriment hoor. Bovendien is hij nu 19, 5 jaar geleden was hij dus 14, lijkt me niet dat hij dus al veel geexperimenteerd heeft.
Adil18 schreef:anneliesdj schreef:Hij heeft 5 jaar geen bier gehad, als hij zegt dat hij experimenteert wil dat toch niet zeggen dat hij zich vol giet? Lijkt me toch niet dat je je laatste uren laveloos en kotsend door wil brengen.
Als je 5 jaar geen bier/alcohol hebt gehad dan is een biertje en een wodka'tje al een heel expriment hoor. Bovendien is hij nu 19, 5 jaar geleden was hij dus 14, lijkt me niet dat hij dus al veel geexperimenteerd heeft.
Ik kan me helemaal niet voorstellen dat je de laatste uren van je leven met dingen als met drank experimenteren door wilt brengen....maar ieder zijn meug...
esperance schreef:
esperance schreef:
Twiggy2008 schreef:@Mistral, hahaha, volgens mij heb ik minder in dit topic gereageerd dan jij.![]()
![]()
Ik vind ook dat mensen met respect met elkaar om horen te gaan, maar een geintje of in een melige bui, moet er wel wat kunnen, vind ik.![]()
Heilig gedrag overal is ook knap saai.![]()
Bij live radio-uitzendingen, tja, daar wordt wel eens wat geroepen en ik kan me daar niet echt druk over maken, hoor. En hier op bokt, ach, er zijn vaak zoveel respectloze posts door (anonieme) types..... Ik denk altijd maar zo 'dat zegt meer over hen, dan over mij'.![]()
Twiggy2008 schreef:esperance schreef:
En hij heeft groot gelijk!!!![]()
![]()
..'Want of Otto nu wel of niet aan kanker is overleden, het gebeurt echt. En daar zijn we nu met z’n allen wel weer even op gewezen.”
Eejj schreef:Ik ook
Paula schreef:
- Code
..'Want of Otto nu wel of niet aan kanker is overleden, het gebeurt echt. En daar zijn we nu met z’n allen wel weer even op gewezen.”
En hier ben ik het hartstikke mee eens.