Jongen kondigt eigen euthanasie aan op radio bij Giel Beelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Re: Jongen kondigt eigen euthanasie aan op radio bij Giel Beelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:46

Ik vind het maar een beetje vaag allemaal...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:47

KingMarco schreef:
Met ziektes in de familie worden ook opa's oma's ooms en tantes neven en nichten gerekend, dus de beredenering die jullie nu geven kan ik me niet in vinden.

Idd.

Luigi schreef:
Maar het is toch ook raar dat geen een van zijn vrienden of familie leden een keer reageerd op wat er allemaal op internet staat?

En als die familie en vrienden daar nu gewoon geen behoefte aan hebben? Zij hebben vreselijk veel pijn en verdriet omdat die jongen zo jong al kanker heeft en daar niet verder mee wil leven. Daarbij is hij net komen te overlijden dus lijkt me niet meer dan logisch dat zijn familie en vrienden geen zin hebben om er op in te gaan.

Ik denk wel dat dit echt is, bij een grap zou je nooit zo lang serieus kunnen blijven, bovendien hoor je dat hij in het begin van het gesprek emotioneel is.
Als wordt gevraagd of de vrienden zich even willen laten horen reageert hij serieus dat hij dat niet gepast vind en ik denk niet dat iemand die dronken is of een grap maakt daar zo op zou reageren.
Ik ga er vanuit dat dit echt is en hoe schokkend ook, het gebeurt veel te vaak.

Rust zacht Otto en sterkte voor familie en vrienden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:47

Ik vind dat hele gesprek maar wazig. Hoogtepunt in zn leven is 3fm?
Ik weet niet, komt op mij écht niet geloofwaardig over Nagelbijten / Gniffelen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:49

__Laura schreef:

En op de vraag of hij alleen is zegt hij dat er meer mensen zijn, maar die laten niks van zich horen...

En experimenteren met bier etc.? Als je inderdaad al 5 jaar geen bier meer hebt gehad en je bent nu van alles door elkaar aan het doen ben je niet meer in staat voor het houden van een dergelijk helder gesprek lijkt me...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:52

MISTRAL94 schreef:
Maar er zit een verschil tussen niet serieus nemen en respectloos zijn Frusty
Ik heb het niet over niet serieus nemen ik heb het over de manier van communiceren naar elkaar en dan heb ik het niet alleen over dit fragment maar over het omgaan met elkaar in het algemeen.

Mistral, zie het nou eens in het juiste perspectief. Knipoog

Luister jij wel eens naar deze show? (moet je wel een nachtbraker zijn, hoor Haha! )
Ik ben zelf dol op nachtradio, zeker op 3FM, en ben er ook regelmatig bij aanwezig geweest. De sfeer is supergezellig en vaak ook erg melig, en ja, er bellen heel, heel veel idioten op Clown . Dat wil je echt niet weten...... Daarbij is Gerard echt een prima vent, sympathiek en een echte muzieknerd, en Giel, tja, die heeft een reputatie, maar ik hou het op een hele grote bek en een heel klein ieniemienie hartje, hoor. Knipoog

Ik snap niet zo dat je zo door blijft hameren........ Die Otto is geen moment boos of gepikeerd geweest, hij vertelde gewoon zijn verhaal op een emotionele manier. Of het waar is? Tja, dat weet ik ook niet....... Maar ik blijf het effe opnemen voor Gerard en Giel in elk geval. Ik vind dat ze het prima gedaan hebben!!! Ja

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:53

Hoezo zou dat geen hoogtepunt kunnen zijn? Die jongen is al 4 jaar heel ziek, dus een groot gedeelte van zijn leven zal hij waarschijnlijk niet veel dingen hebben kunnen doen.

En als je aan eht experimenten bent wil het nog niet zeggen dat je gelijk helemaal van de wereld bent. Wie weet was hij net begonnen?
Er is te weinig informatie om echt te kunnen zeggen of het echt of nep is.
Daarom vind ik het wel erg kort door de bocht dat sommigen gewoon maar zeggen dat het een grap is

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:53

Adil18 schreef:
__Laura schreef:

En op de vraag of hij alleen is zegt hij dat er meer mensen zijn, maar die laten niks van zich horen... Zie mijn eerdere reactie

En experimenteren met bier etc.? Als je inderdaad al 5 jaar geen bier meer hebt gehad en je bent nu van alles door elkaar aan het doen ben je niet meer in staat voor het houden van een dergelijk helder gesprek lijkt me...

Hij heeft 5 jaar geen bier gehad, als hij zegt dat hij experimenteert wil dat toch niet zeggen dat hij zich vol giet? Lijkt me toch niet dat je je laatste uren laveloos en kotsend door wil brengen.

Als je 5 jaar geen bier/alcohol hebt gehad dan is een biertje en een wodka'tje al een heel expriment hoor. Bovendien is hij nu 19, 5 jaar geleden was hij dus 14, lijkt me niet dat hij dus al veel geexperimenteerd heeft.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:55

Wat een verhaal/fragment, het doet idd wel veel met je/mij, omdat ik het van dichtbij heb meegemaakt. Maar op zo'n jonge leeftijd al.., damn!

Rust zacht...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:57

__Laura schreef:

Op jou niet nee.

Denk je eens in dat je kanker hebt, veel in het ziekenhuis aan apparatuur ligt, je kunt niet lekker stappen, voetballen en wat anderen van jouw leeftijd doen.

Die tijd die hij thuis/in het ziekenhuis doorbrengt zal hij niet veel kunnen doen, logisch dat je dan naar de radio luisterd en kan me voorstellen dat je daar in zo'n situatie veel genoegen uit haalt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 15:57

Twiggy2008 schreef:
MISTRAL94 schreef:
Maar er zit een verschil tussen niet serieus nemen en respectloos zijn Frusty
Ik heb het niet over niet serieus nemen ik heb het over de manier van communiceren naar elkaar en dan heb ik het niet alleen over dit fragment maar over het omgaan met elkaar in het algemeen.

Mistral, zie het nou eens in het juiste perspectief. Knipoog

Luister jij wel eens naar deze show? (moet je wel een nachtbraker zijn, hoor Haha! )
Ik ben zelf dol op nachtradio, zeker op 3FM, en ben er ook regelmatig bij aanwezig geweest. De sfeer is supergezellig en vaak ook erg melig, en ja, er bellen heel, heel veel idioten op Clown . Dat wil je echt niet weten...... Daarbij is Gerard echt een prima vent, sympathiek en een echte muzieknerd, en Giel, tja, die heeft een reputatie, maar ik hou het op een hele grote bek en een heel klein ieniemienie hartje, hoor. Knipoog

Ik snap niet zo dat je zo door blijft hameren........ Die Otto is geen moment boos of gepikeerd geweest, hij vertelde gewoon zijn verhaal op een emotionele manier. Of het waar is? Tja, dat weet ik ook niet....... Maar ik blijf het effe opnemen voor Gerard en Giel in elk geval. Ik vind dat ze het prima gedaan hebben!!! Ja

Net zoals jij door blijft hameren dat het zulke leuke mensen zijn blijf ik doorhameren dat ik het respectloos vind. Als je goed gelezen had, had je kunnen zien dat het niet alleen over dit fragment gaat maar in het algemeen Knipoog

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:00

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:01

ik weet niet wat ik hiervan moet denken,
ik hoop dat er snel iemand is met meer info!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:01

anneliesdj schreef:
Hij heeft 5 jaar geen bier gehad, als hij zegt dat hij experimenteert wil dat toch niet zeggen dat hij zich vol giet? Lijkt me toch niet dat je je laatste uren laveloos en kotsend door wil brengen.

Als je 5 jaar geen bier/alcohol hebt gehad dan is een biertje en een wodka'tje al een heel expriment hoor. Bovendien is hij nu 19, 5 jaar geleden was hij dus 14, lijkt me niet dat hij dus al veel geexperimenteerd heeft.

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat je de laatste uren van je leven met dingen als met drank experimenteren door wilt brengen....maar ieder zijn meug...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:02

Adil18 schreef:
anneliesdj schreef:

Ik kan me helemaal niet voorstellen dat je de laatste uren van je leven met dingen als met drank experimenteren door wilt brengen....maar ieder zijn meug...

Maar dit is een jongen van 19 die al 5 jaar ziek was. Dus nooit puber heeft kunnen zijn in de zin van expirimenteren. Dit zou zijn laatste kans zijn om dat te doen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:03

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:04

@Mistral, hahaha, volgens mij heb ik minder in dit topic gereageerd dan jij. Knipoog Haha!
Ik vind ook dat mensen met respect met elkaar om horen te gaan, maar een geintje of in een melige bui, moet er wel wat kunnen, vind ik. Knipoog
Heilig gedrag overal is ook knap saai. Clown
Bij live radio-uitzendingen, tja, daar wordt wel eens wat geroepen en ik kan me daar niet echt druk over maken, hoor. En hier op bokt, ach, er zijn vaak zoveel respectloze posts door (anonieme) types..... Ik denk altijd maar zo 'dat zegt meer over hen, dan over mij'. Tong uitsteken Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:05

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:06

Twiggy2008 schreef:
@Mistral, hahaha, volgens mij heb ik minder in dit topic gereageerd dan jij. Knipoog Haha!
Ik vind ook dat mensen met respect met elkaar om horen te gaan, maar een geintje of in een melige bui, moet er wel wat kunnen, vind ik. Knipoog
Heilig gedrag overal is ook knap saai. Clown
Bij live radio-uitzendingen, tja, daar wordt wel eens wat geroepen en ik kan me daar niet echt druk over maken, hoor. En hier op bokt, ach, er zijn vaak zoveel respectloze posts door (anonieme) types..... Ik denk altijd maar zo 'dat zegt meer over hen, dan over mij'. Tong uitsteken Haha!

Dat een geintje moet kunnen ben ik het ook zeker mee eens! Maar ook geintjes kunnen respectvol zijn Knipoog Dat je mensen iig in hun waarden laat.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:07

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:09

__Laura schreef:

dit kan heel goed... ik denk dat er wel meer mensen zijn die tot hun15e niks speciaals in hun leven doen..
als je vervolgens 4 jaar lang ziek bent (we weten niet hoe ziek) maar hij hij bv 3 jaar lang op bed gelegen heeft en altijd radio aan had staan overdag.. wat ik me goed kan voorstellen..
snap ik dat zo'n radio zender veel voor je kan betekenen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:09

Code
..'Want of Otto nu wel of niet aan kanker is overleden, het gebeurt echt. En daar zijn we nu met z’n allen wel weer even op gewezen.”

En hier ben ik het hartstikke mee eens.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:12

Gerard is ook echt een schatje.... Knipoog

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:13

Ik ook Ja

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:16

Eejj schreef:
Ik ook Ja

Ja, ben jij ook een schatje ROFL

Als dit echt zou zijn, dan was er al veel meer bekend geweest op internet.
Enne dit is niet de mening van bokt, zoals veel in dit topic roepen, maar ik ben gewoon een individu met een mening. Niet met een bokt mening Knipoog

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:16

Paula schreef:
Code
..'Want of Otto nu wel of niet aan kanker is overleden, het gebeurt echt. En daar zijn we nu met z’n allen wel weer even op gewezen.”

En hier ben ik het hartstikke mee eens.

Er van uitgaand dat het verzonnen is:

Dus als ik op zo'n avond even bel en doe alsof ik aids heb is iedereen weer met zijn neus op de feiten gedrukt dat mensen aids hebben?

En wat als ik doe of ik verkracht ben?
Of dat mijn vader doodgeschoten is tijdens zijn werk?

Dan bevestig ik dus weer even dat er elende op de wereld bestaat en daar zou men mij dankbaar voor moeten zijn...? Terwijl ik lieg dat ik barst?

Nee, een goede boodschap voor de wereld: mensen liegen over dodelijke ziektes voor een paar minuten fame en hun plaatje op de radio...

Daarmee kun je in ieder geval aantonen dat deze wereld heel erg ziek aan het worden is...