Cer schreef:Waarom niet?
OK, net als jij doet: vraag met vraag beantwoorden dus waarom wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Polar schreef:Als het niet luguber was, zou ik de waarschuwing niet hebben geplaatst.
Maar ik ben ervan overtuigd dat ik destijds op een andere site met informatie terecht ben gekomen dan jullie.
Het is namelijk wel echt luguber en zelfs mijn man, die absoluut een hoge grens heeft in dit soort dingen, was er ontzettend naar van.
Maar goed, om mijn punt te bewijzen moet ik een link plaatsen en dat ga ik bewust niet doen, anders schiet mijn bericht z'n doel een beetje voorbij.

Het lijkt me onnodige informatie in een topic over politiek. Ook jongeren (en oudere beelddenkers die nachtmerries krijgen van te heftige ongewilde informatie
) kunnen zonder goed te lezen dan aan informatie komen die kennelijk niet bepaald prettig is.
Polar schreef:Nee, daar doel ik niet op.
En er zijn vast mensen die het alsnog interessant vinden, zoals misschien de bokkers die posten en lezen in het lugubere dingen topic.
Maar voor de gemiddelde mens is het info die je beter niet kunt opzoeken en aangezien je vrij makkelijk bij die info komt, wilde ik een waarschuwing plaatsen.
Dus het is beter om dit onderwerp verder te laten rusten.