Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BeFunny schreef:Werkgever?
Ze was hoofd van de fanclub.
nevica schreef:Dit inderdaad, dus volgens mij zijn alle dingen die wel worden meegenomen van voor dat zij 17 was.Nee, want het geslachtsdeel van Borsato aanraken is helemaal niet meegenomen in deze zaak, omdat ze toen 16+ zou zijn en dan mag het in principe met toestemming. Dus alles wat nu besproken is is voor die leeftijd geweest. Lees de tweets van Saskia Belleman maar terug.

Cayenne schreef:Dat kun je vinden. De wet zegt anders.
Electra63 schreef:Ik vind meisjes van 16 of 17 die (vrijwillig) sex hebben en een volwassen vrouwelijk lichaam hebben, geen kind meer. Sommigen worden zelfs zwanger op die leeftijd.
Door haar continu kind te noemen, suggereer je eigenlijk dat MB pedofiel is.
Ik vind het gedrag van de moeder zeer gevaarlijk, maar MB had alle rode vlaggen moeten zien en afstand moeten nemen als volwassen man.
En dat hij een vreemdganger is, doet niet ter zake. Misschien hadden ze een open huwelijk, maar ook dat maakt niet uit.
Er wordt van alles bijgehaald, om MB nog meer in een hoek te drukken. Dat lijkt me niet nodig.
Electra63 schreef:Ik vind meisjes van 16 of 17 die (vrijwillig) sex hebben en een volwassen vrouwelijk lichaam hebben, geen kind meer. Sommigen worden zelfs zwanger op die leeftijd.
Door haar continu kind te noemen, suggereer je eigenlijk dat MB pedofiel is.
Ik vind het gedrag van de moeder zeer gevaarlijk, maar MB had alle rode vlaggen moeten zien en afstand moeten nemen als volwassen man.
En dat hij een vreemdganger is, doet niet ter zake. Misschien hadden ze een open huwelijk, maar ook dat maakt niet uit.
Er wordt van alles bijgehaald, om MB nog meer in een hoek te drukken. Dat lijkt me niet nodig.
Saga schreef:Misbruik is altijd de verantwoordelijkheid van de dader, nooit van het slachtoffer.
Het is best kwalijk om iemand die als kind iets verschrikkelijks heeft meegemaakt nu te beoordelen op haar gedrag als volwassene.
Wat jij noemt, zijn allemaal bijzaken en doen niks af aan wat haar is overkomen.
Wat iemand op Instagram post, wat iemand draagt, hoe iemand poseert, rechtvaardigt geen enkel misbruik en maakt iemand niet minder slachtoffer...