Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Warm water is er gewoon hè.
In Sommige douches deed het warm water het niet staat er, niet alle douches.
maar dat heb ik al aangehaald op precies dezelfde vraag San op de vorige pagina.
Dus waarom las je het toen al niet? Oprechte vraag?
En vraag je het nu weer?
Sommige douches, dus ga je gewoon na elkaar douchen. Opgelost.
Wifi is zeiken ja.
Ik kon hier een paar jaar terug bij de Mac Donalds gaan zitten om een mail te versturen, daar betaalde ik KPN ook nog voor.
Nu na 1900 euro dokken (exclusief abbo) glasvezel.
Wat er bijvoorbeeld 2 weken terug ook net niet 24 uur uit heeft gelegen.
Dus ja.... dat is gewoon zeiken dan.
Lopen ze ook naar het centrum, hebben ze ook gratis wifi. opgelost.
Dan ga je niet drammen met een advocaat.... dan zeg je jammer dat het nu even niet werkt.
Maar ik ben veilig, heb eten en drinken, ik heb zorg, ik heb een warme slaapplaats.... wifi komt wel weer.
Sunnda schreef:_San87_ schreef:
Toegang tot internet is tegenwoordig een basisbehoefte. Hoe is het gebrek daarnaan zeiken?
Dus een gebrek aan internet in je eigen land maakt je een vluchteling die vlucht vanwege ontbreken basisbehoeftes.
Met zo'n instelling snap ik wel hoe je erin staat.
_San87_ schreef:purny schreef:Warm water is geen zeiken. Dat er geen WiFi is wel.
Toegang tot internet is tegenwoordig een basisbehoefte. Hoe is het gebrek daarnaan zeiken?
purny schreef:_San87_ schreef:
Niet in bepaalde situaties. Dat mensen nou zo verwend zijn dat er WiFi geëist wordt.
Basisbehoefte is eten en een slaapplaats en sanitair.
Raineri schreef:Snap de WiFi persoonlijk nog beter dan gebrek aan warm water. Vrienden uit Oekraïne zaten aan hun telefoon gekluisterd om te horen of hun geliefde familie nog leeft. Maar wees maar blij dat jullie je dat niet kunnen inbeelden, dat is een zege.
Popstra schreef:Raineri schreef:Snap de WiFi persoonlijk nog beter dan gebrek aan warm water. Vrienden uit Oekraïne zaten aan hun telefoon gekluisterd om te horen of hun geliefde familie nog leeft. Maar wees maar blij dat jullie je dat niet kunnen inbeelden, dat is een zege.
De Oekrainers lopen ook niet te zeiken he!?
chanicha schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1357869 ... ng-krijgen
Die komen hier echt niet heen omdat ze de kaas zo lekker vinden dus hier moeten ze echt op ingrijpen!
chanicha schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1357869 ... ng-krijgen
Die komen hier echt niet heen omdat ze de kaas zo lekker vinden dus hier moeten ze echt op ingrijpen!