Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie050 schreef:Maar zijn dit nou ook de slachtoffers die toen zijn weg gehaald.
Er waren ook berichten over dat mensen 38 lichamen hadden mee genomen of zijn deze toch ergens anders heen gebracht?
purny schreef:Ik hoorde een paar dagen geleden dat dit ook wel het 9/11 van Nederland word genoemd.
Caira schreef:Natuurlijk zijn al die gemaakte beelden walgelijk MAAR nu alles zo verstoord is en de lichamen al verplaatst zijn kunnen die beelden nog wel eens een rol gaan spelen in de reconstructie.
Annemiek80 schreef:linnie050 schreef:Maar zijn dit nou ook de slachtoffers die toen zijn weg gehaald.
Er waren ook berichten over dat mensen 38 lichamen hadden mee genomen of zijn deze toch ergens anders heen gebracht?
Als het aantal 272 klopt is dit dus incl. de 38 lichamen anders klopt het aantal passagiers niet
Maar ergens in een link uit dit topic was een persconferentie waar gisteren al gezegd werd dat het aantal mensen in de trein (welk aantal gister nog lager lag) incl. die 38 waren.
Citaat:Met groot verdriet hebben wij moeten vernemen dat onze collega Pieter Huijbers op 26-jarige leeftijd samen met zijn vriendin is omgekomen bij de ramp met vlucht MH17. Pieter was een zeer gewaardeerde assistent-werkvoorbereider bij Civiel en werkte aan het Timmerhuis in Rotterdam, de hulpbruggen voor de A2 en was betrokken bij de opstart van de rondweg Reeuwijk.
Wij hebben ons medeleven overgebracht aan de naaste familie van Pieter. Uit respect hangen de vlaggen halfstok.
De naaste collega’s van Pieter zijn direct geïnformeerd en is ondersteuning aangeboden. In de hal van RM2 wordt een condoleanceregister geopend.
Directie Heijmans Civiel
Gini schreef:Ik heb dit even gekeken en zoals hieruit duidelijk wordt, maken de personen in het vliegtuig de ramp (althans voor een korte tijd) gewoon bewust mee. Dit is natuurlijk een reconstructie, maar wel waarheidsgetrouw, gebaseerd op de meningen van experten.
Kayleigh_ schreef:Gini schreef:Ik heb dit even gekeken en zoals hieruit duidelijk wordt, maken de personen in het vliegtuig de ramp (althans voor een korte tijd) gewoon bewust mee. Dit is natuurlijk een reconstructie, maar wel waarheidsgetrouw, gebaseerd op de meningen van experten.
Zodra er een gat in een vliegtuig ontstaat stikken de passagiers gelijk. Komt door de drukverschillen. Ze hebben er dus (waarschijnlijk) niks van gemerkt.
Kayleigh_ schreef:Gini schreef:Ik heb dit even gekeken en zoals hieruit duidelijk wordt, maken de personen in het vliegtuig de ramp (althans voor een korte tijd) gewoon bewust mee. Dit is natuurlijk een reconstructie, maar wel waarheidsgetrouw, gebaseerd op de meningen van experten.
Zodra er een gat in een vliegtuig ontstaat stikken de passagiers gelijk. Komt door de drukverschillen. Ze hebben er dus (waarschijnlijk) niks van gemerkt.