Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marian_ schreef:worden die door wilders in zeer slecht daglicht gezet, volgens mij spreekt hij veelal de waarheid maar oke? dit vind ik net zo'n uitspraak als ''wilders wil alle buitenlanders uit 't land hebben'' gewoon niet waar. hij doelt op criminele buitenlanders, en dat is imo hard nodig!
Citaat:Verbod op hoofddoek/burka
Citaat:rbod op Islamitische scholen
Citaat:Verbod op de Koran
Marian_ schreef:Citaat:Verbod op hoofddoek/burka
ik geef toe verbod op hoofddoek hoeft van mij niet, burka vind ik niet meer dan normaal omdat ik het gewoon gevaarlijk vind en erg onpersoonlijk dat je iemand niet kan zien.Citaat:rbod op Islamitische scholen
we zijn toch 'n SAMENleving, daar geven islamitische scholen imo geen bijdrage aan. ze mogen van mij de cristelijke scholen ook sluiten.Citaat:Verbod op de Koran
de koran stelt zich boven de wetten, dat vind ik niet passen in een land als NL.
de uitspraken zijn geen standpunten.
en fitna is een ''film'' iedereen heeft recht op 't maken van 'n film en ik vond fitna verder niet echt discriminerend?
bello2005 schreef:waarom een mens laten lijden ?? als het toch nooit meer goed komt ??
bello2005 schreef:op scholen zijn 'hoofddeksels' verboden .. waarom mogen hun dan wel een hoofddoek op ??
dat is ook een 'hoofddeksel'