Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FaberSmid schreef:Kan ook omgedraaid worden, hoe weet u zo zeker dat hetniet zo is?
liesje23 schreef:Zelf ben je natuurlijk ook niet echt van deze wereld , als je denkt de 'moordenaar van je dochter' te betalen zodat hij verteld wat er is gebeurd en waar ze is..
FaberSmid schreef:Kan ook omgedraaid worden, hoe weet u zo zeker dat hetniet zo is?
sarabande schreef:FaberSmid schreef:Kan ook omgedraaid worden, hoe weet u zo zeker dat hetniet zo is?
Dat is inderdaad een interessante omdraaiing, want waarom zijn hier een paar users die van alles proberen om aan te tonen dat Joran nergens schuldig aan is, wat is de drijfveer daarachter.
Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk
Cayenne schreef:liesje23 schreef:Zelf ben je natuurlijk ook niet echt van deze wereld , als je denkt de 'moordenaar van je dochter' te betalen zodat hij verteld wat er is gebeurd en waar ze is..
Als moeder van een verdwenen meisje doe je wanhopige dingen om je dochter terug te krijgen, dood al dan niet levend.
Ik vind niet dat je haar daar op mag aankijken.
LecyTinker schreef:mijn punt blijft! Als Joran Nathalee heeft vermoord, hoe heeft hij dan dat lichaam in zijn eentje weten te laten verdwijnen? (lees dit goed, ik zeg niet dat hij het niet gedaan heeft, ik zeg alleen, was hij alleen???) Dus als er nog iemand van op de hoogte was, dan is deze schuldig aan het verduisteren van informatie OF zelfs medeplichtig! Vinden jullie het niet belangrijk dat deze persoon als die bestaat, zijn straf ook niet ontloopt?
Bijna iedereen zit zo te hameren op Joran, en joran zal nu wel zijn straf krijgen, maar wat voor die mensen die ervanaf wisten en niets deden of zelfs geholpen hebben op wat voor manier dan ook? Die mogen gewoon vrij los lopen?
Ik ben van mening dat er zoveel mogelijk van de waarheid boven tafel gekregen moet worden en als dat inhoud dat ze er dan langer over moeten doen, dan zij het zo. Extreem erg dat dit dan moet gebeuren van Flores. Maar denk nou ook niet dat iemand dit verwacht had.