Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:48

Ja dat is bewezen.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:49

Zelf ben je natuurlijk ook niet echt van deze wereld , als je denkt de 'moordenaar van je dochter' te betalen zodat hij verteld wat er is gebeurd en waar ze is..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:49

Maar zoiezo dat had de moeder van nat en de politie op hun handen kunnen uittellen dat ze niks zouden vinden. Als hij had gezegt waar ze echt lag dan had hij zn eigen gevangenis vonnis getekent

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:57

russel schreef:
Ja dat is bewezen.

Vertel eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:58

Er zijn beelden dat hij het geld aannam en telt, dan is het appeltje, eitje.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:00

russel schreef:
Er zijn beelden dat hij het geld aannam en telt, dan is het appeltje, eitje.

Waar zijn die beelden te vinden?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:06

liesje23 schreef:
Zelf ben je natuurlijk ook niet echt van deze wereld , als je denkt de 'moordenaar van je dochter' te betalen zodat hij verteld wat er is gebeurd en waar ze is..

Dus die losgeld, beloning of afpersgeld enzovoorts betalen zijn alle niet goed wijs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:06

In het archief van de FBI, niet op jouw youtube.. :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:08

FaberSmid schreef:
Dus die losgeld, beloning of afpersgeld enzovoorts betalen zijn alle niet goed wijs?

Wanhopig denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:08

En soms helpt het je dierbare terug te vinden......

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:11

russel schreef:

Wat apart dat je het dan zo zeker weet. :D
Werk je bij de FBI omdat je zo stellig bent?

FaberSmid

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:14

Kan ook omgedraaid worden, hoe weet u zo zeker dat hetniet zo is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:16

MamboBeach schreef:
russel schreef:

Wat apart dat je het dan zo zeker weet. :D
Werk je bij de FBI omdat je zo stellig bent?

Heb je het nieuws niet gevolgd dan?? Staat meer in dan alleen maar mooie foto's van Joran.. :D :+

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:16

FaberSmid schreef:

Dat is inderdaad een interessante omdraaiing, want waarom zijn hier een paar users die van alles proberen om aan te tonen dat Joran nergens schuldig aan is, wat is de drijfveer daarachter.
Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 07:25

Kan u dat niet schrijven, volg het nieuws niet zo en loop daardoor achter. Laat anderen hun werk doen en afwachten wat de waarheid is.
Maar bewijs van beide zijde ben ik net als u nieuwsgierig naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 07:44

Natuurlijk is Joran een heel naar en slecht manneke. Maar dat neemt niet weg dat hij het niet zo is dat hij geen bezoek zou mpogen ontvangen. Los van hemzelf, er zijn natuurlijk ook mensen die van hem houden, zijn familie bijvoorbeeld. Als mijn kind, ongeacht de daad, in een buitenlandse gevangenis zou zitten zou ik misschien ook wel op bezoek gaan. Je weet pas hoe iets is als je er zelf voor staat. Voor zijn familie is het ook geen feest allemaal :n

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 07:49

liesje23 schreef:

Als moeder van een verdwenen meisje doe je wanhopige dingen om je dochter terug te krijgen, dood al dan niet levend.
Ik vind niet dat je haar daar op mag aankijken.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 08:57

En trouwens voor wie het nieuws dan hebben gevolgd. De moeder van Nathalee heeft zodra Joran contact met haar heeft gezocht ook contact op genomen met de FBI dus zo naief was ze dan toch ook weer niet!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:04

nou geloof ik dat het verhaal was dat Joran contact op had genomen met de advocaat van de holloways en dat die dus de moeder op de hoogte stelde en die samen dus weer de FBI erbij hadden gehaald. Dat de fbi met het geld op de proppen is gekomen en dat er een deel van het geld op een nederlandse en arubaanse rekening was gestord. Dus ze hadden pas bewijs als hij het geld op zou nemen. Wat hij blijkbaar gedaan had en mee naar Peru is gegaan.
Maar goed, dat is alleen wat ik weer via kranten etc weet!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 10:59

FaberSmid schreef:

FaberSmid, wellicht dat u dan beter even terug kunt lezen, ik pleit hem namelijk helemaal niet vrij. Ik wil alleen zeggen dat wij er niet bij zijn geweest en dat u allen zo stellig bent moet toch ergens vandaan komen?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:00

sarabande schreef:
FaberSmid schreef:

Dat is inderdaad een interessante omdraaiing, want waarom zijn hier een paar users die van alles proberen om aan te tonen dat Joran nergens schuldig aan is, wat is de drijfveer daarachter.
Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk

Zoals ik benieuwd ben waarom het zo moeilijk is om te lezen en niet op mijn berichten in te gaan... Wellicht te moeilijk? :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 11:03

Cayenne schreef:
liesje23 schreef:

Als moeder van een verdwenen meisje doe je wanhopige dingen om je dochter terug te krijgen, dood al dan niet levend.
Ik vind niet dat je haar daar op mag aankijken.

Ik geloof dus dat dit een spelletje is geweest, samenwerking. :j
Wat niet wegneemt is natuurlijk dat Joran hierop ingaat en ook daadwerkelijk geld wil hebben.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:48

mijn punt blijft! Als Joran Nathalee heeft vermoord, hoe heeft hij dan dat lichaam in zijn eentje weten te laten verdwijnen? (lees dit goed, ik zeg niet dat hij het niet gedaan heeft, ik zeg alleen, was hij alleen???) Dus als er nog iemand van op de hoogte was, dan is deze schuldig aan het verduisteren van informatie OF zelfs medeplichtig! Vinden jullie het niet belangrijk dat deze persoon als die bestaat, zijn straf ook niet ontloopt?
Bijna iedereen zit zo te hameren op Joran, en joran zal nu wel zijn straf krijgen, maar wat voor die mensen die ervanaf wisten en niets deden of zelfs geholpen hebben op wat voor manier dan ook? Die mogen gewoon vrij los lopen?
Ik ben van mening dat er zoveel mogelijk van de waarheid boven tafel gekregen moet worden en als dat inhoud dat ze er dan langer over moeten doen, dan zij het zo. Extreem erg dat dit dan moet gebeuren van Flores. Maar denk nou ook niet dat iemand dit verwacht had.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:51

LecyTinker schreef:
mijn punt blijft! Als Joran Nathalee heeft vermoord, hoe heeft hij dan dat lichaam in zijn eentje weten te laten verdwijnen? (lees dit goed, ik zeg niet dat hij het niet gedaan heeft, ik zeg alleen, was hij alleen???) Dus als er nog iemand van op de hoogte was, dan is deze schuldig aan het verduisteren van informatie OF zelfs medeplichtig! Vinden jullie het niet belangrijk dat deze persoon als die bestaat, zijn straf ook niet ontloopt?
Bijna iedereen zit zo te hameren op Joran, en joran zal nu wel zijn straf krijgen, maar wat voor die mensen die ervanaf wisten en niets deden of zelfs geholpen hebben op wat voor manier dan ook? Die mogen gewoon vrij los lopen?
Ik ben van mening dat er zoveel mogelijk van de waarheid boven tafel gekregen moet worden en als dat inhoud dat ze er dan langer over moeten doen, dan zij het zo. Extreem erg dat dit dan moet gebeuren van Flores. Maar denk nou ook niet dat iemand dit verwacht had.

Men neemt aan dat diegene die geholpen heeft al een paar maanden in het graf ligt, maar ja die heeft nooit zijn mond open gedaan dus dit zal niet boven water komen denk ik.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:53

Maar die persoon (zal niet zeggen dat het zijn vader is, want dan begint weer iedereen te gillen) zal ongetwijfeld toch ook wel wat hulp ingeroepen hebben van iemand? Want hun met zn tweeen, lijkt me ook weer zo sterk. Zucht ik weet het niet, het is veel te warm weer om te denken...