ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:55

Bericht van Kannie heb ik nog niet gehoord...
Wel stond in de Daily Mail gisteren het bericht dat de forensische experts (die Kate en Gerry zelf hebben ingehuurd) op basis van het gevonden DNA materiaal concluderen dat de Portugese politie gelijk heeft de McCanns als verdachten te beschouwen. "..while the frexh evidence does not provide conclusive proof, it does suggest, on balance, that the Portugest polise were right to make the couple arguidos, or official suspects". "There is no reason to change the direction and investigation and everything that has emerged indicates that it is focussing where it should." Wel interessant is dat ze in staat bleken te zijn het DNA van Madeleine te onderscheiden van de tweeling: "The source is said to have claimed that the samples were of sufficient quality to distinguish between Madeleines DNA and that of her twin sigglings or her parents."
De McCanns blijven volhouden dat het DNA materiaal afkomstig is/overgedragen door speelgoed of kleding van Maddie.
Let wel... Dit gaat om het DNA materiaal gevonden in de auto die het stel 25 dagen na de verdwijning van Maddie had gehuurd.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:57

Zal vast niet het resultaat zijn waarvoor ze hoopte, ze hebben ze toch ingehuurd om onschuld te bewijzen?

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:04

Dat is nou eenmaal het risico wat je hebt als je zelf een onderzoek wil laten uitvoeren. Geeft in ieder geval wel aan dat de portugeese politie toch goed te werk is gegaan.

Misschien dat ze (portugeese politie) nu dan weer wat ruimte/rust krijgen om verder te gaan met het onderzoek.

PingWingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:14

Ik ben erg benieuwd waar deze nieuwe belastende feiten naar zullen leiden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 12:47

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 08:54

Er wordt nog weinig gepost hier. Zijn er geen ontwikkelingen meer?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:10

Nee op het ogenblik is het stil. De nieuw man op het onderzoek geeft idd te kennen een frisse blik op het onderzoek te hebben.
Zo is aan de Britse politie gevraagd DNA af te nemen van alle Britse toeristen die in de Oceans Club hebben vertoefd op het moment dat Maddie verdween. Dat is ongeveer het laatste dat ik heb gelezen

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:11

Overigens niet om iemand die ze specifiek zoeken, maar er zijn nog een aantal sporen die ze uit willen sluiten

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 10:50

Verder beweerd Gerry bij hoog en laag dat hij wel de biologische vader van Maddie is en vindt hij het erg dat de Portugese kranten geschreven hebben dat het niet zo is (alsof de Britse kranten iets anders schreven). DNA onderzoek wees trouwens duidelijk uit dat hij het niet is, voor zover ik weet, en ook dat het DNA van Maddie en de tweeling verschilt. (Dus verschillende donoren).
Het is een feit dat bij de kerk wél geaccepteerd wordt als de echtgenoot donor is, maar niet als een ander donor is. Dit kan met zijn verklaring te maken hebben.

Er worden nog wat losse eindjes nagegaan door de portugese politie onder nieuwe leiding.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 10:53

als ik het goed begrijp, Lusitana, lopen zij nu tegen hun eigen leugens aan wat betreft die kunstmatige inseminatie....
de kerk accepteert ze niet meer als hij niet de vader zou zijn (wat hij ongetwijfeld zelf ook wel zal weten dat hij dat niet is..) maar de ongeloofwaardheid van de McCanns groeit met de minuut voor de buitenwereld als hij dit blijft zeggen....

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 10:58

Het is niet zo dat de kerk HEN niet meer accepteert, het is nl geen zonde waarmee ze de deur gewezen worden (volgens een bisschop hier, ik ben niet kerkelijk, heb er geen verstand van), maar de kerk accepteert de methode niet als de echtgenoot niet de vader is en ze zijn natuurlijk wel zwaar kerkelijk, dus willen ze graag dat ze geen stap verkeerd hebben gezet in de ogen van de kerk.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 13-10-07 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 10:59

Zijn sperma gebruikt bij ki?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:00

ik weet niet of het KI was, of donor of weet ik wat...
feit is gewoon dat hij niet de biologische vader is, dat bedoelde ik ermee...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:01

Maar hoe weten we dan nuweer, want ik heb dat gemist Tong uitsteken

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:03

Lusitana schreef:
Het is niet zo dat de kerk HEN niet meer accepteert, het is nl geen zonde waarmee ze de deur gewezen worden (volgens een bisschop hier, ik ben niet kerkelijk, heb er geen verstand van), maar de kerk accepteert de methode niet als de echtgenoot niet de vader is en ze zijn natuurlijk wel zwaar kerkelijk, dus willen ze graag dat ze geen stap verkeerd hebben gezet in de ogen van de kerk.

Dat maakt het bezoek bij de paus nog extra bizar.
Vraag me af wat de kerk hiermee gaat doen buiten het zo snel van de website afhalen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:03

Lusitana schreef:
Verder beweerd Gerry bij hoog en laag dat hij wel de biologische vader van Maddie is en vindt hij het erg dat de Portugese kranten geschreven hebben dat het niet zo is (alsof de Britse kranten iets anders schreven). DNA onderzoek wees trouwens duidelijk uit dat hij het niet is, voor zover ik weet, en ook dat het DNA van Maddie en de tweeling verschilt. (Dus verschillende donoren).Het is een feit dat bij de kerk wél geaccepteerd wordt als de echtgenoot donor is, maar niet als een ander donor is. Dit kan met zijn verklaring te maken hebben.

Er worden nog wat losse eindjes nagegaan door de portugese politie onder nieuwe leiding.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:06

pfoeh gewoon overgelezen schaam Lachen thanks liezel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:27

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:31

ik hoop het ook, alhoewel als je daar terug word gevonden dat is trauma voor het leven dat die kinderen hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:35

Ik denk dat ik dan toch liever had dat ze dood waren.

Zoals die meisjes in Luik ,je moet toch niet denken wat die kinderen doorstaan hebben voordat ze gevonden werden.Ik zou als moeder knettergek worden.

Ik denk dat je dan beter maar door je eigen ouders vermoord kan zijn.neem aan dat die het vlug en ssnel doen.Brrrr, luguber allemaal.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 17:27

tja en als het idd per ongeluk een overdosis slaapmiddel is geweest dan is dat op dit gebied de meest vriendelijke manier lijkt mij...hoe er dan ook natuurlijk!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 08:59

Uit de reactie van Gerry (over dat biologische vader zijn) blijkt natuurlijk wel dat een leugentje om bestwil de McCanns niet vreemd is.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:06

Een Belgische internetsite bericht:
"Een in Portugal wonende Brit, die de eerste formele verdachte is geworden in de verdwijning van Madeleine McCann uit het vakantieappartement van haar ouders in de Portugese Algarve, heeft via de media de Portugese politie opgeroepen hem vrij te stellen van verdenking, zo heeft de Britse zender SkyNews zaterdag gemeld. De oproep kan de man in moeilijkheden brengen.
Robert Murat (33) woont met zijn moeder op 100 meter van de Ocean Club in Praia da Luz waar de vierjarige Maddie op 3 mei is verdwenen, toen haar ouders enkele honderden meter verderop dineerden. Hij werd de eerste verdachte in het onderzoek, later gevolgd door de ouders van de peuter, Gerry en Kate McCann. Murat gaf met familieleden een interview aan de Britse zender BBC waarin hij de Portugese politie vroeg hem buiten verdenking te stellen. "Het is nu al vijf maanden. Mijn spaargeld is op. Moeder doet wat ze kan. Het is zeer, zeer moeilijk", zei hij. Volgens SkyNews kan Robert Murat nu in de problemen komen, want de politie had hem opgedragen geen interviews aan de media te geven. Als formele verdachte is hij tot nog toe noch gearresteerd, noch in beschuldiging gesteld."

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:11

Hadden jullie dit al gelezen?
"AMSTERDAM - Madeleine McCann en de tweeling waren gedrogeerd op de nacht dat Maddie verdween. Dat zegt de Portugese krant '24 Horas' na forensisch onderzoek van zowel Britse als Portugese media.

Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
Verdwijningszaak Maddie: de nieuwe verdachten
Maddie en tweeling waren gedrogeerd

Volgens de nieuwe theorieën zijn het broertje en zusje van Maddie, Sean en Amelie, gedrogeerd omdat het 'voor Maddie zo goed zou werken'.

Het nieuws komt vlak nadat ook bekend is geworden Maddie die bewuste dag in het appartement was achtergelaten met zes andere kinderen. Dat zouden kinderen zijn van de andere koppels waar de McCann's vakantie mee vierden. Anonieme bronnen hebben tegen de krant gezegd dat de kinderen allemaal vijf jaar en jonger waren. Maar de politie gelooft niet dat Maddie is ontvoerd in de aanwezigheid van zoveel andere kinderen. Want het zou 'al moeilijk zijn om drie kinderen rustig te laten slapen'. Tot nu toe werd steeds gedacht dat Maddie alleen met haar tweejarige broertje en zusje in het appartement was.

De McCann¿s doen het verhaal af als 'totale onzin'.>

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 09:14

Nog een stukje:
"De Portugese krant 24 Horas stelt echter dat de politie ook de mogelijkheid onderzoekt of er ten tijde van de vermissing nog meer kinderen aanwezig waren in het appartement behalve Maddie en haar broertje en zusje.

De krant tekent uit de mond van een anonieme politieagent op dat er aanwijzingen zijn dat kinderen van zeven Britse vrienden van de McCanns ook in het appartement verbleven die nacht.

Etentje
In dezelfde Portugese krant wordt getwijfeld aan de getuigenis van een vriend van de McCanns, die het restaurant even verliet tijdens het etentje van Madeleine's ouders die avond.

Hij heeft verklaard even bij zijn zieke dochter te zijn gaan kijken, maar er zijn volgens de krant veel tegengestelde getuigenissen over deze verklaring."