Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:ik vind het gepraat over oorlog nu toch wel steeds dichterbij komen. De tijd van 'ver van mijn/ons bed' lijkt voorbij. Best beangstigend eerlijk gezegd. Hoe voelen jullie je bij de situatie in de wereld/europa
Benzz schreef:nee ik dacht het ook en was blij dat ik op GL/ PvdA heb gestemdZit Bar laat van gisteren te kijken. Ben ik de enige die Timmermans in de huidige wereld graag als premier had willen hebben?
Lieser schreef:Benzz schreef:Zit Bar laat van gisteren te kijken. Ben ik de enige die Timmermans in de huidige wereld graag als premier had willen hebben?
Echt? Ik kan niets met die man. Als hij de nieuwe linkse partij gaat leiden, stem ik wat anders.
Lieser schreef:Benzz schreef:Zit Bar laat van gisteren te kijken. Ben ik de enige die Timmermans in de huidige wereld graag als premier had willen hebben?
Echt? Ik kan niets met die man. Als hij de nieuwe linkse partij gaat leiden, stem ik wat anders.
Veronica2 schreef:Nou, hoe zat dat ook alweer met dat erfrechtplannetje? Daar klopte heel weinig van en hij heeft zich daarmee wel echt voor joker gezet. Dat was niet correct, niet fatsoenlijk en ook niet in het belang van de kwetsbare groepen.