Loretta schreef:Ik vraag me toch wel af of onze politici ook zover gegaan zijn als het niet om een land ging met zoveel grondstoffen.
enzino schreef:Toch is de correlatie tussen "hulp" geven en grondstoffen verdacht hoog.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dat wordt toch echt geïmpliceerd, enzino..Loretta schreef:Ik vraag me toch wel af of onze politici ook zover gegaan zijn als het niet om een land ging met zoveel grondstoffen.enzino schreef:Toch is de correlatie tussen "hulp" geven en grondstoffen verdacht hoog.
bigone schreef:mysa schreef:Toch is de relatie tussen grondstoffen en een 'speciale militaire operatie' ook verdacht hoog.
Klopt, juist het gebied dat de Russen claimen staat bekend als de graanschuur van het westen, vruchtbare grond, goed klimaat.
Telpeva schreef:Ik mis de logica waarom het 'ons' om grondstoffen zou gaan, daar hebben we toch al die tijd al toegang tot gehad dmv handel? Er was tot februari dit jaar toch sowieso al handel tussen ons land en Oekraine, en ons land en Rusland?
Volgens mij snap ik het punt niet helemaal wat jullie willen maken, dus als ik het bij het verkeerde eind heb laat maar weten, maar ik mis de logica?
8nnemiek schreef:Niet gelezen nee, ik ga het straks eens doorlezen! Een middeninkomen ligt zo rond de €50.000 als ik het goed heb, toch? Dan moet je toch bizar hoge vaste lasten hebben als je dan zelfs je eten niet kan betalen
8nnemiek schreef:Niet gelezen nee, ik ga het straks eens doorlezen! Een middeninkomen ligt zo rond de €50.000 als ik het goed heb, toch? Dan moet je toch bizar hoge vaste lasten hebben als je dan zelfs je eten niet kan betalen
germie schreef:Ik spreek over niet rokers, zolang mensen geld uitgeven aan roken is er in mijn ogen geen probleem om dat geld te besteden aan eten.
8nnemiek schreef:Ik dacht dat 35.000 nog onder de lage inkomens viel, maar dat is inderdaad een lastige groep. Die vallen vaak net buiten de toeslagen en buiten de regeltjes. Zeker als alleenstaande lijkt me dat lastig. Krijg je met kinderen ook geen kindertoeslag meer vanaf een bepaald inkomen?
Maar ik denk inderdaad ook dat er zat mensen zijn die de luxe die ze gewend zijn zoals inderdaad die vakanties maar ook hun dure auto gewoon niet graag willen opgeven en dan liever kiezen voor die maaltijd minder.
Zo doen wij dat al jaren eigenlijkFlink bezuinigen op eten en gasverbruik, alleen geven we dat geld niet uit aan vakanties en luxe maar gaat het naar de spaarrekening.