Rinske schreef:Woohooo, Michigan geflipt naar blauw! Thank you Detroit!
Toch wel bedenkelijk dat Biden het moet hebben van steden waar het grootste tuig woont...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Rinske schreef:Woohooo, Michigan geflipt naar blauw! Thank you Detroit!
Toch wel bedenkelijk dat Biden het moet hebben van steden waar het grootste tuig woont...
_Nancy schreef:Trump heeft gewoon bedacht om bij een minimale voorsprong meteen de overwinning te claimen en alles wat daarna gebeurd is onterecht en niet waar en fraude en blabla klets klets onzin onzin..
Ik denk dat hij van te voren wel wist dat de poststemmen van de Democraten meer tijd nodig hadden om geteld te worden dan andere stemmen van de Republikeinen.
Eigenlijk zou een kandidaat ook een intelligentie test moeten afleggen, met een minimale scoren van ...., zodat we (ze) niet opgescheept raken met heel domme presidenten zoals Trump.
Misschien was Biden dan ook wel niet geslaagd, maar Trump zeer zeker niet
Go blue!!!
Hier word ik wel blij van!
c_alsemgeest schreef:ondanks dat ik geen fan van hem ben durf ik met redelijk wat zekerheid te zeggen dat Trump vrij hoog zal scoren op een intelligentietest.
Dus een nogal bijzondere aanname dat op basis van zijn vreemde uitspraken iemand dom zou zijn. Ik denk dat iets heel anders hem in de weg zit
Dus de mening dat hij zeker niet geslaagd zou zijn deel ik niet.
Schemerdier schreef:c_alsemgeest schreef:ondanks dat ik geen fan van hem ben durf ik met redelijk wat zekerheid te zeggen dat Trump vrij hoog zal scoren op een intelligentietest.
Dus een nogal bijzondere aanname dat op basis van zijn vreemde uitspraken iemand dom zou zijn. Ik denk dat iets heel anders hem in de weg zit
Dus de mening dat hij zeker niet geslaagd zou zijn deel ik niet.
Narcisme en zelfzekerheid is niet gelijk aan intelligentie.
Mavelle schreef:Kanye heeft iets minder dan 60.000 stemmen binnengehaald, voornamelijk stemmen uit Tennessee.
Ailill schreef:Groen is toch meer mijn kleur hoor
[ [url=m/czeaBa.jpg]Afbeelding[/url] ]
c_alsemgeest schreef:Mwoh, ben ik totaal niet met je eens. Best suf maar ik had nooit een goed beeld bij wat nou een narcist was, na 4 jaar Trump heb ik daar een heel goed beeld bij.Schemerdier schreef:Narcisme en zelfzekerheid is niet gelijk aan intelligentie.
Narcisme...vanaf een beeldschermpje een van de minst voorkomende persoonlijkheidsstoornissen toebedelen vind ik denk ik denk ik zelfs nog kanslozer dan iemand die je niet kent dom noemen.
Kijk... je kan het niet met iemand eens zijn, iemand kan (bewust of onbewust) vreemde uitspraken de wereld in helpen die je niet deelt, maar om er nou diagnostiek op te gaan plakken... heel bizar dat men dit zo maar doet, en daarbij niet toegestaan op bokt.
Magrathea schreef:Je mag niemand doodwensen, maar soms zou ik natuurlijke selectie best wat willen sturen.Ailill schreef:Groen is toch meer mijn kleur hoor
[ [url=m/czeaBa.jpg]Afbeelding[/url] ]
"Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge"
Wat betreft de poststemmen: ik denk dat het ook te maken heeft met dat Trump-aanhangers over het algemeen ook het soort mensen is dat covid19 maar onzin vindt en er dus geen moeite mee heeft om op de verkiezingsdag met honderden samen in een stemlokaaltje te gaan staan.
c_alsemgeest schreef:Kijk... je kan het niet met iemand eens zijn, iemand kan (bewust of onbewust) vreemde uitspraken de wereld in helpen die je niet deelt, maar om er nou diagnostiek op te gaan plakken... heel bizar dat men dit zo maar doet, en daarbij niet toegestaan op bokt.
daantjuhhh schreef:Je kunt heel intelligent zijn maar daarnaast ook gek.
Op zich zou je inderdaad wel moeten kunnen verwachten dat iemand die zich als president kandidaat beschikbaar stelt een bepaald niveau moet hebben.
Maar ja, dan kijk je naar die Kanye West. Die is ook psychisch de weg kwijt. Maar ik weet niet. Hij kan best hoog scoren op een IQ test?!? Dat weet ik niet.
SinneJ schreef:Ik denk dat je het meer moet zoeken in psychologische testen waar ze astronauten en dergelijke mee selecteren. Onderzoeken of iemand voldoende stabiel is in onzekere tijden, of je op iemand kan rekenen om het hoofd koel te houden.