Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:35

Rinske schreef:
Woohooo, Michigan geflipt naar blauw! Thank you Detroit! :D

Toch wel bedenkelijk dat Biden het moet hebben van steden waar het grootste tuig woont...

Schemerdier

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:36

Wat is dat nou weer voor een opmerking?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:37

elnienjo schreef:
Rinske schreef:

Toch wel bedenkelijk dat Biden het moet hebben van steden waar het grootste tuig woont...

Juist :')

Wat ik zei, Dems doen het gewoon beter in de steden. Heeft niets met tuig te maken :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:38

elnienjo schreef:
Rinske schreef:

Nou nou.

Daarnaast mag het meeste “tuig” (aannemend als mensen met een criminele veroordeling) niet eens stemmen in de meeste Staten van America.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:38

Waar de grootste riots zijn geweest dit jaar kleurt het blauw.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:39

_Nancy schreef:
Trump heeft gewoon bedacht om bij een minimale voorsprong meteen de overwinning te claimen en alles wat daarna gebeurd is onterecht en niet waar en fraude en blabla klets klets onzin onzin..

Ik denk dat hij van te voren wel wist dat de poststemmen van de Democraten meer tijd nodig hadden om geteld te worden dan andere stemmen van de Republikeinen.

Eigenlijk zou een kandidaat ook een intelligentie test moeten afleggen, met een minimale scoren van ...., zodat we (ze) niet opgescheept raken met heel domme presidenten zoals Trump.
Misschien was Biden dan ook wel niet geslaagd, maar Trump zeer zeker niet :+

Go blue!!! :D
Hier word ik wel blij van!

Je kunt heel intelligent zijn maar daarnaast ook gek.

Op zich zou je inderdaad wel moeten kunnen verwachten dat iemand die zich als president kandidaat beschikbaar stelt een bepaald niveau moet hebben.

Maar ja, dan kijk je naar die Kanye West. Die is ook psychisch de weg kwijt. Maar ik weet niet. Hij kan best hoog scoren op een IQ test?!? Dat weet ik niet.

elnienjo

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:40

Heeft die Kanye eigenlijk stemmen gehad?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:43

Schemerdier schreef:
Wat is dat nou weer voor een opmerking?

Een opmerking van dezelfde persoon die ook spreekt over riots in de randstad :+

Statistisch gezien vinden er nou eenmaal meer “riots” plaats in steden en de steden zijn overwegend democratisch. Dat klinkt een stuk verklaarbaarder.

c_alsemgeest

ondanks dat ik geen fan van hem ben durf ik met redelijk wat zekerheid te zeggen dat Trump vrij hoog zal scoren op een intelligentietest.
Dus een nogal bijzondere aanname dat op basis van zijn vreemde uitspraken iemand dom zou zijn. Ik denk dat iets heel anders hem in de weg zit :+
Dus de mening dat hij zeker niet geslaagd zou zijn deel ik niet.

Blue_Eyes

elnienjo schreef:
Heeft die Kanye eigenlijk stemmen gehad?

In sommige staten iets van 0,3%.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:44

Ik denk dat je het meer moet zoeken in psychologische testen waar ze astronauten en dergelijke mee selecteren. Onderzoeken of iemand voldoende stabiel is in onzekere tijden, of je op iemand kan rekenen om het hoofd koel te houden.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:44

Ik vind het eng dat iemand als Trump die zulke risico neemt met de stabiliteit van het land president kan worden.

Dat Republikeinen een bus met democratische afgevaardigden gaat omsingelen, daar (naar ik heb gehoord) een ongeluk bij gebeurd is en er vervolgens verschillende democratische bijeenkomsten afgezegd moesten worden uit veiligheid en wat doet trump? Het aanmoedigen en lof voor uitspreken. Sorry. Maar dan ben je toch een respectloze zak?

Je mag het best oneens zijn met elkaar, maar heb in ieder geval respect voor elkaars rechten en voor de democratie.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:45

c_alsemgeest schreef:
ondanks dat ik geen fan van hem ben durf ik met redelijk wat zekerheid te zeggen dat Trump vrij hoog zal scoren op een intelligentietest.
Dus een nogal bijzondere aanname dat op basis van zijn vreemde uitspraken iemand dom zou zijn. Ik denk dat iets heel anders hem in de weg zit :+

Narcisme en zelfzekerheid is niet gelijk aan intelligentie.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:47

Groen is toch meer mijn kleur hoor :o

Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:48

Kanye heeft iets minder dan 60.000 stemmen binnengehaald, voornamelijk stemmen uit Tennessee.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:51

Schemerdier schreef:
c_alsemgeest schreef:

Narcisme... :') vanaf een beeldschermpje een van de minst voorkomende persoonlijkheidsstoornissen toebedelen vind ik denk ik denk ik zelfs nog kanslozer dan iemand die je niet kent dom noemen.

Kijk... je kan het niet met iemand eens zijn, iemand kan (bewust of onbewust) vreemde uitspraken de wereld in helpen die je niet deelt, maar om er nou diagnostiek op te gaan plakken... heel bizar dat men dit zo maar doet, en daarbij niet toegestaan op bokt.

Mavelle schreef:
Kanye heeft iets minder dan 60.000 stemmen binnengehaald, voornamelijk stemmen uit Tennessee.

zo dat is toch aardig wat nog.
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 04-11-20 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:53

Ailill schreef:

[ [url=m/czeaBa.jpg]Afbeelding[/url] ]

"Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge" _O-

Wat betreft de poststemmen: ik denk dat het ook te maken heeft met dat Trump-aanhangers over het algemeen ook het soort mensen is dat covid19 maar onzin vindt en er dus geen moeite mee heeft om op de verkiezingsdag met honderden samen in een stemlokaaltje te gaan staan.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:54

c_alsemgeest schreef:
Schemerdier schreef:

Narcisme... :') vanaf een beeldschermpje een van de minst voorkomende persoonlijkheidsstoornissen toebedelen vind ik denk ik denk ik zelfs nog kanslozer dan iemand die je niet kent dom noemen.

Kijk... je kan het niet met iemand eens zijn, iemand kan (bewust of onbewust) vreemde uitspraken de wereld in helpen die je niet deelt, maar om er nou diagnostiek op te gaan plakken... heel bizar dat men dit zo maar doet, en daarbij niet toegestaan op bokt.
Mwoh, ben ik totaal niet met je eens. Best suf maar ik had nooit een goed beeld bij wat nou een narcist was, na 4 jaar Trump heb ik daar een heel goed beeld bij.

c_alsemgeest

Ailill schreef:

:+

Ailill

Magrathea schreef:
Ailill schreef:

"Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge" _O-

Wat betreft de poststemmen: ik denk dat het ook te maken heeft met dat Trump-aanhangers over het algemeen ook het soort mensen is dat covid19 maar onzin vindt en er dus geen moeite mee heeft om op de verkiezingsdag met honderden samen in een stemlokaaltje te gaan staan.
Je mag niemand doodwensen, maar soms zou ik natuurlijke selectie best wat willen sturen.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:56

Als ik nu tel, komt Biden echt wel aan 270. Nevada 6, Wisconsin 10, Michigan 16 is al genoeg. Dan is er nog een kleine kans dat hij Georgia en NC pakt, en een iets grotere dat hij PEN neemt, aangezien daar pas 64% geteld is.

Ik ben heel voorzichtig optimistisch. Hoop wel dat de marges voor Nevada, WIS en MICH nog flink groeien in zijn voordeel, zodat Trump geen poot heeft om op te staan als hij het aanvecht.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:57

Tja. Ik wens ook niemand dood maar ze lijken zelf nogal hun best te doen, met die rallies enzo :o

Ik zit ook net te denken: als de Dems zouden willen frauderen, dan zouden ze dat toch zeker wel met meer overtuiging doen dan nu het geval is := Het is echt ongelofelijk wat er allemaal bijgesleept wordt.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:02

c_alsemgeest schreef:

Mag ik hem dan wel “Gaslighter in chief” noemen?

Hij doet doorgaans niet anders namelijk.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:06

daantjuhhh schreef:
Je kunt heel intelligent zijn maar daarnaast ook gek.

Op zich zou je inderdaad wel moeten kunnen verwachten dat iemand die zich als president kandidaat beschikbaar stelt een bepaald niveau moet hebben.

Maar ja, dan kijk je naar die Kanye West. Die is ook psychisch de weg kwijt. Maar ik weet niet. Hij kan best hoog scoren op een IQ test?!? Dat weet ik niet.

Oh, waterdicht is een IQ test zeker niet hoor, maar ik denk dat je misschien dan wel heel wat prutsers afzijdig kunt houden.
Naast een intelligentie test ook een politieke test? :+

Ik vind dat iemand die een land als Amerika wil besturen ook wel een bepaalde kennis en intelligentie zou moeten hebben..
Het ontbreekt Trump eigenlijk wel aan beide..

Biden ken ik te slecht om te kunnen oordelen, maar weet wel dat hij ook niet zuiver is.
Maarrrrr... Ik geloof ook dat hij het land weer een beetje terug naar normaal kan brengen in de komende 4 jaar.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 17:09

SinneJ schreef:
Ik denk dat je het meer moet zoeken in psychologische testen waar ze astronauten en dergelijke mee selecteren. Onderzoeken of iemand voldoende stabiel is in onzekere tijden, of je op iemand kan rekenen om het hoofd koel te houden.

Dat lijkt me zeker geen overbodige luxe!
Anders krijgen we straks nog doorgesnoven rappers als president van 'n grootmacht. :D