Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ja klopt, drukte te snel op plaatsen dus moest even editten.
Ik heb ook niet gezegd dat hij geen bezoek of familie zou mogen ontvangen wat mij betreft. Hij heeft vast wel mannelijke familieleden en die kunnen hem ook prima bezoeken.
Maar vrouwen.. nee, die zou ik gewoon niet meer binnen laten, en niet alleen bij Joran, maar bij iedere verkrachter/moordenaar van vrouwen
Smart schreef:Cayenne schreef:Ja klopt, drukte te snel op plaatsen dus moest even editten.
Ik heb ook niet gezegd dat hij geen bezoek of familie zou mogen ontvangen wat mij betreft. Hij heeft vast wel mannelijke familieleden en die kunnen hem ook prima bezoeken.
Maar vrouwen.. nee, die zou ik gewoon niet meer binnen laten, en niet alleen bij Joran, maar bij iedere verkrachter/moordenaar van vrouwen
Maar de vrouwen die bij hem op bezoek gaan kiezen daar zelf voor.. Blijkbaar zien zij hem niet zoals jij hem nu ziet.
LecyTinker schreef:ik denk dat Joran meer dan 3 mensen kent. Het kan heel goed iemand zijn die hij al heel lang kent. En er zijn nou eenmaal mensen die een kant van hem kennen die wij niet kennen en hem niet afvallen als vriend zijnde. Dat wil niet zeggen dat ze het goedkeuren wat hij eventueel gedaan zou hebben. Maar die weten dat hij niet alleen het monster is waar hij nu voor word uitgemaakt!
sarabande schreef:LecyTinker schreef:ik denk dat Joran meer dan 3 mensen kent. Het kan heel goed iemand zijn die hij al heel lang kent. En er zijn nou eenmaal mensen die een kant van hem kennen die wij niet kennen en hem niet afvallen als vriend zijnde. Dat wil niet zeggen dat ze het goedkeuren wat hij eventueel gedaan zou hebben. Maar die weten dat hij niet alleen het monster is waar hij nu voor word uitgemaakt!
Voor wordt uitgemaakt![]()
Krijgen we nu weer dat "ach die arme Joran waar iedereen maar over oordeelt terwijl hij niets gedaan heeft", gezeur
IKbenEllen schreef:Teddy321 schreef:Leg mij eens uit war erger is dan moord??
2, 3, 4, 5 moorden
LecyTinker schreef:Als jij me kan tonen waar BEWEZEN wordt dat hij het gedaan heeft en hoe, dan zal ik niet meer spreken in 'mogelijk' taal maar in 'daad werkelijk gedaan' taal.
Maar ik blijf erbij dat zolang het nog niet bewezen is dat iemand twee kanten van een verhaal behoord te bekijken!
LecyTinker schreef:Hoewel ik het afpersen een smerig iets vind, denk ik wel dat er ergere dingen zijn dan afpersen!
sarabande schreef:LecyTinker schreef:ik denk dat Joran meer dan 3 mensen kent. Het kan heel goed iemand zijn die hij al heel lang kent. En er zijn nou eenmaal mensen die een kant van hem kennen die wij niet kennen en hem niet afvallen als vriend zijnde. Dat wil niet zeggen dat ze het goedkeuren wat hij eventueel gedaan zou hebben. Maar die weten dat hij niet alleen het monster is waar hij nu voor word uitgemaakt!
Voor wordt uitgemaakt![]()
Krijgen we nu weer dat "ach die arme Joran waar iedereen maar over oordeelt terwijl hij niets gedaan heeft", gezeur
Cayenne schreef:Mwah, iemand die 1 keer heeft gemoord kan dat hoogstwaarschijnlijk nog een keer doen, en zeker in geval van Joran zou ik dat niet uitsluiten.
Bovendien denk ik dat de nabestaanden van het meisje het niet met je eens zullen zijn.
sarabande schreef:Ik kan lezen en er staat dat hij voor een monster wordt uitgemaakt.
Hij wordt helemaal niet uitgemaakt, dat woord houdt een vorm van onschuld in. Hij heeft iig een paar zeer monsterlijke dingen gedaan, dus hoezeer je dat verknipte huftertje ook bewonderd, onschuldig is hij zeker niet.
En ik herhaal, de daden die hij in woede gedaan heeft zijn afschuwelijk, maar het afpersen van een moeder in rouw vind ik de meest verwerpelijke daad die je maar kan verzinnen.
En dat is geen impulsieve daad dat is wreed, en berekenend en daarvoor mag hij voor alles uitgemaakt worden en terecht.
sarabande schreef:LecyTinker schreef:Hoewel ik het afpersen een smerig iets vind, denk ik wel dat er ergere dingen zijn dan afpersen!
Ik denk dat het afpersen van een moeder die haar dochter (door jouw schuld of medeweten) verloren is en al jaren wanhopig hoopt op enig teken wat er met dat kind gebeurd is, een van de meest smerige gedachten kronkels is die iemand kan hebben.
Als je dat goedpraat heb ik medelijden met je