Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:07

1 of 2 moorden lijkt me al meer dan genoeg.

3,4,5 moorden is ook erg, maar het is en blijft moorden en moorden is gewoon niet goed. Dan maakt het er voor mij niet zozeer uit of het er nou 2 of 3 zijn.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:19

Cayenne schreef:
Ja klopt, drukte te snel op plaatsen dus moest even editten.
Ik heb ook niet gezegd dat hij geen bezoek of familie zou mogen ontvangen wat mij betreft. Hij heeft vast wel mannelijke familieleden en die kunnen hem ook prima bezoeken.
Maar vrouwen.. nee, die zou ik gewoon niet meer binnen laten, en niet alleen bij Joran, maar bij iedere verkrachter/moordenaar van vrouwen :)

Maar de vrouwen die bij hem op bezoek gaan kiezen daar zelf voor.. Blijkbaar zien zij hem niet zoals jij hem nu ziet.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:24

Smart schreef:
Cayenne schreef:
Ja klopt, drukte te snel op plaatsen dus moest even editten.
Ik heb ook niet gezegd dat hij geen bezoek of familie zou mogen ontvangen wat mij betreft. Hij heeft vast wel mannelijke familieleden en die kunnen hem ook prima bezoeken.
Maar vrouwen.. nee, die zou ik gewoon niet meer binnen laten, en niet alleen bij Joran, maar bij iedere verkrachter/moordenaar van vrouwen :)

Maar de vrouwen die bij hem op bezoek gaan kiezen daar zelf voor.. Blijkbaar zien zij hem niet zoals jij hem nu ziet.

Ja maar je weet maar nooit, misschien zijn ze wel nieuwschierig naar zijn verhaal of weet ik veel wat.
En je weet nooit wat er kan gebeuren, ook niet in de gevangenis.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:26

Daar ben ik het inderdaad volkomen mee eens, dat weet je nooit.
Maar wat betreft de vrouwen, als je nieuwsgierig bent en bij een persoon als Joran op bezoek wil weet je dat er mogelijke consequenties voor jezelf zijn... :j Op het moment dat je de beslissing maakt bij hem langs te gaan kies je daar dus min of meer zelf voor...

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:35

sarabande schreef:
arijanne123 schreef:
Ze vertelden gister op tv dat er een vrouw was,die een kind van hem wilde.

Nou daar zal hij ook wel weer handel in zien :D

Een sperma verzend gevangenis????

Zou me niets verbazen als hij erover denkt :P
Hij wil overal aan verdienen

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:40

shilady schreef:
Zou me niets verbazen als hij erover denkt :P
Hij wil overal aan verdienen

Mij ook niet, hij wil overal een slaatje uitslaan.
Ook dat afpersen van de moeder van Nathalee...
Misselijk mannetje. :n

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 17:42

die gast is echt gestoord gewoon

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 18:57

Nessah schreef:
Ze zeiden ook dat er 2 keer per week een vrouw bij hem op bezoek komt..

Ik wist niet dat hij zelfs bezoek mocht ontvangen ( laat staan een vrouwelijke bezoeker die geen familie is..)

Ik had weer gehoord dat de bezoekster de zus van zijn moeder was.....

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:53

ik denk dat Joran meer dan 3 mensen kent. Het kan heel goed iemand zijn die hij al heel lang kent. En er zijn nou eenmaal mensen die een kant van hem kennen die wij niet kennen en hem niet afvallen als vriend zijnde. Dat wil niet zeggen dat ze het goedkeuren wat hij eventueel gedaan zou hebben. Maar die weten dat hij niet alleen het monster is waar hij nu voor word uitgemaakt!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:58

LecyTinker schreef:
ik denk dat Joran meer dan 3 mensen kent. Het kan heel goed iemand zijn die hij al heel lang kent. En er zijn nou eenmaal mensen die een kant van hem kennen die wij niet kennen en hem niet afvallen als vriend zijnde. Dat wil niet zeggen dat ze het goedkeuren wat hij eventueel gedaan zou hebben. Maar die weten dat hij niet alleen het monster is waar hij nu voor word uitgemaakt!

Voor wordt uitgemaakt :?

Krijgen we nu weer dat "ach die arme Joran waar iedereen maar over oordeelt terwijl hij niets gedaan heeft", gezeur :\

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:04

sarabande schreef:
LecyTinker schreef:

Krijgen we nu weer dat "ach die arme Joran waar iedereen maar over oordeelt terwijl hij niets gedaan heeft", gezeur :\

En krijgen wij nu na iedere post dat als wij het er niet mee eens zijn of anders denken jouw zeurpost weer? Misschien moet je de post van LecyTinker nog eens opnieuw lezen, dan kun je ook lezen dat ze hem helemaal niet vrijpleit.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:07

Sarabande, denk dat nooit iemand heeft gezegd dat hij het niet heeft gedaan. Maar hij is nog niet veroordeeld! (behalve hier op bokt, hier heeft hij al een aantal keren de doodstraf gekregen)

Maar omdat iedereen hier tegen hem is, wil nog niet zeggen dat hij geen mensen in zijn omgeving heeft die hem als mens nog steeds steunen.
Ik denk dat ik en een paar ander hier op bokt de dingen los van elkaar kunnen zien. Het mens en de persoon die deze dingen zeer waarschijnlijk heeft gedaan. Hij zal zijn straf wel krijgen, maar daarom hoeft hij nog niet gelijk Remy te zijn, zoals iedereen dat hier schijnt te verwachten!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:11

Ik kan lezen en er staat dat hij voor een monster wordt uitgemaakt.
Hij wordt helemaal niet uitgemaakt, dat woord houdt een vorm van onschuld in. Hij heeft iig een paar zeer monsterlijke dingen gedaan, dus hoezeer je dat verknipte huftertje ook bewonderd, onschuldig is hij zeker niet.

En ik herhaal, de daden die hij in woede gedaan heeft zijn afschuwelijk, maar het afpersen van een moeder in rouw vind ik de meest verwerpelijke daad die je maar kan verzinnen.
En dat is geen impulsieve daad dat is wreed, en berekenend en daarvoor mag hij voor alles uitgemaakt worden en terecht.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:13

Sorry jongens, maar ieder zn eigen mening.

Iedereen reageert hier net zo vel als alle anderen. Ben je het er niet mee eens heb je de 'andere groep' tegen je en anders om.

Sorry voor degenen die het zeurpost vinden, maar ik ben het met Sarabande eens..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:14

IKbenEllen schreef:
Teddy321 schreef:
Leg mij eens uit war erger is dan moord??

2, 3, 4, 5 moorden ;)

Mwah, iemand die 1 keer heeft gemoord kan dat hoogstwaarschijnlijk nog een keer doen, en zeker in geval van Joran zou ik dat niet uitsluiten.
Bovendien denk ik dat de nabestaanden van het meisje het niet met je eens zullen zijn.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:18

Sarabande, ik heb heel wat pagina´s geleden actief meegdaan in dit topic. Vond alleen dat de Moord-gillers geheel niet open stonden voor andere hun mening. Ik ben het gewoon niet geheel eens met al wat iedereen zegt, maar resoecteer het wel omdat ik het heel goed van hun kant kan zien.
Maar het is jammer dat dat niet wederzijds is. Prima jouw mening, maar ik roep ook niet de hele tijd
"Ga je nou weer beginnen met hem maar schuldig te blijven noemen terwijl hij helemaal niet veroordeeld is".
Probeer even de gene die een andere mening hebben wat ruimte te geven en misschien dat er weer een mogelijkheid is tot discussie in dit topic.

Want JA, ik ben van mening dat het geen net ventje is, maar dat het "Heks" roepen alleen maar meer hystery geeft dan er hoeft te zijn en dingen zeer onduidelijk maakt in het onderzoek.
We moeten de rechtsgang zijn beloop laten nemen en oordelen op bewezen feiten, niet op persoonlijke meningen!
Als jij me kan tonen waar BEWEZEN wordt dat hij het gedaan heeft en hoe, dan zal ik niet meer spreken in 'mogelijk' taal maar in 'daad werkelijk gedaan' taal.
Maar ik blijf erbij dat zolang het nog niet bewezen is dat iemand twee kanten van een verhaal behoord te bekijken!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:30

LecyTinker schreef:
Als jij me kan tonen waar BEWEZEN wordt dat hij het gedaan heeft en hoe, dan zal ik niet meer spreken in 'mogelijk' taal maar in 'daad werkelijk gedaan' taal.
Maar ik blijf erbij dat zolang het nog niet bewezen is dat iemand twee kanten van een verhaal behoord te bekijken!

Lees mijn post nog maar eens zorgvuldig door, ik heb het niet eens over de 2 nog niet bewezen zaken, maar wel over de zeer bewezen afpersing. Alleen iemand van heel laag allooi doet zo iets, daarvoor mogen ze hem in Amerika hebben van mij, hij zal daar met open armen ontvangen worden.
Niets gezellig pokeren en speciaal eten en alles voor geld te koop, gewoon onder de andere gevangenen daar hoort hij thuis.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:42

en met de afpersing ben ik het helemaal met je eens. Dat is bewezen en daarop acht ik hem ook meer dan schuldig. Maar de rest moet in mijn mening nog bewezen worden voordat ik hem echt afschrijf als walgelijk (ik gelof stellig dat hij het gedaan heeft, maar ben alleen benieuwd in welke mate hij een "monster" is).

Maar denk dat moord boven afpersing staat en dus zal hij niet uitgeleverd worden aan de vs, denk ik!

Hoewel ik het afpersen een smerig iets vind, denk ik wel dat er ergere dingen zijn dan afpersen!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:11

LecyTinker schreef:
Hoewel ik het afpersen een smerig iets vind, denk ik wel dat er ergere dingen zijn dan afpersen!

Ik denk dat het afpersen van een moeder die haar dochter (door jouw schuld of medeweten) verloren is en al jaren wanhopig hoopt op enig teken wat er met dat kind gebeurd is, een van de meest smerige gedachten kronkels is die iemand kan hebben.

Als je dat goedpraat heb ik medelijden met je

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:15

sarabande schreef:
LecyTinker schreef:

Er zit een uitknop op je PC :)*

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:18

Cayenne schreef:
Mwah, iemand die 1 keer heeft gemoord kan dat hoogstwaarschijnlijk nog een keer doen, en zeker in geval van Joran zou ik dat niet uitsluiten.
Bovendien denk ik dat de nabestaanden van het meisje het niet met je eens zullen zijn.

Ik denk dat nabestaande van wie en welke moord dan ook willen dat de moordenaar de hoogste straf ooit krijgt opgelegd.

Al zit er natuurlijk wel verschil in bepaalde moorden uiteraard.
Het kan uit de hand gelopen zijn, het kan een drugsmoord zijn, of 'zomaar' een moord om niet, een moord omdat iemand teveel weet of gezien heeft, of whatever.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:20

het zou me niets verbazen als hij nog meer moorden op zijn geweten heeft.
het lijkt best een aardige jongen. :j maar niet te vertrouwen.

een beetje off-topic: ik snap nog steeds niet dat, als alle bewijzen er voor zijn dat iemand iemand vermoord heeft, de moordenaar het alsnog kan gooien op doodslag.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:21

liesje23 schreef:
sarabande schreef:

Er zit een uitknop op je PC :)*

Dat is een zeer waardevolle opmerking, hulde

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:38

sarabande schreef:
Ik kan lezen en er staat dat hij voor een monster wordt uitgemaakt.
Hij wordt helemaal niet uitgemaakt, dat woord houdt een vorm van onschuld in. Hij heeft iig een paar zeer monsterlijke dingen gedaan, dus hoezeer je dat verknipte huftertje ook bewonderd, onschuldig is hij zeker niet.

En ik herhaal, de daden die hij in woede gedaan heeft zijn afschuwelijk, maar het afpersen van een moeder in rouw vind ik de meest verwerpelijke daad die je maar kan verzinnen.
En dat is geen impulsieve daad dat is wreed, en berekenend en daarvoor mag hij voor alles uitgemaakt worden en terecht.

Ach gut :(:) je was erbij...

Bewonderd? Mens, waar heb je het over, voel eens aan je voorhoofd.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:40

sarabande schreef:
LecyTinker schreef:

Ik denk dat het afpersen van een moeder die haar dochter (door jouw schuld of medeweten) verloren is en al jaren wanhopig hoopt op enig teken wat er met dat kind gebeurd is, een van de meest smerige gedachten kronkels is die iemand kan hebben.

Als je dat goedpraat heb ik medelijden met je

Is dat bewezen?