Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik merk wel dat de prijzen aan de pomp ietsje lager worden. Scheelde gisteren 5 cent op een liter in vergelijk met vorige week (ik tank wekelijks bij hetzelfde tankstation).
Exitium schreef:_San87_ schreef:Ik merk wel dat de prijzen aan de pomp ietsje lager worden. Scheelde gisteren 5 cent op een liter in vergelijk met vorige week (ik tank wekelijks bij hetzelfde tankstation).
Hier niet te merken, dinsdagmiddag getankt en daar betaalde ik hetzelfde als exact twee weken ervoor, en andere tankstations (ik check de goedkopere stations op de route van werk naar huis en van werk naar m'n moeder omdat ik daar op dinsdag ben) zaten ook rond dezelfde prijzen als toen
Exitium schreef:_San87_ schreef:Ik merk wel dat de prijzen aan de pomp ietsje lager worden. Scheelde gisteren 5 cent op een liter in vergelijk met vorige week (ik tank wekelijks bij hetzelfde tankstation).
Hier niet te merken, dinsdagmiddag getankt en daar betaalde ik hetzelfde als exact twee weken ervoor, en andere tankstations (ik check de goedkopere stations op de route van werk naar huis en van werk naar m'n moeder omdat ik daar op dinsdag ben) zaten ook rond dezelfde prijzen als toen
Loretta schreef:Telpeva schreef:Doel je ergens specifiek op? Ik zit net even te kijken of er nieuws over is maar ik zie het niet.
Oekraine heeft genoeg gasvoorraden. En kijk ook eens naar alle landbouwproducten. Voor de EU zonder meer een interessant land.
8nnemiek schreef:Nee je snapt niet wat ik bedoel. Wat heeft het voor nut om je te mengen in een oorlog als de enige reden de grondstoffen zijn? Dan is het veel slimmer om geen kant te kiezen, je nergens mee te bemoeien, en lekker Russisch gas blijven gebruiken.
Het slaat dus nergens op dat de EU en andere westerse landen pro-Oekraïne zijn puur voor de grondstoffen.
De reden dat westerse landen pro-Oekraïne zijn is imo dat het land ten eerste dichtbij ligt, tegen de grens van de EU, maar vooral ook dat de cultuur er heel westers is, steeds democratischer, en dat de kans groot is dat een gevaarlijke en machtsgeile dictator als Poetin niet stopt bij dat ene land.