Babootje schreef:elnienjo schreef:Wat 'n sterke vrouw! Een aanwinst in dat stadse theekransje.
Ik vond het hilarisch. Hugo de Jonge was compleet in verwarring.
Ja snap ik, haar reactie was ook onnodig fel.. Leek of ze bijna stond te huilen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Loretta schreef:Caroline van der Plas moet gewoon nog een beetje het vak van politicus leren.
Liever niet, echte mensen en volksvertegenwoordigers in de 2e kamer aub.
Karl66 schreef:Caroline van der Plas moet gewoon haar achterban het idee geven dat ze er als een havik bovenop zit en dat ze de politiek nergens mee laat wegkomen. Dat is voor haar politieke toekomst veel belangrijker dan inhoudelijk zaken voor elkaar krijgen.
Haar achterban zit na zo'n interruptie te high-fiven, want ze heeft die de Jonge toch maar mooi even flink aangepakt. Daar scoort ze punten bij die achterban mee, niet met saaie overleggen in klein commitee, waar het werkelijke werk gedaan wordt.
Karl66 schreef:Caroline van der Plas moet gewoon haar achterban het idee geven dat ze er als een havik bovenop zit en dat ze de politiek nergens mee laat wegkomen. Dat is voor haar politieke toekomst veel belangrijker dan inhoudelijk zaken voor elkaar krijgen.
Haar achterban zit na zo'n interruptie te high-fiven, want ze heeft die de Jonge toch maar mooi even flink aangepakt. Daar scoort ze punten bij die achterban mee, niet met saaie overleggen in klein commitee, waar het werkelijke werk gedaan wordt.
Electra63 schreef:Ik vind Van der Plas totaal geen vergelijking met Omtzigt en Leijten. Vooral Renske vind ik echt een goede politicus die zich inspant voor haar achterban, maar altijd inhoudelijk is en ze heeft geen fratsen nodig.
Electra63 schreef:De kennis van Van der Plas moet nog blijken.
Ann schreef:Karl66 schreef:Caroline van der Plas moet gewoon haar achterban het idee geven dat ze er als een havik bovenop zit en dat ze de politiek nergens mee laat wegkomen. Dat is voor haar politieke toekomst veel belangrijker dan inhoudelijk zaken voor elkaar krijgen.
Helemaal met bovenstaande en het bericht van Electra63 eens.
Electra63 schreef:Ik vind Van der Plas totaal geen vergelijking met Omtzigt en Leijten. Vooral Renske vind ik echt een goede politicus die zich inspant voor haar achterban, maar altijd inhoudelijk is en ze heeft geen fratsen nodig.
Citaat:Oh, en voor burgers ook al niet zo geweldig.
Redelijk rechts toch wel hier en daar bij mijn weten...
Blijven de boeren over.
Ik denk dat die een partij nodig hebben die minder hard schreeuwt, en meer op de lange termijn kijkt hoe de boel duurzamer kan, maar wél economisch haalbaar.
Daar gaan er veel de mist in.
De groenen denken alleen aan duurzaam, maar maken daarmee de boeren kapot
De rechterkant denkt economisch, maar gaat daarbij voorbij aan de milieuproblematiek.
Lekker....
Femke_Tweety schreef:En zo denk ik er dus echt over.
Ik denk dat zo'n schreeuwpartij het imago van de boeren op middellange termijn nog wel eens meer kwaad kan doen dan goed, eerlijk gezegd.
Electra63 schreef:@Typfoudt,
Politiek is meer dan landbouwbeleid.
Ze zal ook debatten moeten voeren over heel veel andere zaken.
Boeren willen ook goede zorg scholing enz. ?
Ik vond haar aankomst met een trekker te vergelijken met Baudet als militair verkleed in de TK.
Aandachtstrekkerij.
Citaat:Ik vond het wel goed klinken: Tripple B, echt een naam voor een protest-partij.
Bij BBB denk ik aan Buik, Billen, Benen van de sportschool.
Citaat:Mw. van der Plas is erg goed in de publiciteit halen, lijkt op Baudet in zijn beginjaren
Citaat:Ik vond haar aankomst met een trekker te vergelijken met Baudet als militair verkleed in de TK.
Aandachtstrekkerij.
Femke_Tweety schreef:En zo denk ik er dus echt over.
Ik denk dat zo'n schreeuwpartij het imago van de boeren op middellange termijn nog wel eens meer kwaad kan doen dan goed, eerlijk gezegd.
Cer schreef:Alsof de rest van de politici het zo fantastisch doen ...
ze is “nieuw”, ben benieuwd waar ze verder nog mee komt ..