Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:elnienjo schreef:Wilders zie ik niet als extreem. Hij voorstaat volgens mij een socialer beleid dan Baudet.
Nou... als je er al bij voorbaat van uit gaat dat bij criminele zaken het mensen zijn die licht getint zijn...
elnienjo schreef:Popstra schreef:Ik zou niet raar opkijken mevrouw Halsema de demo verbied. Corona besmettingen lopen momenteel erg rap op in Amsterdam namelijk.
Op het moment van de BLM liepen de besmettingen óók op, maar BLM mocht op tournée door heel Nederland.
elnienjo schreef:Vind het wel 'n goed initiatief. We hebben gezien dat die demonstraties in de buitenlucht geen extra besmettingen opleverden. Er mag wel wat meer worden stilgestaan bij zinloos geweld tegen onschuldige voor de medemens opkomende blanken. Er moet voorkomen worden dat Nederland (en het westen) Zuid-Afrika 2.0 wordt.
Popstra schreef:Ja je moet niet voor niks mondkapjes op nu in bepaalde drukke gebieden in de stad
Vraag me ook af wat ze w iollen bereiken met deze demo. Wat is het doel?
Meestal word er een stille tocht gehouden als iemand om het leven is gebracht.
Danique_G schreef:elnienjo schreef:Vind het wel 'n goed initiatief. We hebben gezien dat die demonstraties in de buitenlucht geen extra besmettingen opleverden. Er mag wel wat meer worden stilgestaan bij zinloos geweld tegen onschuldige voor de medemens opkomende blanken. Er moet voorkomen worden dat Nederland (en het westen) Zuid-Afrika 2.0 wordt.
That went from 0 to 100 real quick. Alleen omdat minderheidsgroeperingen protesteren tegen racisme lopen we risico Zuid-Afrika 2.0 te worden?! ... wow. Ik wil niet veel zeggen maar sociaal maatschappelijk gezien vind ik het bijna een wereldwonder hoe snel die transitie kan gaan. Als we deze vaart erin houden bij andere onderwerpen zouden we binnen een week racisme kunnen verbannen uit Nederland.
Karl66 schreef:Als ze het "All lives matter" willen noemen, dan is dat nog niet eens zo'n hele gekke naam voor een actie tegen zinloos geweld.
Shadow0 schreef:Karl66 schreef:Als ze het "All lives matter" willen noemen, dan is dat nog niet eens zo'n hele gekke naam voor een actie tegen zinloos geweld.
Inmiddels wel trouwens, want 'All lives matter' is niet een slogan die nu toevallig is ontstaan maar al sinds het begin van Black Lives Matter heel bewust bedoeld is om BLM te ondermijnen (en er wordt behoorlijk wat racisme mee gepost, ook.) Het is allang geen neutrale uitspraak meer.