Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiniMeLona schreef:Veel sterkte voor de familie en vriend van een stille meelezer hier.
Wat ik niet helemaal begrijp uit de persconferentie is hoe dat de verdachte nu vastgehouden wordt? Het klonk voor mij eigenlijk een beetje alsof hij nog gewoon in dezelfde instelling zit als waar hij dus die vrijheid kreeg? Wie weet daar meer over?
Aranel schreef:HorseTimeXL schreef:Naja de verdachte gaf zelf de aanwijzing voor de locatie. Hoe ziek ben je dan..
Even los van hoe ziek die vent in zijn hoofd is, maar het feit dat hij de aanwijzing gaf voor haar vindplaats is toch juist goed?
Heel, heel erg triest.. ik had stiekem nog steeds een beetje hoop dat ze toch nog levend gevonden werd
Hopelijk wordt nu het Nederlandse systeem eens onder de loep genomen. Waarom kon zo'n idioot in godsnaam terug de maatschappij in?!
Santigo_ schreef:MiniMeLona schreef:Veel sterkte voor de familie en vriend van een stille meelezer hier.
Wat ik niet helemaal begrijp uit de persconferentie is hoe dat de verdachte nu vastgehouden wordt? Het klonk voor mij eigenlijk een beetje alsof hij nog gewoon in dezelfde instelling zit als waar hij dus die vrijheid kreeg? Wie weet daar meer over?
Hij is in verlengd arrest en zit ook in beperking. Dus de politie heeft hem nog steeds vastzitten. Werd op de conferentie gezegd.
MiniMeLona schreef:Wat ik niet helemaal begrijp uit de persconferentie is hoe dat de verdachte nu vastgehouden wordt? Het klonk voor mij eigenlijk een beetje alsof hij nog gewoon in dezelfde instelling zit als waar hij dus die vrijheid kreeg? Wie weet daar meer over?
MiniMeLona schreef:Santigo_ schreef:
Hij is in verlengd arrest en zit ook in beperking. Dus de politie heeft hem nog steeds vastzitten. Werd op de conferentie gezegd.
Dat begreep ik er dus niet helemaal aan eerlijk gezegd; ik ga er van uit als je opgepakt wordt door de politie en vast komt te zitten op bureau of huis van bewaring? je altijd beperking hebt? Dat dit dus niet speciaal gemeld moet worden, behalve als hij nog in die instelling zit?