Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:16

Dat ze voor gisteravond andere feesten wilden plannen snap ik maar dat er nú nog mensen zijn die er de lol van in zien dat gaat echt te ver...

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:17

Ik hoorde ook al over project x eindhoven en valkenswaard..

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:17

Weet niet of deze al voorbij is gekomen? :')

Afbeelding

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:18

IlonavB schreef:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen? :')

[ Afbeelding ]

_O-

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:18

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:19

SummerLess schreef:
in emmen hebben ze de plannen er ook al liggen
project x emmen..
wat is het toppunt van sneuheid? dat wat gisteren gebeurd in Haren

Laten ze lekker uit de buurt blijven, vond Haren al dichtbij genoeg :\

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:20

En dan alsnog, dit is dus gebaseerd op een film, Project X.
Dan lees je even de achterkant van zo'n DVD hoesje ( of elk ander DVD hoesje waarin ze zulk soort achterlijke stunts uithalen, huizen crashen etc ) en dan staat er;

'The events portrayed in this film are fictional, and all stunts were performed by actors in a controlled environment. No one should attempt to recreate or re-enact any of the scenes, stunts or general activities portrayed in the film.'

Heyo, wij zijn Nederland, kunnen niet lezen en hebben de fun ervan om andermans eigendommen te trashen.
Er word op verschillende internationale nieuwszenders niet heel positief gesproken over 'ons' land .. Hey, thanks guys!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:22

Pytje schreef:
Er is inmiddels ook een schandpaal op facebook geopend: http://www.facebook.com/pages/Suspect-X ... 028?ref=ts

edit: zie net dat hij al is geplaatst.

Beter te vaak dan niet, toch? ;)

@ Wildgirl: ik vind het echt heel erg voor je vriendin. Wat een horror-ervaring.
Hier heeft ze niet om gevraagd en een stel amoebes vonden dat ze het recht ?!? hadden om haar dit aan te doen? -:(-
En niet alleen je vriendin, maar alle mensen van Haren.
De man die in zijn tuin stond met een hockeystick, tja, wat kan je doen om je eigendom en familie te beschermen..?
Ongekend, ongehoord.
En weer een stukje weg in het vertrouwen in de mensheid.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:25

Wat jammer dat jongeren zo'n puinhoop maken. Het had zo leuk kunnen zijn.

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:25

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:29

sallandval schreef:
Mij lijkt dat het inhuren van een flink aantal podia, water/fris-tappen, dixies en vrijwilligers voor zo een hype als dit goedkoper was geweest (want genoeg sponsoren te vinden) dan het inhuren van de ME. En die noodverordening hadden ze ook kunnen laten gelden voor het omzeilen van normaal geldende vergunningen. Eerlijk gezegd had ik ook verwacht dat er wél iets zou zijn geregeld, al was het dan last minute.

Dat kan niet.
Stel dat er écht 20.000 mensen op af zouden komen, dat is een feest de helft van Lowlands.
Dat kost een jáár om te organiseren en op te bouwen.

Je kan niet effe gauw een podiumpje opzetten, honderden ervaren verkopers, barkeepers, vrijwilligers ergens op een camping? zetten, beveiligers inhuren, effe wat pleetjes dumpen en klaar voor deze duizenden uitgelaten mensen.
(want als er een echt feest was geweest hadden er nog véél meer gekomen)

Als de spullen niet op orde waren geweest; de tappunten te weinig, er niet genoeg pinautomaten waren geweest, de wc's een puinzooi, de toegangscontrole een chaos (want: die relschoppers hadden dan ook dáár gelopen) dan had er misschien weer agressie en paniek uitgebroken: dringende en duwende en vechtende mensen bij te weinig tappunten en wc's met alle gevolgen van dien.

Ja en dan?
Wijzen naar de gemeente Haren zo van:
Ja halloooo wij wilden een feestje, moet je zien wat een slecht georganiseerde bende ze hebben geregeld met al die verdrukte mensen en vechtpartijen.

Wat er nu is gebeurd had ik ook (iets minder erg) wel voorzien, maar ik denk dat het altijd nog politiek correcter is zoals het nu is gebeurd dan daadwerkelijk een feest georganiseerd te hebben (en dan worden straks alle dorpen in Nederland gechanteerd om een feest te organiseren??) en dat deze helemaal uit de hand zou zijn gelopen.
Want de relschoppers waren toch wel onderweg.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:32

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:32

je kan de pagina rapporteren, staat onder bericht

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:33

ik heb die pagina gerapporteerd.... ben benieuwd.... die sporen echt niet gewoon...

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:33

TinekeHorses schreef:

Het had niet leuk kunnen zijn, want er was geen feest. :n

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:34

kuzznathalie schreef:
TinekeHorses schreef:

Het had niet leuk kunnen zijn, want er was geen feest. :n

+:)+

LadyMadonna

Uberhaubt niet op reageren, negatieve aandacht is óók aandacht

Ladybird
Moderator Algemeen

Sommige mensen zijn echt niet goed bij hun kop...

Resfeber

Gelukkig gaat Project X Gouda het wel proberen om het goed te laten verlopen.
De naam is veranderd van Project X Gouda, naar Gouda X Event. (Wegens de slechte naam)
En er worden artiesten geregeld.

Binnen een paar maanden is hopelijk iedereen Project X weer vergeten.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:35

En wie gaat dat feest betalen?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:37

Rustig mensen, de wereld kijkt echt niet op ons neer. Duitsland vorig jaar zijn we toch ook allemaal vergeten?

Nicolletje schreef:
sallandval schreef:
Mij lijkt dat het inhuren van een flink aantal podia, water/fris-tappen, dixies en vrijwilligers voor zo een hype als dit goedkoper was geweest (want genoeg sponsoren te vinden) dan het inhuren van de ME. En die noodverordening hadden ze ook kunnen laten gelden voor het omzeilen van normaal geldende vergunningen. Eerlijk gezegd had ik ook verwacht dat er wél iets zou zijn geregeld, al was het dan last minute.

Dat kan niet.
Stel dat er écht 20.000 mensen op af zouden komen, dat is een feest de helft van Lowlands.
Dat kost een jáár om te organiseren en op te bouwen.

Je kan niet effe gauw een podiumpje opzetten, honderden ervaren verkopers, barkeepers, vrijwilligers ergens op een camping? zetten, beveiligers inhuren, effe wat pleetjes dumpen en klaar voor deze duizenden uitgelaten mensen.
(want als er een echt feest was geweest hadden er nog véél meer gekomen)

Als de spullen niet op orde waren geweest; de tappunten te weinig, er niet genoeg pinautomaten waren geweest, de wc's een puinzooi, de toegangscontrole een chaos (want: die relschoppers hadden dan ook dáár gelopen) dan had er misschien weer agressie en paniek uitgebroken: dringende en duwende en vechtende mensen bij te weinig tappunten en wc's met alle gevolgen van dien.

Ja en dan?
Wijzen naar de gemeente Haren zo van:
Ja halloooo wij wilden een feestje, moet je zien wat een slecht georganiseerde bende ze hebben geregeld met al die verdrukte mensen en vechtpartijen.

Wat er nu is gebeurd had ik ook (iets minder erg) wel voorzien, maar ik denk dat het altijd nog politiek correcter is zoals het nu is gebeurd dan daadwerkelijk een feest georganiseerd te hebben (en dan worden straks alle dorpen in Nederland gechanteerd om een feest te organiseren??) en dat deze helemaal uit de hand zou zijn gelopen.
Want de relschoppers waren toch wel onderweg.

Plus dat er dan nog meer mensen komen, omdat er dan wel wat is. Zeker in groningen lopen georganiseerde feesten altijd vol.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 22-09-12 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:38

Leuk voor die cafe eigenaren, maar minder leuk voor de bewoners :\

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:38

IlonavB schreef:
En wie gaat dat feest betalen?

Ben ik ook wel beniewd naar. :')

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:40

Ik denk dat het heel verstandig is dat de gemeente niets georganiseerd heeft. Dan was het misschien iets minder uit de hand gelopen (hoewel dat eigenlijk niet te voorspellen was want wat er gisteravond gebeurd is ging volgens mij ook iets verwachting/nachtmerrie nog te boven... mijne in ieder geval wel en ik had wel veel rellen verwacht) maar dan heb je ergens anders in het land wel weer een idioot die denkt.. jaaaaa gratis feestje op andermans/gemeente kosten! Laten we op facebook net doen alsof mijn verjaardag uit de hand loopt en dan organiseerd de gemeente wel ff een feessie...
Dus daarom denk ik wel dat het goed is dat ze het niet gedaan hebben.