Wellicht off topic, maar het zegt wel veel over hun status.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Wellicht off topic, maar het zegt wel veel over hun status.
Lusitana schreef:Van die comedians of van dat zonde onderzoek?
http://www.correiodamanha.pt/noticia.as ... &idCanal=9
Dat van de stand-up comedians kan ik niet meer vinden, misschien stond het in de andere krant. Het ging zowel om een Britse- die daar daadwerkelijk een boete voor heeft gekregen, terwijl hij een week eerder dezelfde grap voor ander publiek had verteld, die er geen moeite mee had-, als een Portugese. De Brit was zwaarder gestraft.
Overigens is het Engeland dat voor bepaald oponthoud in het onderzoek zorgt, ze komen niet met de lab resultaten af.
sarabande schreef:Lusitana schreef:Wellicht off topic, maar het zegt wel veel over hun status.
Ja dat is zo langzamerhand wel duidelijk. Ze wandelen bij de Paus binnen, Prins Charles bemoeit zich er mee, er worden verantwoordelijken van hun taak ontheven, ik krijg er langzamerhand een raar gevoel bij.
Lijkt me niet dat "men" een oplossing toe staat. Misschien over 10 jaar net zo als nu met Diana, maar daar zal ook nooit de echte waarheid boven tafel komen.
Lusitana schreef:Ik vind het trouwens overdreven dat comedians bestraft worden die grapjes over de zaak maken. Waarom zouden ze er geen grappen over mogen maken? Ze maken ook grappen over het koningshuis en hongersnood en aids...maar nu zijn het de McCanns en dan kan het niet? Wie denken ze nu eigenlijk wel dat ze zijn???? Waarom worden zij onderscheiden van ander volk?
Wellicht off topic, maar het zegt wel veel over hun status.
Babootje schreef:Gerry McCann schijnt een vrij hoge in rang bij de Vrijmetselarij te zijn. Misschien heeft het daarmee te maken?
Ann schreef:Of er is nooit met speciale 'lijkhonden' gezocht.