Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:PvdA wordt de Partij van de Allochtonen genoemd, maar het zijn de werkgevers die nog steeds Arbeidsmigranten (de grootste groep allochtonen) binnenhaalt en daarna er weer uitgooien met alle gevolgen van dien.
Ik voel mij als werknemer prima vertegenwoordigd door de PvdA; welke partij heb je anders? SP?
Benzz schreef:Electra63 schreef:PvdA wordt de Partij van de Allochtonen genoemd, maar het zijn de werkgevers die nog steeds Arbeidsmigranten (de grootste groep allochtonen) binnenhaalt en daarna er weer uitgooien met alle gevolgen van dien.
Ik voel mij als werknemer prima vertegenwoordigd door de PvdA; welke partij heb je anders? SP?
Daarom begrijp ik niet dat die Paul niet harder wordt aangepakt met wat ze laatst heeft geflikt.
purny schreef:Ik geloof niet in het burger beraad. Ze doen gewoon niet wat de mensen wensen.
Zonde van de tijd en geld.
nps schreef:Edit: https://nos.nl/l/2592786
En een burgemeesterschapdie aangifte doet van doodsbedreiging omdat er mogelijk een azc komt.

Electra63 schreef:Geert is een vreselijke opruier en haatzaaier. Daarom is het zo onbegrijpelijk dat een VVD en Omtzigt met hem in een regering zijn gestapt.
Sowieso dat je op zo'n opruier met zulke slechte Kamerleden stemt, vind ik onbegrijpelijk. Het kost ontzettend veel geld en hij lost niets op.
Loretta schreef:Dat kon BBB iet doen op het moment dat ze nog samen met de PVV in een kabinet zaten.
Libra76 schreef:Ermelo heeft er binnenkort een millionaire bij. Deze boer, een piekbelaster, wordt voor 1 miljoen uitgekocht en mag daarna nog een paar huizen bouwen op zijn land. Na jaren lang de natuur schade aan te brengen en dierenleed mag hij en zijn gezin nu cashen.
https://www.gld.nl/nieuws/8401112/groot ... ek-stallen
fransje23 schreef:Ik vind de burgerberaad Klimaat echt goed zouden ze met meer dingen mogen doen.
Betrek je mensen bij de politiek en als ik het zo hoor en lees komen verschillende mensen met verschillende ideeën wel redelijk tot elkaar.
purny schreef:Ik geloof niet in het burger beraad. Ze doen gewoon niet wat de mensen wensen.
Zonde van de tijd en geld.
FrNo schreef:fransje23 schreef:Ik vind de burgerberaad Klimaat echt goed zouden ze met meer dingen mogen doen.
Betrek je mensen bij de politiek en als ik het zo hoor en lees komen verschillende mensen met verschillende ideeën wel redelijk tot elkaar.
Fijn om te horen. Klopt wat je zegt.
En het schuurde soms, maar met 175 mensen met verschillende meningen, ideeën en opvattingen konden wij toch samenwerken. (Daarom hebben we ook gezegd, als wij het met 175 mensen kunnen, moet het kabinet het ook met 150 mensen kunnen!)
Libra76 schreef:Ermelo heeft er binnenkort een millionaire bij. Deze boer, een piekbelaster, wordt voor 1 miljoen uitgekocht en mag daarna nog een paar huizen bouwen op zijn land. Na jaren lang de natuur schade aan te brengen en dierenleed mag hij en zijn gezin nu cashen.
https://www.gld.nl/nieuws/8401112/groot ... ek-stallen