Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:mvdende schreef:Daarnaast is een AOW uitkering hoger dan bijvoorbeeld de wajong en ik red het óók om m'n eigen eten te kopen.
Misschien moet meneer eens stevig gaan kijken naar z'n uitgaven/ vaste lasten want van een AOW valt best prima te leven.
Die man heeft misschien geen ouders meer die voor hem bijspringen en elke maand zijn huur betalen...
Pandora2 schreef:mvdende schreef:Daarnaast is een AOW uitkering hoger dan bijvoorbeeld de wajong en ik red het óók om m'n eigen eten te kopen.
Misschien moet meneer eens stevig gaan kijken naar z'n uitgaven/ vaste lasten want van een AOW valt best prima te leven.
Die man heeft misschien geen ouders meer die voor hem bijspringen en elke maand zijn huur betalen...
purny schreef:Maar betaal jij huur die gelijk staat aan het aantal punten waar je huis aan moet voldoen wil je in een prijs zitten?
Ik vind niet dat je kan zeggen dat meneer zijn uitgavenpatroon maar eens tegen het licht moet houden. Jij weet niet in welke situatie deze man zit.
Hoe zou jij je voelen als men zo over je zou praten?
mysa schreef:Ben toch benieuwd hoe ze dat voor zich zien: als ze een groot deel van de Europese landen geen gas meer leveren, vallen er gigantisch veel inkomsten weg..
8nnemiek schreef:Ik zag em op Facebook voorbij komen ja..
het eerste wat ik dacht; als je te weinig geld hebt voor eten dan ga je toch geen bak garnalen stelen![]()
Ik vond het vooral bizar dat zo veel mensen het goed praten.
Heel sneu als je niet rond komt, maar er zijn altijd wel betere manieren te vinden dan stelen.
Loretta schreef:8nnemiek schreef:Ik zag em op Facebook voorbij komen ja..
het eerste wat ik dacht; als je te weinig geld hebt voor eten dan ga je toch geen bak garnalen stelen![]()
Ik vond het vooral bizar dat zo veel mensen het goed praten.
Heel sneu als je niet rond komt, maar er zijn altijd wel betere manieren te vinden dan stelen.
Als je honger hebt en geen geld moet er op dat moment toch gegeten toch gegeten worden.