Roodvos schreef:Ayasha schreef:Wat zou momenteel een "realistisch toekomstbeeld" zijn betreffende deze oorlog? guerilla? Of gaat het hem nu toch lukken te bezetten nu hij de energie in bezit heeft?Ann schreef:Een interessant artikel over de (mogelijke) plannen van Putin.
Bron: NOS
https://nos.nl/collectie/13888/artikel/ ... klaarstaan
Kan je dit openen vanuit B? Vier mogelijke plannen, educated guess van mensen die er verstand van hebben.
ja thx!
Dus basicly; hopen dat hij zich in een hoekje geduwd voelt en wel gaat onderhandelen of een guerilla oorlog die jaren zal aanslepen ongeacht welk van de drie plannen hij uiteindelijk door zet?

Optie vijf zou dan nog kunnen zijn dat het russische volk iets bereikt met zich tegen hem te keren maar die kans is vrij nihil. Ik begrijpt nl wel dat zij ook gewoon doodsbang zijn... Je zou er maar wonen...

We hadden het er woensdag bij mijn vader over. En de enige optie die wij toen eigenlijk zagen was als het leger van Rusland gezamelijk zegt "nope. Klaar, dit doen we niet meer." maar goed, dat is ook niet realistisch vrees ik, zelfs als ze er niet achter staan; Ze leven in een geheel andere realiteit dan wij kwa "vrijheid".