Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

anjali schreef:Voor een droom kun je niet veroordeeld worden, maar hou er verder je mond over. Ik vind dat een getrouwde man zich verre moet houden van sexuele of erotische contacten met anderen dan zijn eigen vrouw. Het lijkt erop dat rijke beroemde mensen menen zich nogal wat te kunnen permitteren.
Suzanne F. schreef:Hoe is deze zaak eigenlijk ontstaan? Wie heeft er aangifte gedaan? Dochter of moeder? En waarom is dat gedaan? Omdat ze na jaren ineens tot het besef kwam dat dit niet oké was? Of andere reden? Die moeder is zeker ook niet geheel schoon nee.

Saga schreef:Tja, de gebeurtenissen die nu zijn toegegeven door hemzelf zeggen meer dan genoeg, wat mij betreft.
Niks onduidelijks of 'net wel/net niet' aan.
Babootje schreef:_San87_ schreef:Maar, hoezo ben je een slachtoffer als je zelf de oorzaak bent? Tegen wie moet hij aangifte kunnen doen?
Hij heeft aangifte gedaan tegen de moeder en het meisje wegens smaad en laster begreep ik.
Saga schreef:Ik ben ook wel echt verbaasd over hoe 'dommig' hij over komt.
Sowieso om over bepaalde onderwerpen te praten via telefoon of whatsapp, bepaalde dingen te bekennen op die manier.
Nu in de rechtszaal ook meer zeggen dan verstandig is voor zijn zaak, terwijl hij niet eens verplicht is om te antwoorden.
Het is echt alsof hij de grenzen niet kent.
pmarena schreef:Tja jeetje wat moet je er van vinden... het is sowieso een vervelende situatie voor alle betrokkenen want wat er nu wel of niet exact gebeurd is, en wie het zich nu wel of niet helemaal correct herinnert.... voor iedereen is het een rot situatie met rot gevoelens en je weet als gemiddelde bokker gewoon niet hoe het precies gegaan is denk ik dan....
Hoe moet je op basis van zoiets nou bepalen wie het zich correct herinnert
[ Video ]
Het is sowieso rot voor het meisje dat ze er zo'n naar gevoel aan over heeft gehouden maar het klinkt allemaal ook wel een beetje raar ook hoor...