al heel veel goed vastgelegd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoli schreef:stef schreef:Nouja, ik denk idd wel heel erg dat opvoeding er een hele grote rol bij speelt.
Vroeger kreeg je op school straf, dan kwam je thuis, en kreeg je nog een keer op je lazer. Nu gaan ouders op school verhaal halen
Zeker mijn nicht is docent op vmbo school. Als ze een leerling uit de klas stuurt blijft diegene gewoon zitten.
Nicht is dus met hele klas naar ander lokaal gegaan.
Ze had leerlingen strafwerk gegeven, de dag dat het ingeleverd moest worden kreeg ze een briefje van de ouders van die leerlingen. Hun kinderen hoefden dat strafwerk niet te maken..
Van de zotte gewoon...
Laat die opvoedkundige tik maar terug komen hoor, ik heb er niks slechts aan over gehouden
Marjoow schreef:Whaaat? Ik zou stoppen met lesgeven, dan zakken ze maar keihard. De leerlingen die wel les willen kunnen het krijgen, en anders rot je toch lekker op
xNK schreef:Halfuurtje bekenden spotten? http://forum.hulpverlening.nl/index.php ... #msg107150
MariekeS_ schreef:Een opmerking viel me toch wel op op de schandpaal-pagina's:
"autochtoon tuig: mag ook eens gezegd worden"
Iets dat men in de nederlandse samenleving nogal eens vergeet...allochtonen worden nog altijd gezien als onruststokers maar onze hollandse paupertjes kunnen er ook wat van..en dat mag inderdaad wel eens gezegd worden