jantergouw schreef:Wat ze wel willen zeggen is dat het een complot van de Amerikanen was om de moslims in een kwaad daglicht te zetten.
Ik ga hier even op in.
Het was namelijk volgens sommige mensen een complot van de NWO.
Sommige mensen geloven dat er een NWO is die geheime Bilderberg conferenties houden en vliegtuigen in gebouwen vliegen, maar ook vreedzaam en democratisch maar doeltreffend langzaam de regels willen veranderen en mensen in hun vrijheid te belemmeren, met als doel:
Een nieuwe wereld orde.
Andere mensen hier geloven dat er vanuit het diepst van de Islamitische wereld een jihad gestreden wordt, die vliegtuigen in gebouwen vliegen, maar ook vreedzaam en democratisch maar doeltreffend langzaam de regels willen veranderen en mensen in hun vrijheid te belemmeren, met als doel:
Een Islamitische wereldorde.
Normaal gesproken word je op Bokt helemaal afgebrand totdat er alleen 2 rokende stokjes in je schoenen staan als je aankomt met complottheorieën en Niburu en dat soort dingen.
Maar deze mensen van NWO theorie worden in deze discussie gewoon als volwaardig discussiegenoot gezien, verder niet aan getwijfeld
want het is niet tégen de Islam.
Mensen die twijfelen aan de vredelievendheid van radicale moslimleiders en Islam worden hier op Bokt helemaal voor gek gezet, beschimpt, noem maar op want Islamiseren van Nederland ?? Is die gek ofzo?? Dat gebeurt echt niet!!
Echt hoe eenrichtingsverkeer is je denken dan! 
Ik wil mezelf niet beschuldigen van eenrichtingsverkeer in mijn denken en kortzichtigheid, daarom zal ik nooit zeggen dat mensen die in de NWO geloven, idioten zijn of ze uitlachen, want ik geloof meteen dat er dingen gebeuren die niet in de media voorgeschoteld worden.
Het probleem is alleen, dat ik toen ik me verdiepte in de NWO, telkens op dezelfde sites stuitte, mensen; kennissen, vrienden, keken me raar aan, lachten me uit of zeiden dat het onzin was.
Ik kon (nog) geen bewijzen vinden.
Toen kwam Wilders. Ik heb nooit gezegd dat zijn oplossingen de juiste zijn of dat ik op hem zou stemmen.
Maar, toen ik me verdiepte in zijn standpunten, kwam ik erachter dat er best heel veel (ook gematigde, aardige mensen!!) toch wel een beetje met hem eens waren. Ergens. Misschien niet alles, maar toch.
En dan kom je achter dingen. Misschien dezelfde vaagheden als de hele NWO, alleen nu heb ik gewoon bewijzen, althans, veel sterkere bevestiging dan van de NWO (die ik nog steeds niet ontken).
Hier een filmpje
Hier een willekeurige moskee ergens in Amsterdam:
bron schreef:Onze Dawah
1. Terug te keren naar de Qoraan en de betrouwbare Soennah en deze te volgen, zoals as-sahabah (de metgezellen van de profeet Mohammed ) deze in de praktijk brachten
Allah Soebhanahoe Wa Ta'ala heeft gezegd
وَمَن يُشَاقِقِ الرَّسُولَ مِن بَعْدِ مَا تَبَيَّنَ لَهُ الْهُدَى وَيَتَّبِعْ غَيْرَ سَبِيلِ الْمُؤْمِنِينَ نُوَلِّهِ مَا تَوَلَّى وَنُصْلِهِ جَهَنَّمَ وَسَاءتْ مَصِيرًا
"En al wie zich verzet tegen de boodschapper en hem tegenspreekt nadat het recht pad duidelijk aan hem is getoond, en een andere weg volgt dan die van de gelovigen, zullen Wij op het pad houden dat hij heeft gekozen, en hem in de Hel branden - wat een afschuwelijke bestemming" (Soerah An-Nisa; Ayah 115)
2. Het geestelijk en lichamelijk vormen van de moeslims in hun ware dien (religie); hen op te roepen te handelen in overeenstemming met de leringen en regels van de islaam, en zich te sieren met zijn waarden en normen. Dit zal hen verzekeren van het Welbehagen van Allah. Het zal hen geluk brengen en hen verheffen.
3. De moeslims te waarschuwen tegen sjirk (in zijn vele vormen), bid'ah, vreemde denkwijzen en tegen zwakke en verzonnen ahadieth, die de schoonheid en zuiverheid van de islaam hebben aangetast en het vooruitkomen van de moeslims hebben verhinderd.
4. Te strijden voor het terugkrijgen van een islamitisch leven, om een islamitisch maatschappij (oemmah) te vestigen en de Heerschappij van Allah op aarde te laten heersen.
5. Niet-moeslims te informeren over de enige ware dien (religie); de islaam met inbegrip van alle voorgaande punten.
Dit is onze da'wah. We vragen alle moeslims ons te steunen in het uitdragen van deze verantwoordelijkheid die insja Allah, onze oemmah zal verheffen en de eeuwige boodschap van de islaam zal verspreiden.
Hier een boek:
http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Mafia_%28book%29
Hier een omschrijving in het Nederlands:
http://messiahtube.eu/pg/pages/view/60654/
En hier de uiteindelijke bron:
http://www.koranonline.nl/koran/nl/inde ... at=2&go=NL
Ik zal mensen die in NWO, Sinterklaas, of wat dan ook geloven nooit uitlachen. Misschien is het wel waar. Mijn weten is niet toereikend genoeg.
Maar ik kan ook niet meer ontkennen dat ik dit hele Islam-gedoe inclusief de gewone mens op straat (iets gequote van Femke H. dat wij Nederlanders 'haram' zijn) op zijn minst zorgelijk vind.
Mensen die mij hierom uitlachen, belachelijk maken, voor dom bestempelen, helemaal prima, maar kijk dan eerst naar je eigen gedrag.
Ik bestempel hier voorlopig niemand als dom. Het is gewoon een andere mening.
Mensen die aan komen zetten met enkele aanvallen van Christelijke extremisten, de kruistochten, kolonisatie die in 1600 heeft plaatsgevonden (waarbij Nederland zelfs toen al! de Islam erkende en kerk en staat nadrukkelijk scheidde, zoek maar eens op Christiaan Snouck) als 'excuus', daarvan vraag ik me weleens af:
Schaam je je, voor je vrijheid hier, voor wie je bent?
Waarom, echt wáarom, is elke discussie gewoon onmogelijk zodra je de naam Islam noemt??