Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PingWing schreef:En daar gaan we weer hoor![]()
Weer twee pagina's over en weer verwijten gooien. Stop daar nu eens mee! Iedereen uit zijn gedachtes hier, en ja die kunnen wel eens anders opgevat worden door de lezers (Russel, Faye en babootje)
En als iemand zich vast wil spijkeren op zijn visie, dan laat diegene! Russel spijkert zich vast op haar zgn kennis en ervaring in de politiewereld en babootje spijkert zich dan in russels en fayes ogen vast op het feit dat Kate schuldig is.
Ik heb nog nergens gelezen dat Babootje ervan is overtuigd dat kate schuldig is, alleen dat de sporen en dingen waar de pers mee naar buiten komt erg in de richting van kate wijzen. Ik heb Russel daarintegen wel horen roepen dat Kate onschuldig is.
Nu ga ik mijn mening uiten, dus hou je vast en lees niet te letterlijk!
Ik vind dat de portugese rechercheur die nu van de zaak is gehaald niet juist heeft gehandeld door zulke uitspraken te doen. Ik denk dat het daarom een politieke reden heeft dat hij eraf is gehaald. De portugese overheid kan het niet riskeren dat hun banden met Engeland (grootste toerische inkomstenbron) verslechterd raken.
Ook vind ik dat Kate en Gerry nog steeds net zo schuldig of onschuldig zijn als alle andere "arguido's" in deze zaak. Ik neem aan dat ze deze status niet voor niets krijgen. En ik vind het juist dat ze dit blijven (dus nog geen officieel verdachten maar wel aangemerkt) zolang het onderzoek gaande is en er aanwijzigingen richting de ouders wijzen. Op deze manier kunnen ze 9als ze schuldig zouden zijn) niet zomaar met de noorderzon vertrekken.
Ik word nu inmiddels een beetje moe van het gekat over en weer dus ik zou het op prijs stellen als iedereen zich aan het onderwerp van het topic houd. De ontvoering van Maddie en de krantenartikelen die daar vervolgens uit voort komen. Over het vastspijkeren en tunnelvisies en weet ik wat allemaal, dat heeft totaal geen betrekking op of Maddie nog zou leven of niet.
Als je je hier zo aan ergert, dan lees over die berichten heen en negeer ze verder alstjeblieft.
Dus bij deze mijn verzoek; reageer met nuttige informatie en niet met ergernissen over en weer.
Bij voorbaat dank. Zo kunnen we het topic prettig leesbaar en informatief houden.
russel schreef:Een kind wat 25 dagen dood is stinkt als de hel en als je dat optilt dan druipt het vocht er uit, zeker in die tijd, lekker warm, nou geloof mij maar het appartement vergaat van de vliegen en de stank is moordend. Ik heb thuis niet zo een grote vriezer om een kind in te stoppen en wellicht is dat bij hun wel het geval geweest, maar hoe zit het dan met sporen? Als zo een lijk volledig stijf bevroren is en dat is het na 25 dagen, vind je geen lichaamssap in de kofferbak en zeker geen lijkgeur aan de sleutel.
Babootje schreef:Russel, heb je PingWings post gelezen.
Dan moet je niet iedere keer iets zeggen wat ik niet zeg.
Ik geloof dat ik erg helder ben in de argumenten die ik geef en daar reageer je nu niet een keer op. Behalve door te roepen dat ik vooringenomen ben wat Kate betreft... wat beslist niet waar is. Dat vind ik erg jammer en dat bedoelt PingWing nu precies met stemmingmakerij.
Ik heb een aantal malen om je reactie gevraagd op een aantal argumenten en dan zeg je niks.
V.w.b de lijkengeur: is het je bekend dat de lijkengeur van mensen specifiek is? Daar worden die honden ook op getraind (die zijn bij rampen niet op zoek naar dode kippen).
Bovendien neem ik aan dat je weet dat de familie mcCann al een aardig tijdje in portugal zat (flink langer dan 3 dagen) voordat de honden hun speurtocht deden. Ik neem aan dat ze zich in de tussentijd wel een paar keer zullen hebben gewassen.
Verder heb ik nooit iets gezegd van lariekoek of zo.
russel schreef:Mag ik even vragen wat het onderwerp van dit topic is? ONTVOERING toch?? Waar hebben Faye in ik het nou over? Juist ONTVOERING.
russel schreef:Ik heb een stelling gegeven en nu zeg je dit? De sleutel van die huurauto is pas na 25 dagen in het bezit gekomen van Kate en daar zat een geurspoor op, toch?
sarabande schreef:russel schreef:Mag ik even vragen wat het onderwerp van dit topic is? ONTVOERING toch?? Waar hebben Faye in ik het nou over? Juist ONTVOERING.
Dat is duidelijk daarom wordt iedere andere stelling en inbreng dus niet door jullie getolereerd.
Het is prettig dat mensen met een andere visie op de gebeurtenissen (degenen die verder gekeken en geluisterd hebben sinds dit topic geopend is) nu weten dat ze beter een ander topic kunnen openen.
russel schreef:Een kind wat 25 dagen dood is stinkt als de hel en als je dat optilt dan druipt het vocht er uit, zeker in die tijd, lekker warm, nou geloof mij maar het appartement vergaat van de vliegen en de stank is moordend. Ik heb thuis niet zo een grote vriezer om een kind in te stoppen en wellicht is dat bij hun wel het geval geweest, maar hoe zit het dan met sporen? Als zo een lijk volledig stijf bevroren is en dat is het na 25 dagen, vind je geen lichaamssap in de kofferbak en zeker geen lijkgeur aan de sleutel.
faye schreef:Ik beweer hier helemaal niks ping nogwat! Schei eens uit zeg, met je stemmingmakerij.
Iedereen mag van mij vinden wat hij/zij wil, daarom kan ik mijn mening nog wel geven over het ontslaan van een rechercheur. Mijn hemel, wie is er nou verwijten aan het maken.
faye schreef:Ik heb het helemaal niet meer over schuldig of onschuldig, ik zeg alleen dat iets over die rechercheur, en ja, ik ben bekend hoe dat in die kringen gaat. Maar goed, ik post hier niet meer ook, interessant is het hier toch allang niet meer.
katiavl schreef:faye schreef:Ik heb het helemaal niet meer over schuldig of onschuldig, ik zeg alleen dat iets over die rechercheur, en ja, ik ben bekend hoe dat in die kringen gaat. Maar goed, ik post hier niet meer ook, interessant is het hier toch allang niet meer.
Babootje schreef:Je zegt alleen maar dat ie incapabel is, terwijl de reden dat hij van de zaak is gehaald net zo goed een politieke kan zijn.
Zo gaat dat in die kringen namelijk ook.
faye schreef:Babootje schreef:Je zegt alleen maar dat ie incapabel is, terwijl de reden dat hij van de zaak is gehaald net zo goed een politieke kan zijn.
Zo gaat dat in die kringen namelijk ook.
Ben je bekend met die kringen? En dan nog, waarom zou er niet gezegd mogen worden dat het om incapabalitiet gaat? Leg me dat eens uit?
Kimberley77 schreef:een lijkengeur op een sleutel kan niet van een kip bv zijndie honden worden speciaal getraind op mensenlijken en hun geuren..anders wordt het wel heel erg moeilijk zoeken.
Op het moment dat een minister zich met een ontslag bemoeit is er wel heel wat gaande hoor, dat kunnen idd zoveel redenen hebben.
Idd een nieuwe frisse kijk op de zaak lijkt me ook nie verkeerd. Als je je continue blind staart op 1 punt, dan mis je een hoop van wat er zich op de zijlijn afspeelt en reken maar dat dat een hoop dingen zullen zijn.
Babootje schreef:Nu het onderzoek redelijk "op slot" zit. Ik had al ergens gelezen dat het team teruggebracht was naar 20 man (nog aardig wat), is een frisse kijk op de zaak misschien nog niet zo'n gek idee.