Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Ik vind het ook geen goede zet, dat samengaan, en echt meer zetels heeft het ook niet opgeleverd.
mce schreef:https://www.facebook.com/photo/?fbid=25 ... 5377178919
Het gebeurde bijna achteloos, alsof het niets betekende.
Wierd Duk schoof iets op in zijn stoel, keek langs Segers heen,
en zei dat hij niet zoveel had met de Jezus die de wang toekeert,
maar meer met de Jezus die het tempelplein schoonveegt.
Wierd zegt ook best vaak goede dingen
aanpakken is dus ook des bijbels.
Ladyingreen schreef:PvdA had zowel in 2017 als 2021 9 zetels, ik zie daarin niet echt in dat het voor hun veel nadeliger is geweest eigenlijk?
. fransje23 schreef:Er wordt ook actief ingezet om links als heel negatief te bestempelen door verschillende partijen.
Als je dingen maar genoeg hoort ga je het geloven.
Denk dat dat veel invloed heeft gehad.
juval schreef:fransje23 schreef:Er wordt ook actief ingezet om links als heel negatief te bestempelen door verschillende partijen.
Als je dingen maar genoeg hoort ga je het geloven.
Denk dat dat veel invloed heeft gehad.
Dat werkt ook de andere kant op vind ik hoor, er wordt ook heel actief (niet alleen in dit topic) negatief gedaan over de rechtse standpunten.
PvdA heeft een sterk(er)e leider nodig, Timmermans sprak niet genoeg aan denk ik. Klaver i.m.o. ook niet. Ik ben benieuwd of Klaver de fractievoorzitter blijft of dat er iemand nieuw naar voren wordt geschoven na de formatie.
juval schreef:Dat werkt ook de andere kant op vind ik hoor, er wordt ook heel actief (niet alleen in dit topic) negatief gedaan over de rechtse standpunten.
IMANDRA schreef:juval schreef:misschien moesten we Mark Rutte klonen? (voor alle partijen)
Haha tbh, Rutte in plaats van Yesilguz zou ik alleen maar verwelkomenHow the turn tables!
juval schreef:PvdA heeft een sterk(er)e leider nodig, Timmermans sprak niet genoeg aan denk ik. Klaver i.m.o. ook niet. Ik ben benieuwd of Klaver de fractievoorzitter blijft of dat er iemand nieuw naar voren wordt geschoven na de formatie.
Shadow0 schreef:Links wil geen autoritaire sterke leider. Ik wil inhoudelijk bekwame politici, meerdere, die allemaal op hun eigen terrein capabel en gemotiveerd zijn. 'Sterke' leiders zijn er vooral voor mensen die het wel makkelijk vinden dat ze zelf niet na hoeven te denken en die eigenlijk de democratie niet zo interessant vinden, en het prima vinden als een ander dat invult.