Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Gezien de afstand, 1 schot en middenin zijn halsslagader, kan bijna niet anders dan dat het een professional is geweest.Inmiddels wordt er door republikeinen het gerucht verspreid dat andere landen betrokken zijn, dat kan , de Mossad en FSB zijn de enige opties. Kirk was iemand met aardig veel invloed en vorige week zei hij dat de Epstein files compleet vrijgegeven moesten worden. Dat zou de val van Trump betekenen en welke landen hebben belang bij trump op de troon ? Israël en Rusland .
En hijzelf natuurlijk.
BigOne schreef:Het blijkt iemand te zijn die op 200 mt afstand iemand dodelijk raakt , dat kan alleen een professionele schutter zijn. Of dat een ex sniper is of een geheime dienst agent, ik denk dat ze hem nooit pakken. Diegene die het deed zat bij wijze van spreken al aan de koffie toen ze wisten waarvandaan het schot gelost was.
Het is zeer verwerpelijk hoe de heren en dames deze aanslag brengen. Musk, Trump en andere gladiolen hebben het alleen over democraten die moorden.
juliedo24 schreef:Ik keur ook moord op wie dan ook af en hoop dat ze de dader vinden. Maar ik kan me wel in het 3e citaat van pmarena vinden![]()
Trump zegt in een 4 minuten lange video dat Kirk 'the words of common sense' verspreide, dat geweld en moord de consequenties zijn van het demoniseren van degenen waar je het mee oneens bent, en dat extreemlinks geweld te veel levens heeft geeist. En ondanks dat het niets nieuws is, is de ironie en volledige gebrek aan reflectie toch niet te filmen?
(bron https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 2535295750)
Cer schreef:Dus dat oor was gewoon mis dan toch eigenlijk?
Ik denk dat het bij Kirk ook een hoofdschot had moeten zijn en dat deze dus niet helemaal raak was.. maar dat is speculatie
8nnemiek schreef:Die aanslag op Trump, daar geloof ik ook steeds minder van, hoe meer je er over leest.
Een oor schijnt heel langzaam te helen, en zelfs met plastische chirurgie krijgt je het nooit exact zoals het was na een sneetje.
Aan Trump zijn oor is helemaal níks meer te zien. Plus die fotografen die door de crew naar de goede plek werden geleidt, en dat handgebaar zonder angst terwijl hij bij wat boe-geroep in een restaurant wél ineens heel bezorgd kan kijken..
IMANDRA schreef:Zou kunnen, dus dit is ook gewoon "geluk hebben" als schutter. Blijkbaar is zijn halsslagader geraakt en had zijn leven zelfs niet gered kunnen worden als dit in de operatiekamer was gebeurd met de chirurg op stand-by. Zo snel verloor hij bloed... en ze denken ook belangrijke zenuwen geraakt, omdat hij die stuiptrekking had.
fokfanaat schreef:Hebben ze die trump aanhanger al gevonden die meerdere democratische politici heeft neergeschoten.
Citaat:Als je ergens niet naar zoekt vind je ze ook niet...
Citaat:nee precies, heb echt het idee dat daar veel minder aandacht voor is/was