Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:44

Vanwege zijn dood de vlag op half stok, pijnlijk zo op 11 september.

En 2/3 maanden terug werd er een democratische afgevaardigde doodgeschoten, hoorde je Trump totaal niet over.

De hypocrisie.

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:53

Ik keur ook moord op wie dan ook af en hoop dat ze de dader vinden. Maar ik kan me wel in het 3e citaat van pmarena vinden :=

Trump zegt in een 4 minuten lange video dat Kirk 'the words of common sense' verspreide, dat geweld en moord de consequenties zijn van het demoniseren van degenen waar je het mee oneens bent, en dat extreemlinks geweld te veel levens heeft geeist. En ondanks dat het niets nieuws is, is de ironie en volledige gebrek aan reflectie toch niet te filmen? 8)7

(bron https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 2535295750)

DubbelFun

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:56

Ik hoorde dat vlaggen verplicht halfstok moesten en dat gaat mij dan ook weer te ver.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:09

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:43

Inmiddels wordt er door republikeinen het gerucht verspreid dat andere landen betrokken zijn, dat kan , de Mossad en FSB zijn de enige opties. Kirk was iemand met aardig veel invloed en vorige week zei hij dat de Epstein files compleet vrijgegeven moesten worden. Dat zou de val van Trump betekenen en welke landen hebben belang bij trump op de troon ? Israël en Rusland .
En hijzelf natuurlijk.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:48

Ik ben heeeeel benieuwd of ze de dader überhaupt vinden en of het dan wel of niet een ook een Lee Harvey situatie wordt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:55

Het blijkt iemand te zijn die op 200 mt afstand iemand dodelijk raakt , dat kan alleen een professionele schutter zijn. Of dat een ex sniper is of een geheime dienst agent, ik denk dat ze hem nooit pakken. Diegene die het deed zat bij wijze van spreken al aan de koffie toen ze wisten waarvandaan het schot gelost was.
Het is zeer verwerpelijk hoe de heren en dames deze aanslag brengen. Musk, Trump en andere gladiolen hebben het alleen over democraten die moorden.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:00

BigOne schreef:
Inmiddels wordt er door republikeinen het gerucht verspreid dat andere landen betrokken zijn, dat kan , de Mossad en FSB zijn de enige opties. Kirk was iemand met aardig veel invloed en vorige week zei hij dat de Epstein files compleet vrijgegeven moesten worden. Dat zou de val van Trump betekenen en welke landen hebben belang bij trump op de troon ? Israël en Rusland .
En hijzelf natuurlijk.
Gezien de afstand, 1 schot en middenin zijn halsslagader, kan bijna niet anders dan dat het een professional is geweest.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:01

Ik denk dat er ook niet-professionelen zijn die goed kunnen schieten :)

Overigens laaien de rumoeren ook meteen weer op dat de aanslag op Trump ook door hemzelf was geënsceneerd. Hele onderzoeken dat de kogel nooit van de plek kan zijn gekomen waar de 'dader' is gepakt. Of dat klopt of niet ... ik vind het heel knap dat je iemand alleen in zijn oorlel kan raken :)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:02

Ik denk dat een goede schutter niet voor de halsslagader gaat, maar voor het hoofd of het hart zéker bij wat meer afstand.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:10

DubbelFun schreef:
Ik denk dat een goede schutter niet voor de halsslagader gaat, maar voor het hoofd of het hart zéker bij wat meer afstand.

Torso. Zuchtje wind en je mist een kleiner doel al vanaf beetje afstand.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:12

Dus dat oor was gewoon mis dan toch eigenlijk?

Ik denk dat het bij Kirk ook een hoofdschot had moeten zijn en dat deze dus niet helemaal raak was.. maar dat is speculatie

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:15

BigOne schreef:
Het blijkt iemand te zijn die op 200 mt afstand iemand dodelijk raakt , dat kan alleen een professionele schutter zijn. Of dat een ex sniper is of een geheime dienst agent, ik denk dat ze hem nooit pakken. Diegene die het deed zat bij wijze van spreken al aan de koffie toen ze wisten waarvandaan het schot gelost was.
Het is zeer verwerpelijk hoe de heren en dames deze aanslag brengen. Musk, Trump en andere gladiolen hebben het alleen over democraten die moorden.

Het verbaast me niet, het lijkt wel een religie, alles wat goed gaat komt door Trump en aanhang en alles wat ze niet bevalt/fout gaat komt door Biden, Obama en de democraten in het algemeen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:17

Die aanslag op Trump, daar geloof ik ook steeds minder van, hoe meer je er over leest.
Een oor schijnt heel langzaam te helen, en zelfs met plastische chirurgie krijgt je het nooit exact zoals het was na een sneetje.
Aan Trump zijn oor is helemaal níks meer te zien. Plus die fotografen die door de crew naar de goede plek werden geleidt, en dat handgebaar zonder angst terwijl hij bij wat boe-geroep in een restaurant wél ineens heel bezorgd kan kijken..

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:02

juliedo24 schreef:
Ik keur ook moord op wie dan ook af en hoop dat ze de dader vinden. Maar ik kan me wel in het 3e citaat van pmarena vinden :=

Trump zegt in een 4 minuten lange video dat Kirk 'the words of common sense' verspreide, dat geweld en moord de consequenties zijn van het demoniseren van degenen waar je het mee oneens bent, en dat extreemlinks geweld te veel levens heeft geeist. En ondanks dat het niets nieuws is, is de ironie en volledige gebrek aan reflectie toch niet te filmen? 8)7

(bron https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 2535295750)

"extreemlinks geweld" ze weten toch nog niet wie de dader is geweest?
En de aanslag op Trump destijds was ook een republikein.

Cer schreef:
Dus dat oor was gewoon mis dan toch eigenlijk?

Ik denk dat het bij Kirk ook een hoofdschot had moeten zijn en dat deze dus niet helemaal raak was.. maar dat is speculatie

Zou kunnen, dus dit is ook gewoon "geluk hebben" als schutter. Blijkbaar is zijn halsslagader geraakt en had zijn leven zelfs niet gered kunnen worden als dit in de operatiekamer was gebeurd met de chirurg op stand-by. Zo snel verloor hij bloed... en ze denken ook belangrijke zenuwen geraakt, omdat hij die stuiptrekking had.

8nnemiek schreef:
Die aanslag op Trump, daar geloof ik ook steeds minder van, hoe meer je er over leest.
Een oor schijnt heel langzaam te helen, en zelfs met plastische chirurgie krijgt je het nooit exact zoals het was na een sneetje.
Aan Trump zijn oor is helemaal níks meer te zien. Plus die fotografen die door de crew naar de goede plek werden geleidt, en dat handgebaar zonder angst terwijl hij bij wat boe-geroep in een restaurant wél ineens heel bezorgd kan kijken..

Ja.... maar ik vind het bij dit soort dingen wel 'eng' om stellig te zeggen dat het niet waar is. Ik ben, in ieder geval bij dit soort situaties, liever wat te voorzichtig dan te hard. Juist omdat het zo heftige gebeurtenissen zijn.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:05

IMANDRA schreef:
Zou kunnen, dus dit is ook gewoon "geluk hebben" als schutter. Blijkbaar is zijn halsslagader geraakt en had zijn leven zelfs niet gered kunnen worden als dit in de operatiekamer was gebeurd met de chirurg op stand-by. Zo snel verloor hij bloed... en ze denken ook belangrijke zenuwen geraakt, omdat hij die stuiptrekking had.

ja geen idee. Als iemand midden op zn voorhoofd geraakt wordt, gaat het ook niet heel lang goed denk. Of net als Kennedy, een stuk schedel weggeschoten wordt... (was Oswald een prof schutter, dat weet ik eigenlijk niet)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:07

BigOne schreef:

Hebben ze die trump aanhanger al gevonden die meerdere democratische politici heeft neergeschoten.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:10

Als je ergens niet naar zoekt vind je ze ook niet...

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:12

nee precies, heb echt het idee dat daar veel minder aandacht voor is/was

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 55 min geleden

fokfanaat schreef:
Hebben ze die trump aanhanger al gevonden die meerdere democratische politici heeft neergeschoten.

Ja, dat staat hierboven, in de link, met naam en toenaam

Citaat:
Als je ergens niet naar zoekt vind je ze ook niet...

Die hebben ze wel, hoe bedoel je deze?

Citaat:
nee precies, heb echt het idee dat daar veel minder aandacht voor is/was

Is dat in dit topic genoemd? Ik heb het in het nieuws helemaal niet gezien (nou volg ik dat ook niet) maar ik heb het idee dat die drie mensen sowieso amper nieuws waren? Kirk is denk ik wel veel bekender, misschien heeft het daarmee te maken?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 51 min geleden

Ik doelde niet zozeer op dit gebeuren, maar meer in algemene zin.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Ah oke ik dacht dat je het over het bericht van fokfanaat had :j En die hebben ze wel.

Welke hebben ze nog niet?